Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Glemte noe i farten.

 

Til de som tror jeg fantaserer og sprer idioti. Det er faktisk nødvendig å se på hva som er tilgjengelig av info. Man må ikke la seg lure til å avfeie stoff bare fordi nettsteder har litt rart navn.

 

Jeg har mange ganger nevnt guvernøren (Dan Malloy) som ble tatt i løgn da han nektet for å ha nevnt med en litt kryptisk setning - at han hadde blitt forhåndsvarslet om "noe sånt".

 

Dette og mer til fremkommer her.

 

 

Governor Malloy had held a press conference that day, explaining that he and the Lt. Governor had been “spoken to” that something like this might happen, which raised the question, what “something like this”? Did he mean he had been told a school shooting massacre would take place? or a drill that would be presented as a real event?

Remarkably, we now have confirmation from an unexpected source. Paul Preston had obtained information from officials in the U.S. Department of Education of the Barack Obama administration, who confirmed to him on the basis of their own personal knowledge that:

(1) it had been a drill;

(2) no children had been killed; and,

(3) it had been done to promote an anti-gun agenda.

 

Full tekst her:

http://www.starshipearththebigpicture.com/2014/06/14/obama-officials-confirm-sandy-hook-massacre-was-a-drill-and-no-children-died/

 

 

Det vil fremgå at nå er det to skole-sikkerhets-eksperter som er inne i bildet for å få frem sannheten.

Hjelp dem, eller i alle fall - ikke motarbeid dem og deres hjelpere.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke orket og lest hele tråden, men har noen spm til TS eller "medsammensvorne":

 

1. Fikk ikke foreldrene se likene av barna sine ved skoleskytingen? Hvis ikke, hva skjedde med barna?

2. Hvis denne skolen er nedlagt (?) vet vel sånn ca hele lokalbefolkningen om dette? Ergo hundrevis/tusenvis av folk som må stusse fælt.

3. Hvor befinner gjerningsmannen (Sandy Hook)seg nå da hvis han er en skuespiller?

4. En sånn iscenesetting krever hundrevis av skuespillere, vil det ikke være naturlig at naboer/familie/bekjentskaper stusser over oppførselen i etterkant fra såkalte skuespillere?

5. Hadde ikke flere aviser bilder av drapsofrene på denne skolen?

 



Anonymous poster hash: 2388a...99c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut, slask.

Dette er og blir oksebæsj av verste sort. Hva er det du vil frem til? Dette er respektløse provokasjoner fra din side, og det finnes ikke fnugg av bevis på noen som helst måte, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Hvordan i all verden kan du være så ufattelig lettlurt?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke orket og lest hele tråden, men har noen spm til TS eller "medsammensvorne":

 

1. Fikk ikke foreldrene se likene av barna sine ved skoleskytingen? Hvis ikke, hva skjedde med barna?

2. Hvis denne skolen er nedlagt (?) vet vel sånn ca hele lokalbefolkningen om dette? Ergo hundrevis/tusenvis av folk som må stusse fælt.

3. Hvor befinner gjerningsmannen (Sandy Hook)seg nå da hvis han er en skuespiller?

4. En sånn iscenesetting krever hundrevis av skuespillere, vil det ikke være naturlig at naboer/familie/bekjentskaper stusser over oppførselen i etterkant fra såkalte skuespillere?

5. Hadde ikke flere aviser bilder av drapsofrene på denne skolen?

 

Anonymous poster hash: 2388a...99c

 

Helt riktige spørsmål du stiller.

Bra at du faktisk viser interesse for å komme til bunns. Den veien kan være litt tung, men mange har tråkket stien på forhånd. Det gjelder bare å følge sporene...

 

Vi er nok mange som har stilt tilsvarende spørsmål før vi ble overbevist.

Mange har gravet i opplysninger om inbyggere, bolig-områder osv. Det viser seg det har ordnet seg veldig godt økonomisk for mange av de involverte (foreldre for det meste) og at disse har fått gratis eller billig bolig mm.

 

Gjerningsmannen, den såkalte Adam Lanza, hevdes å være Ryan Lanza og ja, hvor er han...godt spørsmål.

Du begynner bra. Fortsett på egen hånd å søke opp mer info, men vær forberedt på å finne desinfo-sider. Er du klar over dette er det letter å styre unna (samt spare tid).

 

Skolen er ikke bare nedlagt, den ble revet så fort som fy, for å bygges helt på nytt.

Så der satt pengene løst.

 

På vegne av hele verden som er forsøkt lurt av dette opplegget - takk til deg for å vise interesse.

