Gå til innhold

ungkaren i går.


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alexandra og Siw gikk ut i roseseremonien.

Andreas på date med Johanna i Amsterdam, de virker som gode venner. Han var også på date med Marie R, Tess, Nadya og Siw på en seilbåt, hvor han gikk tur med Nadya, men ingen klining denne gangen. Og så på singeldate med Heidi, han har veldig god kontakt med henne, og sa selv at hun var hans type jente.

Max var på singeldate med Kathrine først, oppe i et seilfly, blant annet. Ble litt smånussing på dem igjen. Og så var han på date med Beate, Evian, Alexandra og Lene på et gods eller herregård eller noe i den duren, gikk tur i parken med Lene. Han var også på alenedate med Marie, hun svenske jenta som han er så svak for. Hun liker tydeligvis han veldig godt også, det ble i hvert fall litt nussing.. ;)

Tja - det var vel det, tror jeg. På klippene fra neste uke virker det som om Andreas blir enda mer intim med jentene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ble akkurat litt skremt over hvor godt jeg husket alle navnene og hva som hadde skjedd....

:o

Avhengig?? Hvem!!??!? JEG!??!?!?

lmari

reality-vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til litt jeg

Max sa etter daten med Marie at han trodde det hadde vært den beste dagen i hans liv -

Marie repliserte vel og sa det samme tror jeg.

Etter daten med Kathribe så sa han at det var absolutt ei han kunne dele livet sitt med - hun var så fin og lett å prate med.

Lene var absolutt en dame han var nysgjerrig på.

Så han var i det hele tat seg selv lik !!!

Anders sa at han absolutt ville gi Max kamp om Marie.

Anders sier ganske åpent at han må være litt mer intim med jentene for å se hvem det kan bli noe mer med.

Det er jo i og for seg sant. Men jentene begynner å få snusen i at han nusser på flere og de er ikke så happy for det. Alexandra var skikkelig knust da hun måtte ut.

Virker som om det blir litt mer drama og sjalusi i de episodene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags folk sier at det er den beste dagen i sitt liv, når de er på date med en de knapt kjenner med tv-kameraer på slep???? Da har man i mine øyne hatt et rimelig grått liv i utgangspunktet. 10 års forhold klarte ikke å toppe en tur på tivoli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags folk sier at det er den beste dagen i sitt liv, når de er på date med en de knapt kjenner med tv-kameraer på slep???? Da har man i mine øyne hatt et rimelig grått liv i utgangspunktet. 10 års forhold klarte ikke å toppe en tur på yivoli...

Ganske patetisk.. Og veeeeldig typisk vår kjære, men akk så følsomme Max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max er en typisk "myk-trønder" som jeg kaller det! De er visst en egen rase, har møtt flere av samme typen, haha! :hoho:

som liker å klemme litt på alle, snakker litt lavt slik at man må konsentrere seg veldig om DEM, sier at de er "en med glimt i øyet" og kan finne på å beskrive seg selv som en livsjøgler...

jaja, ser jo ut som han koser seg med alle damene!

Absolutt ikke min type *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags folk sier at det er den beste dagen i sitt liv' date=' når de er på date med en de knapt kjenner med tv-kameraer på slep???? Da har man i mine øyne hatt et rimelig grått liv i utgangspunktet. 10 års forhold klarte ikke å toppe en tur på tivoli...[/quote']

:ler: Tenkte det samme i går... begynner å skamme meg litt over at jeg ser på, men det er jo god underholdning. Leste forresten et eller annet sted at Andreas skyldte på at mye av klinescenene var laget for kamerane...syns han gjorde en god skuespillerjobb i badekaret i går!!

(digget forøvrig trailingen av neste episode der ungkarene får kjeft av jentene for å kline med alle!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett det, kan noen gi meg en liten oppdatering??

Hørtes kult ut at han ble avvist.. :oops:

Går programmet i reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så gårsdages episode og synes det var dagens høydepunkt......lo så jeg nesten datt ned av stolen , spesielt da Andreas ble så rar....

Hadde jeg vært Nadya hadde jeg også sagt nei for det er jo tydelig at hun egentlig ikke var påtenkt noen rose i utg.punktet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fikk noen rykninger i fjeset da han fikk nei' date=' taklet ikke det helt nei... :ler:[/quote']

:ler: Det var utrolig artig å se den reaksjonen ja. Gøy han ble satt litt på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...