Gå til innhold

Bruk av skuespillere ved false flag-operasjoner.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det jeg elsker er at hvis man først tror det er en mulighet for at myndighetene burde klart å avverge 11. september og ikke tok advarsler de fikk på forhånd alvorlig nok, da tror man gjerne også at vaksiner er gift, chemtrails er gift, Obama er en firfisle, at alt fra Moxnes til Siv er jødiske bestevenner som holder kjeft om konspirasjonen og at IS er en undergruppe av Mossad.

Det er ikke det at 9/11 Truth-gjengen ikke er tøvete nok i utgangspunktet, men det blir jo ekstra dumt når de plutselig sluker alle teoriene og i tillegg deler nettsider med de aller sprøeste (ref. Nyhetsspeilet). Jeg har aldri skjønt at man ikke i hvert fall kan nøye seg med en teori eller to, men må tro at absoutt alle andre helt ville teorier også må stemme.

Anonymous poster hash: d96ae...673

Det finnes mange konspirasjoner. Grunnen til at folk flest ikke oppdager disse konspirasjonene, er at de fleste tror at politikerne er ærlige mennesker. De tror at politikerne snakker sant. Og de tror at det som stå i avisene er sant. Så snart man oppdager at politikerne er løgnere, og at det er svært sjelden at det som står i avisene er sant, så begynner man automatisk å lete etter konspirasjoner i det som skjer. Og da oppdager man fort at det er mange konspirasjoner. Det er faktisk så mange konspirasjoner at man kan lure på om dette er den vanlige måten for regjeringer og myndigheter å arbeide på.

Det er også mange konspirasjoner utført av norske myndigheter og norske politikere. La meg beskrive en, nemlig pistoldrapet på Kai Christian Middelthon Holst (kallenavn Kaka) som ble funnet død på en trappeavsats i en boligblokk i Stockholm den 27. juni 1945. Offisielt oppga (og oppgir) svenske og norske myndigheter dødsårsaken som selvmord, men i virkeligheten ble Kai Holst myrdet. Det absolutte beviset på at Kai Holst ble myrdet, var at han ble funnet med pistolen i høyre hånd, men Kai Holst var kjevhendt. Ingen kjevhendte skyter seg med pistolen i høyre hånd.

Kai Holst var motstandsmann under annen verdenskrig, og var med på gjenoppbyggingen av Sentralledelsen i Milorg sammen med Jens Christian Hauge. Kai Holst ble drept etter ordre fra Jens Christian Hauge fordi han truet med å gå ut med opplysninger om Jens Christian Hauge som ikke tålte dagens lys. Jens Christian Hauge var mektig nok i etterkrigstiden til å stoppe enhver etterforskning av drapet på Kai Holst.

Også i dag, nesten 70 år etter krigen, er det viktig for norske myndigheter å forhindre at sannheten om Kai Holst sin død kommer ut, fordi sannheten vil rokke ved den norske Fortellingen. Jens Christian Hauge, Milorg og Gutta på Skauen er det nærmeste man kommer helgener i Norge, og sannheten om Kai Holst sin død vil rokke ved denne Helgen-Fortellingen.

Les mer om Kai Holst her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Kai_Holst#Selvmord_eller_mord.3F

Dette er bare et eksempel på en norsk konspirasjon. Det finnes andre. Etter annen verdenskrig har det vært mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er lei av trådene dine slask. Kan du ikke opprette en blogg eller noe. Ihvertfall ikke spamme ned denne delen av forumet.

Anonymous poster hash: 81101...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange konspirasjoner. Grunnen til at folk flest ikke oppdager disse konspirasjonene, er at de fleste tror at politikerne er ærlige mennesker. De tror at politikerne snakker sant. Og de tror at det som stå i avisene er sant. Så snart man oppdager at politikerne er løgnere, og at det er svært sjelden at det som står i avisene er sant, så begynner man automatisk å lete etter konspirasjoner i det som skjer. Og da oppdager man fort at det er mange konspirasjoner. Det er faktisk så mange konspirasjoner at man kan lure på om dette er den vanlige måten for regjeringer og myndigheter å arbeide på.

Det er også mange konspirasjoner utført av norske myndigheter og norske politikere. La meg beskrive en, nemlig pistoldrapet på Kai Christian Middelthon Holst (kallenavn Kaka) som ble funnet død på en trappeavsats i en boligblokk i Stockholm den 27. juni 1945. Offisielt oppga (og oppgir) svenske og norske myndigheter dødsårsaken som selvmord, men i virkeligheten ble Kai Holst myrdet. Det absolutte beviset på at Kai Holst ble myrdet, var at han ble funnet med pistolen i høyre hånd, men Kai Holst var kjevhendt. Ingen kjevhendte skyter seg med pistolen i høyre hånd.

