Gå til innhold

For lite gladvold... Rambo hvor er du når vi trenger deg?


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Hvorfor lages det ikke lenger blodharry action-filmer ala Rambo og Comando? Sistnevnte er forresten den feteste harryaction-filmen ever!

Nå så skal absolutt alle actionfilmer ha substans og et manus som er en studie i politisk korekthet og så må hollywood seff putte inn masse kjærlighets kliss, sånn at fjortiskjerringene skal gå å se den også... Dette er jo helt bak mål! Jeg skulle for litt tid siden se "Hulken" på Kino sammen med dama (som heldigvis deler min facinasjon for ultraharry voldsfilmer) Jess! tenkte jeg. En bad-ass grønn mutantmann som er drithissig og skal grisebanke alle, dette blir fett!... Isteden får vi en lang innføring i åssen og hvorfor han er mentalt ustabil, i løpet av filmen beviser han at han er svær, grønn og gærn.. I tillegg kommer det obligatoriske hollywood kjærlighetsdramaet og ødelegger hele greia!

Hadde vært mye bedre hvis dama til hulken blei drept i begynnelsen av filmen og resten gikk ut på at han skulle ta blodhevn på alt og alle.

Før så var det alltid sånn.. En eller annen bad-guy kidnappa/drepte kona/dattera/sønnen til helten og resten gikk ut på at han kicka æsen på alle han møtte, og dette var fett! hvorfor forandre på suksess? Det fins ikke noe mer avslappende enn å ta et par pils med gutta og se en blodharry actionfilm med en story som er såpass tynn at man kan småprate gjennom filmen og le sammen av folka som dør på mange innovative måter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boondock saints er RÅ! Der er det bare de to kara som plutselig bestemmer seg for å ta loven i egne hender og plaffer ned alle mafiafolka

kongefilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...