Spør videre, ta det steg for steg. Jeg svarer gjerne og tipser om det jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange har gravet i de hullene vennene dine har gravet, slask, og vet du hva de fant da?

De fant ut at det som var gravd frem bare var løgner og manipulerte opplysninger. ALT er tilbakevist. Hvorfor er du blottet for logisk tankeevne? Hvorfor er det så viktig for deg å tro på alle disse meningsløse og isannsynlige teoriene?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og mange har gravet i de hullene vennene dine har gravet, slask, og vet du hva de fant da?

De fant ut at det som var gravd frem bare var løgner og manipulerte opplysninger. ALT er tilbakevist. Hvorfor er du blottet for logisk tankeevne? Hvorfor er det så viktig for deg å tro på alle disse meningsløse og isannsynlige teoriene?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

 

Bare tåkesvar du fremmer her.

 

Hvem er dine "mange".

Hva fant de?

 

Kanskje de tilsynelatende usannsynlige scenarioene er de _du_ får øye på først.

Så gir du opp før du har funnet noe som trigger et "vent nå litt....".

 

Får jeg stille deg et spørmål?

Jobber du i avis, nyheter, media?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut, slask.

Dette er og blir oksebæsj av verste sort. Hva er det du vil frem til? Dette er respektløse provokasjoner fra din side, og det finnes ikke fnugg av bevis på noen som helst måte, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Hvordan i all verden kan du være så ufattelig lettlurt?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Tipper fagfolk innen helse kan svare på det.

Er jo en mild variant av den paranoia man ser i enkelte psykiske lidelser.

I beste fall et frykt for at ondskap og grov vold rammet tilfeldig, tilsynelatende uten grunn og brutalt. Ved å velge å tro at dette har et formål skaper man seg et halmstrå i kaoset.

Anonymous poster hash: 81101...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tåkesvar du fremmer her.

 

Hvem er dine "mange".

Hva fant de?

 

Kanskje de tilsynelatende usannsynlige scenarioene er de _du_ får øye på først.

Så gir du opp før du har funnet noe som trigger et "vent nå litt....".

 

Får jeg stille deg et spørmål?

Jobber du i avis, nyheter, media?

 

Les dine egne tråder. Se om du kan finne et eneste argument du har postet som ikke er blitt tilbakevist både i logisk argumentasjon og med henvisning til dokumenterte kilder.

Jeg jobber ikke i media, jeg jobber i helsevesenet.

 

Tipper fagfolk innen helse kan svare på det.

Er jo en mild variant av den paranoia man ser i enkelte psykiske lidelser.

I beste fall et frykt for at ondskap og grov vold rammet tilfeldig, tilsynelatende uten grunn og brutalt. Ved å velge å tro at dette har et formål skaper man seg et halmstrå i kaoset. Anonymous poster hash: 81101...394

Jeg er fagfolk innen helse. Men det ville være uetisk å spekulere i dette angjeldende en konkret person på et forum.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fagfolk innen helse kan svare på det.

Er jo en mild variant av den paranoia man ser i enkelte psykiske lidelser.

I beste fall et frykt for at ondskap og grov vold rammet tilfeldig, tilsynelatende uten grunn og brutalt. Ved å velge å tro at dette har et formål skaper man seg et halmstrå i kaoset.

Anonymous poster hash: 81101...394

 

Jeg vil minne om at det er ulovlig å sette diagnose på personer med mindre man er lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil minne om at det er ulovlig å sette diagnose på personer med mindre man er lege.

Det er det ingen som har gjort heller.

Se post 429:

Jeg jobber ikke i media, jeg jobber i helsevesenet.

 

Jeg er fagfolk innen helse. Men det ville være uetisk å spekulere i dette angjeldende en konkret person på et forum. Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig godkar han Wolfgang Halbighttp://sandyhookanalysis.blogspot.ca/2015/08/wolfgang-halbig-violates-free-speech.html Anonymous poster hash: da1cf...647

Sånn er det med alt som kommer fra truthermenigheten - det tåler ikke granskning uten å falle fra hverandre som et korthus foran en høytrykksspyler i en tyfon ved siden av et vulkanutbrudd mens bombene hagler.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sette diagnose på slask og de andre perverse amøbene trenger man ikke være lege for.

1 års fagskole innen landbruket (med spesialisering innen renhold bak kjyr) rekker fint.

Et 3 måneders koppelam med nedsatt syn og beinskinner kan gjøre det 100% nøyaktig.

Hver gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil minne om at det er ulovlig å sette diagnose på personer med mindre man er lege.