Kai Holst var motstandsmann under annen verdenskrig, og var med på gjenoppbyggingen av Sentralledelsen i Milorg sammen med Jens Christian Hauge. Kai Holst ble drept etter ordre fra Jens Christian Hauge fordi han truet med å gå ut med opplysninger om Jens Christian Hauge som ikke tålte dagens lys. Jens Christian Hauge var mektig nok i etterkrigstiden til å stoppe enhver etterforskning av drapet på Kai Holst.

Også i dag, nesten 70 år etter krigen, er det viktig for norske myndigheter å forhindre at sannheten om Kai Holst sin død kommer ut, fordi sannheten vil rokke ved den norske Fortellingen. Jens Christian Hauge, Milorg og Gutta på Skauen er det nærmeste man kommer helgener i Norge, og sannheten om Kai Holst sin død vil rokke ved denne Helgen-Fortellingen.

Les mer om Kai Holst her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Kai_Holst#Selvmord_eller_mord.3F

Dette er bare et eksempel på en norsk konspirasjon. Det finnes andre. Etter annen verdenskrig har det vært mange.

Dette er så langt det beste beviset jeg har for at 911 og månelandingskonspirasjonene er sanne, for hvis Kai ble myrdet slik du hevder er jo alle fantastiske teorier der ute sanne. Hallelujah!

Anonymous poster hash: 87a86...2d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Merkelige referanser til Sandy Hook og Aurora i Batman-film.

Dette er litt spesielt.

Wikipedia sier følgende om Aurora-skytingen (Batman-massacren):

On July 20, 2012, a mass shooting occurred inside of a Century movie theater in Aurora, Colorado, during a midnight screening of the film The Dark Knight Rises. A gunman, dressed in tactical clothing, set off tear gas grenades and shot into the audience with multiple firearms, killing 12 people and injuring 70 others. The sole suspect, James Eagan Holmes, was arrested outside the cinema minutes later. It was the deadliest shooting in Colorado since the Columbine High School massacre in 1999.

Hva er oddsene for at det i en og samme film “The Dark Knight Rises” opptrer referanser til både Sandy Hook og Aurora, når Aurora-skytingen skjedde i en filmsal hvor nettopp filmen “The Dark Knight Rises” ble vist.

Selv om navnene skulle kunne relateres til andre steder, så må de fleste innrømme at dette virker suspekt.

Om det stemmer...

Her skrives det i alle fall om referansene:

http://deusnexus.wordpress.com/2012/12/16/sandy-hook-aurora-referenced-in-batman/

https://www.google.no/search?q=aurora+shooting+++sandy+hook+shooting+++ref+dark+knight+rises

Det er jo ganske klart at Sandy Hook var et skuespill, en drill, hvis man sjekker ut forholdene rundt om.

http://www.veteranstoday.com/2014/01/07/top-ten-reasons-sandy-hook-was-an-elaborate-hoax/

Aurora theater shooting court documents blows inside job conspiracy wide open

http://www.examiner.com/article/aurora-theater-shooting-court-documents-blows-inside-job-conspiracy-wide-open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å skrive: De fleste er vel nå klar over"...?

Tror du argumentene dine blir mer gyldige på denne måten?

Det fremgår ikke av innlegget ditt, men jeg antar du svarte på trådstarters innlegg.

Det er snart halvannet år siden, så kanskje han ikke får varsel :-)

Men det beste var om han hadde skrevet:

"....de fleste som har studert saken er vel nå klar over at det var iscenesatt av..."

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fremgår ikke av innlegget ditt, men jeg antar du svarte på trådstarters innlegg.

Det er snart halvannet år siden, så kanskje han ikke får varsel :-)

Men det beste var om han hadde skrevet:

"....de fleste som har studert saken er vel nå klar over at det var iscenesatt av..."

Det er vel heller slik at de fleste som har studert saken himler med øynene over hvor absurde påstander man kan komme med,

Så har du den lille delen som tror på dette, som ikke "er klar over," men "har latt seg lure av."

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller slik at de fleste som har studert saken himler med øynene over hvor absurde påstander man kan komme med,

Så har du den lille delen som tror på dette, som ikke "er klar over," men "har latt seg lure av."

