Gå til innhold

Hvilke personlighetsforstyrrelse har du? Test !


WubWub

Anbefalte innlegg

Greide å klikke den vekk, men ble noe ala Very high på Borderline og Dependant, High på Antisocial, Histrionic og Paranoid, Moderate på alt annet unntatt Schizoid.

Men det betyr jo absolutt ikke at jeg sliter veldig med alt det der. :tongue: Nærmeste er vel at jeg har noen en del trekk som minner om borderline, men ikke på langt nær i sterk nok grad til å få diagnosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.
Very High - Obsessive-Compulsive (ikke sjokk der nei..)
High- Paranoid, schizotypal. avoidant....
Lavt på alt det andre.

2. over 50%: Obsessive-Compulsive(89%!), Paranoid, Avoidant

3. giddet jeg ikke å ta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Scoret high på schizoid og avoidant. Low på narcisistisk og moderate på alle de andre.

2. Gadd ikke å ta testen.

3. Loner

Jeg er en veldig sjenert person og er kanskje ikke så flink i sosiale settinger. Så er nok derfor at jeg fikk de resultatene. Kjente meg likevel ikke så veldig mye igjen i beskrivelsene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Very high på borderline, ikke så sjokkerende. Fikk moderat på alle de andre.. Hmh

Samme her. Men jeg har ikke borderline, men noe annet så tror man skal ta de testene med en klype salt.

Anonymous poster hash: b0146...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Low på alle bortsett fra anti-social som var moderat. Mao. trives i eget selskap og er glad for det.

antisosial handler ikke om å trives i eget selskap , anti-sosial = psykopat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

schizofren

Anonymous poster hash: 0fca9...7e0

Når ble schizofreni en pf?

Anonymous poster hash: 581c1...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull alt sammen. Personlighetsforstyrrelser er svært alvorlige lidelser, og det krever mye mer enn bare en quiz på nettet for diagnostisering. Vær glad dere er friske, personlighetsforstyrrelser er vanskelige å behandle, og kan ha stor innvirkning på dagligliv og menneskene rundt deg.



Anonymous poster hash: c6b4b...fd6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits å ta sånne tester. Problemet med psykiske lidelser er at alle hgar symptomer i forskjellig grad, uten å være det. Men på tester får man bare tilbakemelding om hva som stemmer og blir derfor stemplet.

Det er ikke vits folkens. Er dere syke i hodet så er det bare lege som kan bekrefte det.



Anonymous poster hash: 21135...97c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull alt sammen. Personlighetsforstyrrelser er svært alvorlige lidelser, og det krever mye mer enn bare en quiz på nettet for diagnostisering. Vær glad dere er friske, personlighetsforstyrrelser er vanskelige å behandle, og kan ha stor innvirkning på dagligliv og menneskene rundt deg.

Anonymous poster hash: c6b4b...fd6

Sant , man skal ta online tester med en klype salt. Men det var derfor jeg la ved linker til flere tester, om det er samsvar i resultatene over et større spenn av tester så ligger det kanskje noe i det.

Har selv tatt ekte tester hos psykolog og de er ikke så fryktelig anderledes formulert eller designet enn de linkene i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nilsson

Bare tull alt sammen. Personlighetsforstyrrelser er svært alvorlige lidelser, og det krever mye mer enn bare en quiz på nettet for diagnostisering. Vær glad dere er friske, personlighetsforstyrrelser er vanskelige å behandle, og kan ha stor innvirkning på dagligliv og menneskene rundt deg.

Anonymous poster hash: c6b4b...fd6

Nei, personlighetsforstyrrelser trenger ikke å være svært alvorlige lidelser, men de kan være det. Bruker vi de vanlige diagnosekriteriene, regner man med at dette er lidelser som rammer 10–15 prosent av den voksne befolkningen. Mao. personlighetsforstyrrelser er relativt utbredt i befolkningen.

Endret av nilsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Eg er gal

62535253530e1a54ac7786d897d01619506fdb23

dat some crazy shiat O_O ellers er du oppegående og velfungerende? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

62535253530e1a54ac7786d897d01619506fdb23

dat some crazy shiat O_O ellers er du oppegående og velfungerende? :fnise:

Haha! Tja vil no tru det 😅😋 Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, på den første fikk jeg moderat på alle bortsett i fra Schizoid, som ble low og Borderline som ble Very High. Men jeg kan ikke ta denne testen så veldig seriøst - jeg søker isolasjon fordi jeg er sjuk og blir fort sliten, da vil jeg helst være alene sånn at mine kjære ikke konstant må sitte og føle seg hjelpesløse fordi jeg ikke orker å holde maska. Men jeg tror på det paranormale, og velger bevisst å tro at magi finnes fordi.. vel, det hadde vært awesome. Og det gir meg noe å tro det. Litt morsomt egentlig, at jeg skåret moderat på nesten alt, kan svinge innom hvilken personlighetsforstyrrelse jeg selv ønsker da, tydeligvis.. :P



Anonymous poster hash: cebeb...1cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk low på samtlige på den første, og crackpot på den Helloquizzy.

Så da er jeg vel litt schizofren, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74% Avoidant Personality Disorder -

individual is socially inhibited, feels inadequate, and is oversensitive to criticism. Core issue is an inability to resolve their codependent need for connection with their codependent fear of rejection and/or discomfort/anxiety around others.

64% Dependent Personality Disorder -

individual shows an extreme need to be taken care of that leads to fears of separation, and passive and clinging behavior. Core issue is the need to be parented by others (i.e. avoid growing up / becoming self-sufficient).

60% Paranoid Personality Disorder -

individual generally tends to interpret the actions of others as threatening; preoccupied with suspiciousness/paranoia. They are stuck between their need for others and their mistrust of others.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig å høre hva andre folk scorer på personlighets test. Her er linker til 3 online tester :

http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

http://similarminds.com/personality_disorder.html

http://www.helloquizzy.com/tests/the-brutally-honest-personality-test

Jeg tok selv 4 tester og her er alle 4 svarene :

29w4w78.jpg

Jeg er unnvikende personlighetsforstyrrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...