Gå til innhold

Om kvinner ledet vår verden...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det ikke fantes menn.. tenk så deilig å kunne gå ut uten redsel for voldtekt og drap :)

Anonymous poster hash: 209a9...355

Den redselen velger du selv. Du er overtroisk derfor er du redd. Visste du at risikoen for at du skal ta selvmord er høyere enn risikoen for å bli drept av en annen en deg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det Britiske imperiet var på sitt største under Kong George V på begynnelsen av 20 tallet. Da dekket det 22.63% av kloden

Feil, under dronning victoria. Keiserriket hvor solen aldri gikk den.

Eller jeg gjetter. Hvor mange prosent var den under dronning victoria? Fra påstand til påstand, har du rett har du rett.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Feil, under dronning victoria. Keiserriket hvor solen aldri gikk den.

Ja det var det også under George V

Det Britiske Imperiet var på sitt største under George V

Solen gikk ikke ned på det Britiske imperiet dette var tilfelle både før og etter Dronning Victoria

Du kan rope feil så mye du vil men det forandrer ikke at det Britiske imperiet hadde sin største utstrekning under George V og ikke Dronning Victoria.

Endret av Methusalem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det også under George V

Det Britiske Imperiet var på sitt største under George V

Solen gikk ikke ned på det Britiske imperiet dette var tilfelle både før og etter Dronning Victoria

Yes, da har du rett. Jeg endret svaret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra samboer: "Det hadde vært krig en uke i måneden...." :fnise:



Anonymous poster hash: 66050...256
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Eller jeg gjetter. Hvor mange prosent var den under dronning victoria? Fra påstand til påstand, har du rett har du rett.

Jeg vet ikke hvor mange prosent hun regjerte over. Men jeg vil tippe at det var rundt 20%, Det Britiske imperiet under Dronning Victoria var nok ikke så mye mindre en det hennes barnebarn George V regjerte over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da homofili var forbudt i norge så var 90% av alle kvinner enige at homofili bør kriminaliseres. Dengang abort var forbudt i norge var 90% av alle kvinner enige at abort bør være forbudt.

Det hørtes veldig mye ut. Har du linker?

Anonymous poster hash: 2214a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig trur eg at det hadde vert litt mindre krig og kanskje meir skattesubsidierte ordninger for å hjelpe dei fattige. Det er for øvrig viktig å skille mellom unge, middelaldrende og eldre kvinner. Eg trur det hadde funka ganske godt dersom kvinner etter barna deira hadde vert voksne var lederar. Men dersom det var barnløse kvinner i 20 åra, trur eg det virkelig hadde blitt problematisk. Menn hadde slitt fryktelig i slike samfunn, særlig dera eigne, og familieenheten hadde vert enda meir i trøbbel enn i dag. Eg har absolutt ingen tru på kvinners evner til å lede når dei er mellom 20-40, men etter 40-45. Trur eg dei er like gode leiarar.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

... hvordan tror du det hadde påvirket jorda vår da? Ville det fremdeles vært krig, fattigdom, og elendigheter? Eller ville det vært mindre av det?

Dette spør jeg om av ren nysgjerrighet, egentlig.

Anonymous poster hash: 86a5e...270

Kvinner hater kvinner så det hadde vært et rent helvete på jord. Hvis du trodde det var krig pga mye tull i dag, så tenk når grunnlaget for en krig er at et eller annet statsoverhode ikke var korrekt kledt eller blitt for tynn eller blitt for populær blant menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner hater kvinner så det hadde vært et rent helvete på jord. Hvis du trodde det var krig pga mye tull i dag, så tenk når grunnlaget for en krig er at et eller annet statsoverhode ikke var korrekt kledt eller blitt for tynn eller blitt for populær blant menn.

Kvinner elsker andre kvinner vil eg sei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner hater kvinner så det hadde vært et rent helvete på jord. Hvis du trodde det var krig pga mye tull i dag, så tenk når grunnlaget for en krig er at et eller annet statsoverhode ikke var korrekt kledt eller blitt for tynn eller blitt for populær blant menn.

Kvinner elsker andre kvinner vil eg sei.

Kvinner liker noen kvinner og misliker andre, akkurat slik som menn liker noen menn og misliker andre. Hva er det som skjer med denne generaliseringen av 50% av jordens befolkning, som om vi skulle ha vært ett individ med én agenda (og som regel en som går ut på å gjøre livet surt for dere menn)? Kvinner er da like forskjellige som dere menn er, og jeg begynner å bli ganske matt av denne typen stereotypi og generalisering.

Anonymous poster hash: 81ef8...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...