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Ja, du har foretatt en stor undersøkelse så du har full oversikt over alle som mener noe om dette? Nei, du bare gjetter så klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har foretatt en stor undersøkelse så du har full oversikt over alle som mener noe om dette? Nei, du bare gjetter så klart.

Hvem snakker nå?

Hevder ikke du at alle oppegående mennesker er enige med deg?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vi glemmer vel ikke denne iscenesatte "skytingen" ved Sandy Hook / Newtown?

Det er vel fortsatt noen som prøver å late som dette var en reell skoleskyting, men det er for de lettlurte. Saken var en hoax og iscenesatt sak, hvor merkelig det enn kan virke.

Her er en bedre gjennomgang enn jeg har sett før.

We need to talk about Sandy Hook

Vil noen noen gang bli straffet for dette jukseopplegget? Gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemmer vel ikke denne iscenesatte "skytingen" ved Sandy Hook / Newtown?

Det er vel fortsatt noen som prøver å late som dette var en reell skoleskyting, men det er for de lettlurte. Saken var en hoax og iscenesatt sak, hvor merkelig det enn kan virke.

Her er en bedre gjennomgang enn jeg har sett før.

We need to talk about Sandy Hook

Vil noen noen gang bli straffet for dette jukseopplegget? Gjenstår å se.

Har du skiftet til vinterdekk, Slask?

Eller er glatte veier bare noe myndighetene lurer oss til å tro på gjennom "ulykker" der skuespillere ligger med blodig sminke ved siden av ferdigpreparerte bilvrak? Du tenker vel selv i stedet for å følge saueflokken?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skiftet til vinterdekk, Slask?

Eller er glatte veier bare noe myndighetene lurer oss til å tro på gjennom "ulykker" der skuespillere ligger med blodig sminke ved siden av ferdigpreparerte bilvrak? Du tenker vel selv i stedet for å følge saueflokken?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Se heller på Sandy Hook informasjonen folk har lagt ut. Den jeg har postet eller noen av de andre. Det er haugevis og det burde være enkelt å se at den såkalte skoleskytingen ikke var noe annet enn skuespill. Still deg så spørsmålet - hvorfor i all verden kjører myndighetene et gedigent skuespill hvor man later som det er en forvirret ung gutt som har skutt mange barn?

Men du kritiserer meg kanskje uten å se på materialet i det hele tatt?

Hvis noen ikke orker se Youtube-video. Her er en som har laget et slags resyme av videoen (sak nr 2) på denne lista.

(saken heter:

Sandy Hook Film Exposes a Deeply Subverted Nation)

http://www.henrymakow.com/

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se heller på Sandy Hook informasjonen folk har lagt ut. Den jeg har postet eller noen av de andre. Det er haugevis og det burde være enkelt å se at den såkalte skoleskytingen ikke var noe annet enn skuespill. Still deg så spørsmålet - hvorfor i all verden kjører myndighetene et gedigent skuespill hvor man later som det er en forvirret ung gutt som har skutt mange barn?

Men du kritiserer meg kanskje uten å se på materialet i det hele tatt?

Hvis noen ikke orker se Youtube-video. Her er en som har laget et slags resyme av videoen (sak nr 2) på denne lista.

(saken heter:

Sandy Hook Film Exposes a Deeply Subverted Nation)

http://www.henrymakow.com/

Har du egentlig noen sinne sett noen kollidere eller kjøre av veien? Hvordan vet du at trafikkulykker ikke er arrangert av myndighetene hvis du ikke en gang gidder å google det?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du egentlig noen sinne sett noen kollidere eller kjøre av veien? Hvordan vet du at trafikkulykker ikke er arrangert av myndighetene hvis du ikke en gang gidder å google det?

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Hva vet du om hva jeg gidder å google

Man må lete godt for å finne MSM (main stream media) som omtaler saker som dette (saker som sauer flest tror _må_ være konspirasjonsteori).

Her er faktisk CNN inne og stiller spørsmål om det samme jeg gjør. Intervju med universitets-professor som mener at Sandy Hook skytingen ikke skjedde slik mediene rapporterte, eller ikke skjedde i det hele tatt. (selvfølgelig prøver de å vinkle saken som han er litt nuts, men det er å forvente av media, som helt tydelig har vært med på det skrudde opplegget med å føre folk bak lyset).

Gjør deg en tjeneste å sjekk ut ting fremfor bare å forsøke å konfrontere meg for tullball. For Sandy Hook er tydelig staged. Og mange er med på leken.