Vel, alle kan jo se at Slask er gær'n, så diagnose trengs ikke. Du er ikke helt god selv, forresten. Søk hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det sprer seg på sosiale medier at "intervju-skytingen" i Virginia var fake, så begynner folk å tenke seg litt om.

Mange vil derfor se med nye øyne på jukse-skytingene slik som bl.a. Sandy Hook.
De som ikke har helt visst hva de skulle tro om Sandy Hook Connecticut vil nå forstå at myndighetene faktisk er i stand til å stå bak slike gedigne løgn-øvelser, som fremstilles som ekte med mange døde barn. Grotesk verden, som heldigvis oppdages.

 

Sandy Hook:  Ingen døde barn. Gjerningsmannen og foreldre var skuespillere.

Politi, lærere, masse annen rangs skuespillere som dynges ned i svarte penger så de skal holde kjeft. Så lager de strengere våpenlover og inndrar våpen.

Med dette elendige og dårlige skuespillet i Virginia har de kriminelle nå driti seg ut.
Og bra er det.

....
this recent shooting has really awakened the sheep..tons and tons of folks know that it was fake and now theyre looking back and doing research on other hoaxes i.e. sandy hook etc..the zionists really screwed up this time
....

EXPOSED LIVE TV SHOOTING HOAX

Fake News Reporter Alison Parker Shooting Compared to Real Shooting

https://www.youtube.com/watch?v=-eQOZF3IUYY

https://www.youtube.com/watch?v=-eQOZF3IUYY
 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men da er vi jo tilbake ved spørsmålet, slaks:

Kan du gi ett eksempel på en skyte-episode, som du er overbevist om IKKE er en "false -flagg" operasjon?

Bare en???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vi jo tilbake ved spørsmålet, slaks:

Kan du gi ett eksempel på en skyte-episode, som du er overbevist om IKKE er en "false -flagg" operasjon?

Bare en???

 

Jeg har bare interessert meg for skuespill-skytinger. Falske dekkoperasjoner altså.

Skulle jeg vært overbevist om ekte hendelser så måtte jeg studert dem. Det har jeg ikke.

Så svaret er:  Vet ikke.

Hvorfor skulle det egentlig være interessant.

Det er jo de opplagte falseflag'ene som er interessante å avdekke. Eventuelle andre er bare tragiske.

 

Jeg har en følelse av at du bare forsvarer de aktuelle false flags på ren autopilot. Saker du har hørt om, altså gjennom media og at du ikke kan fatte at det kan ligge noe falskt bakom. Så derfor løper du bløffmakernes ærend på ikke eksisterende grunnlag. Dummere enn dumt.

 

Riktig?

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare interessert meg for skuespill-skytinger. Falske dekkoperasjoner altså.

Skulle jeg vært overbevist om ekte hendelser så måtte jeg studert dem. Det har jeg ikke.

Så svaret er:  Vet ikke.

Hvorfor skulle det egentlig være interessant.

Det er jo de opplagte falseflag'ene som er interessante å avdekke. Eventuelle andre er bare tragiske.

 

Jeg har en følelse av at du bare forsvarer de aktuelle false flags på ren autopilot. Saker du har hørt om, altså gjennom media og at du ikke kan fatte at det kan ligge noe falskt bakom. Så derfor løper du bløffmakernes ærend på ikke eksisterende grunnlag. Dummere enn dumt.

 

Riktig?

Jeg spør deg igjen:

Var skuddene i sarajevo i 1914 egentlig arrangert av noen andre? Handlet Gavrilo Princip på en annen agenda enn den vi leser i historiebøkene? Dette stemmer vel ganske godt med destabiliseringsprinsippet hos dine elskede illuminati, ikke sant? (For du er vel glad i illuminati?)

Og dessuten må jo du - som tross alt er en skinnende ridder som ser sammnehneger der vi sauer stilltiende godtar autoritetenes nykker og befalinger - stille spørsmålet om det EGENTLIG var tyske soldater utkledd som polske militære som angrep en grensestasjon i tyskland natt til 1. september 1939. Kan det være at det var russerne som skjøt (i polske uniformer) og la skylden på tyskland?

Vi finner argumenter for dette om vi bruker samme metode som deg.

Kan du egentlig vite at det ikke var sånn jeg beskriver det nå?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slaget ved stailngrad var vel dessuten bare skuespill....

Faktisk i den grad at det aldri en gang har eksistert noen sånn by. Der de påstår at den skulle ligge, finner man bare en by som heter volgograd, og der er det ingen bygninger som er så gamle at det i det hele tatt var en by der da slaget skulle ha funnet sted.

Hvordan forklarer du det, slask? Det må jo være noen som lyver.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...