Gå til innhold

Hvorfor tror FrP velgere blint på alt FrP sier ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til dette ?

 

 

 

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 432b3...07b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor setter de som er mot FrP alltid opp så elendige stråmenn?



Anonymous poster hash: 788ae...a3f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

APs velgere er de som sluker alt rått. Jeg er helt sikkert på at flertallet av AP tidligere synes Norge tar i mot alt for mange asylsøkere. Jeg har flere kollegaer som hyllet Stoltenberg som sa at vi ikke kan la asylbarna få bli i Norge fordi de er født her, eller har bodd her lenge.

 

Nå er mange av de tilhengere eller later som de er tilhengere av å slippe inn mange fra Syria og at asylbarna skal få bli. Problemet er at AP selv er APs største fiende. Støres nye asylpolitikk fjerner alt sosialismen står for. Velferdsstaten står for fall.

Endret av kat-e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker seg igjen at FrPere ikke er i stand til å svare på spørsmål. Men drar inn AP i alt 

 

 

Skal si de er besatt av AP.



Anonymous poster hash: 1bc42...0ef
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker seg igjen at FrPere ikke er i stand til å svare på spørsmål. Men drar inn AP i alt 

 

Skal si de er besatt av AP.

Anonymous poster hash: 1bc42...0ef

FrP mener jo at de er "det nye Ap"...

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-er-det-nye-arbeiderpartiet/a/57964/

Anonymous poster hash: 25b36...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man merker seg igjen at FrPere ikke er i stand til å svare på spørsmål. Men drar inn AP i alt 

 

 

Skal si de er besatt av AP.

Anonymous poster hash: 1bc42...0ef

 

 

Man merker seg at APere bevisst unngår å svare på spørsmål og svar og bare er ute etter å sverte FRPere, uten innhold.

Anonymous poster hash: f81cd...69c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Man merker seg at APere bevisst unngår å svare på spørsmål og svar og bare er ute etter å sverte FRPere, uten innhold.

Anonymous poster hash: f81cd...69c

 

Dette går begge veier :P

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den gjennomsnittelige FrP-velger tror blindt på det FrP sier, i likhet med at jeg ikke tror den generelle velger stoler på alt det partiet de stemmer på sier. Jeg har nemlig troa på at folk er oppegående nok til å forstå at ingen partier er perfekte og at man må ta valgløfter meg en liten klype salt iblandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man stemmer da på det partiet med grunnholdninger man selv er mest enig i. I så fall så burde man jo gjøre det ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man stemmer da på det partiet med grunnholdninger man selv er mest enig i.

10945611_845026545592720_167213749551733

Anonymous poster hash: 25b36...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10945611_845026545592720_167213749551733

Anonymous poster hash: 25b36...df4

 

Hva hadde det med min ytring å gjøre? Står ingenting om slike ting i partiprogrammet til FrP, altså er det ingen grunnholdning fra partiet som helhet. Et lite og latterlig forsøk på argumentasjon altså ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde det med min ytring å gjøre? Står ingenting om slike ting i partiprogrammet til FrP, altså er det ingen grunnholdning fra partiet som helhet. Et lite og latterlig forsøk på argumentasjon altså ;)

Med andre ord så støtter hun et parti med grunnholdninger hun ikke er enige i? Altså falt ditt argument i biter. Men jeg er enig med deg i det, sånne som støtter FrP driver med latterlige forsøk på argumentasjon ja. :)

Anonymous poster hash: 25b36...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Med andre ord så støtter hun et parti med grunnholdninger hun ikke er enige i? Altså falt ditt argument i biter. Men jeg er enig med deg i det, sånne som støtter FrP driver med latterlige forsøk på argumentasjon ja. :)

Anonymous poster hash: 25b36...df4

 

 

Heldigvis driver de ikke like latterlig argumentasjon som dette tafatte greiene her :fnise:

Anonymous poster hash: 19679...0ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Med andre ord så støtter hun et parti med grunnholdninger hun ikke er enige i? Altså falt ditt argument i biter. Men jeg er enig med deg i det, sånne som støtter FrP driver med latterlige forsøk på argumentasjon ja. :)

Anonymous poster hash: 25b36...df4

 

Har du i det hele tatt lest programmet til FrP? For det virker lite trolig basert på det du skriver. Jaja, du blir nok voksen en gang du og ;) Lykke til med det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det hele tatt lest programmet til FrP? For det virker lite trolig basert på det du skriver. Jaja, du blir nok voksen en gang du og ;) Lykke til med det :)

http://s16.postimg.org/ckz16gkk5/1554400_412096645560121_458572812_n_jpg_oh_0b908.jpg

Anonymous poster hash: 25b36...df4

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du klarer ikke engang å komme med egne argumenter, men må finne en lokalpolitiker fra Trøgstad i tillegg til å bare bruke bilder. God kveld til deg, du trenger det! Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva Frp står for ellers betyr lite for meg.

 

Folkevandringen fra Midt-Østen og Afrika er i ferd med å forandre det Norge vi kjenner. Frp er det eneste partiet i Norge som tør å stille spørsmålstegn ved masseinnvandringen.

 

Derfor har jeg ikke noe annet valg en å stemme på Frp.



Anonymous poster hash: c6b8b...d8a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for latterliggjøring. Minner om regelen:

 

Tråder og innlegg som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser

 

 

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle politikere lyver, alle partier lyver. Jeg tror alle oppegående mennesker er klar over dette. FrPere er ikke noe mer naive enn andre. Det eneste so er naivt er å tro at hvert valg skal være en revolusjon for Norge.

 

Samme møkka pakket inn i forskjellige pakker :) Viva la I-don't-give-a-shit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...