Sandy Hook False Flag Hits MSM!

https://www.youtube.com/watch?v=neOyrDhE9ZU

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hva jeg gidder å google

Man må lete godt for å finne MSM (main stream media) som omtaler saker som dette (saker som sauer flest tror _må_ være konspirasjonsteori).

Her er faktisk CNN inne og stiller spørsmål om det samme jeg gjør. Intervju med universitets-professor som mener at Sandy Hook skytingen ikke skjedde slik mediene rapporterte, eller ikke skjedde i det hele tatt. (selvfølgelig prøver de å vinkle saken som han er litt nuts, men det er å forvente av media, som helt tydelig har vært med på det skrudde opplegget med å føre folk bak lyset).

Gjør deg en tjeneste å sjekk ut ting fremfor bare å forsøke å konfrontere meg for tullball. For Sandy Hook er tydelig staged. Og mange er med på leken.

Sandy Hook False Flag Hits MSM!

https://www.youtube.com/watch?v=neOyrDhE9ZU

Det er ikke noe tullball. Myndighetene arrangerer jevnlig trafikkulykker for å få oss til å holde fartsgrensene. Det er selvsagt bare false flag med skuespillere. Men du svelger vel alt de sier rått, og tror blindt på mainstream media. At du ikke gidder å sjekke en gang sier meg mye om at du ikke klarer å tenke ut av boksen, men bare dilter etter de andre og hopper når myndighetene sier hopp. Kanskje du burde sjekke litt selv.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe tullball. Myndighetene arrangerer jevnlig trafikkulykker for å få oss til å holde fartsgrensene. Det er selvsagt bare false flag med skuespillere. Men du svelger vel alt de sier rått, og tror blindt på mainstream media. At du ikke gidder å sjekke en gang sier meg mye om at du ikke klarer å tenke ut av boksen, men bare dilter etter de andre og hopper når myndighetene sier hopp. Kanskje du burde sjekke litt selv.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

Er det virkelig 2 numbsculls som har gitt "positiv tilbakemelding" til dette forferdelige vrøvlet???

Eller, har jeg forvillet meg inn på nyhetsspeilet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Hvis en skuespiller blir fortalt en liten sannhet, så er det langt fra nok til å finne ut av alt. Og dessuten, hvis CIA hadde kommet til deg og bedt deg være skuespiller for en terroraksjon, og du ville få 10 millioner dollar for jobben og for stillheten. Men hvis du bryter stillheten så kommer de for å ta deg (Obama har nå med "The Patriot Act" rett til å drepe enhver amerikansk borger uten noen som helst grunn). Ville du virkelig ha fortalt sannheten da?Anonymous poster hash: 5f734...673

Hvilke forpliktelser har de som sier nei til å være skuespiller? Hvordan får du de til å holde kjeft? Tror du virkelig at alle som blir spurt sier ja? Tror du virkelig at de som sier nei holder kjeft for ingenting? Eller er det slik at man spør pent og dersom man sier nei så blir man skutt? Hva er teorien her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er vel nå klar over at Sandy Hook-massakren, Boston-masakren osv. var false flag operasjoner utført av den amerikanske regjeringen, men få er vel klar over den utstrakte bruken av skuespillere ved false flag operasjoner. Her er en video som dokumenterer bruk av skuespillere ved Sandy Hook-massakren:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_9XAr2BhMm4

Faktisk finnes det instruksjoner på FEMA sine hjemmesider om bruk av skuespillere, instruksjoner for media osv. Dette er nærmere beskrevet her:

http://snippits-and-slappits.blogspot.no/2013/04/bostonsandy-hookwest.html

Ts, du er False , false flag.

Du falseflagger for å undergrave false flag avslørere generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du er False , false flag.

Du falseflagger for å undergrave false flag avslørere generelt.

Pfff.....han er en skuespiller som er betalt for å plante denne historien om false flag.

Anonymous poster hash: 5e0f7...92a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig 2 numbsculls som har gitt "positiv tilbakemelding" til dette forferdelige vrøvlet???

Eller, har jeg forvillet meg inn på nyhetsspeilet?

Du har nok forvillet deg inn i en tråd uten å gidde å se på saken selv.

Det forferdelige vrøvlet viser seg å være historiene man serveres i media, som avsløres når smilende flirende elendige skuepillere plutselig slår om til sippe-tåre-modus når de entrer "settet" hvor kameraene står klare for intervju.

Og alle de flyktende barna viser seg å være en bitteliten "brannrekke" på øvelse.

Lista over avslørende faktorer i denne saken er lang, men du får selv oppsøke linker og stoff om du ikke tror det.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...