Gå til innhold

Kurt Nilsen-konsert


Tjorven

Anbefalte innlegg

I kveld skal jeg på konsert med Kurt Nilsen og jeg er veldig spent på hvordan den blir. Har veldig sansen for ham og synes han er kjempeflink til å synge! :D

Er det noen som allerede har vært på konsert med ham (da tenker jeg ikke på Idol-konserten) og som kan fortelle meg hvordan de synes det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vert,og jeg sier bare:Gled deg!!

Ikke en falsk tone gjennom hele konserten,det var helt utrolig nydelig å stå der å høre den nydelige stemmen hans.. :hjerter:

Jeg holdt på å dø når kurt smilte til meg..hehe,nå tror sikkert dere jeg er en gal fjortis eller noe..men det får så vere.. :oops: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å dø når kurt smilte til meg..hehe,nå tror sikkert dere jeg er en gal fjortis eller noe..men det får så vere.. :oops:  :D

Jeg må vel innrømme at tanken slo meg ja... :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vert,og jeg sier bare:Gled deg!!

Ikke en falsk tone gjennom hele konserten,det var helt utrolig nydelig å stå der å høre den nydelige stemmen hans..

Ja, det var virkelig en fantastisk konsert og jeg er så imponert over hvor flink han faktisk er.

Men sint ble jeg da jeg åpnet avisa på lørdag, for han fikk bare terningkast 3. Tror nesten ikke sånne anmeldere liker eller tåler at folk blir populære etter å ha vært med på et sånt program. Jeg synes konserten var en sterk 5'er elle ren 6'er, så jeg ble skikkelig irritert på hun som skrev anmeldelsen. Det var jo ikke sant det som stod der.

Synes Kurt gav max og var helt suveren på scenen! Nå liker jeg ham ennå bedre enn før. Også har han så utrolig mye sjarm.

Gled dere dere andre som også skal på konsert med ham! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du hadde det kjekt tjorven! :D

Alle anmelderne har virkelig fått noe i mot Kurt,og jeg forstår ikke hvorfor..men jeg har aldri brydd meg om hva anmelderne mener om visse ting,jeg greier å lage min egen vurdering,og mange av mine yndlingCDer har de slakta..Men irritert blir jeg! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle anmelderne har virkelig fått noe i mot Kurt' date='og jeg forstår ikke hvorfor..[/quote']

Ja, det irriterer meg også grenseløst! Det er så urettferdig!

:ler: Jeg trodde heller ikke det var mulig. Har nesten slitt ut Fenrik Lane-CD'n + "I"-albumet, men nå liker jeg ham ennå bedre. Han er fantastisk live! Utrolig flott artist! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger til ennå en link til jeg. Det stod en artikkel om denne jenta samme dagen som konserten var, og hun var så søt. Jenta er 2 år og har dilla på Kurt (hun er jammen meg fornuftig :ler: ). Istedenfor å trille ei dokke i dokkevogna, triller hun en plakat av Kurt.

Vel, her er referat fra hennes møte med helten:

Fikk møte sitt idol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...