Gå til innhold

Hvilke personlighetsforstyrrelse har du? Test !


WubWub

Anbefalte innlegg

Litt artig å høre hva andre folk scorer på personlighets test. Her er linker til 3 online tester :

http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

http://similarminds.com/personality_disorder.html

http://www.helloquizzy.com/tests/the-brutally-honest-personality-test

Jeg tok selv 4 tester og her er alle 4 svarene :

29w4w78.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt artig å høre hva andre folk scorer på personlighets test. Her er linker til 3 online tester :

http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

http://similarminds.com/personality_disorder.html

http://www.helloquizzy.com/tests/the-brutally-honest-personality-test

Jeg tok selv 4 tester og her er alle 4 svarene :

29w4w78.jpg

Low på alt på den første :P søren, jeg som trodde jeg kunne være en skap-psykopat :P

Anonymous poster hash: ea66e...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS legger ut de resultatene der må vel være den ultimate bekreftelse på narsissisme.

Jeg tror det er en del med psykisk sykdom (uføre) som er ganske aktiv på slike forum som dette. Noe å tenke på, dere som søker råd på forum, at en del mennesker som svarer i trådene har sine egne problemer og kanskje ikke har den beste dømmekraften innen samliv og relasjoner.



Anonymous poster hash: 635ad...529
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TS legger ut de resultatene der må vel være den ultimate bekreftelse på narsissisme.

Jeg tror det er en del med psykisk sykdom (uføre) som er ganske aktiv på slike forum som dette. Noe å tenke på, dere som søker råd på forum, at en del mennesker som svarer i trådene har sine egne problemer og kanskje ikke har den beste dømmekraften innen samliv og relasjoner.

Anonymous poster hash: 635ad...529

Mange narsissister er stolte av "lidelsen" sin å skryter faktisk av det. Fordi det for de/oss til å føle oss unike og spesielle, som om vi/de står over andre mennesker ;)

http://guardianlv.com/2014/08/narcissists-are-willing-to-admit-even-proud-to-admit-being-a-narcissist/

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater evner ikke se det er noe feil med de, istedet anklager de alle andre for at de er noe galt med de. Narsissister derimot, er som regel veldig klar over at noe er galt. Og de fleste studier viser til at narsissister faktisk er stolte over å være narsissister med manglende empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RunawayShadow

HelloQuizzy stoler jeg ikke på. Fikk svar på ting jeg ikke hadde svart ja på.

Jeg fikk paranoid, schizoid, antisocial, avoidant, dependant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp :O Tok testen på den første linken og fikk very high på paranoid og obsessive-compulsive, high på schizoid, borderline og avoidant, og moderate på absolutt alt det andre. Tok den bare for moro skyld, hadde aaaldri trodd at det skulle slå ut på så mye!



Anonymous poster hash: baa8b...332
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp :O Tok testen på den første linken og fikk very high på paranoid og obsessive-compulsive, high på schizoid, borderline og avoidant, og moderate på absolutt alt det andre. Tok den bare for moro skyld, hadde aaaldri trodd at det skulle slå ut på så mye!

Anonymous poster hash: baa8b...332

Galehuset neste stopp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloQuizzy stoler jeg ikke på. Fikk svar på ting jeg ikke hadde svart ja på.

Jeg fikk paranoid, schizoid, antisocial, avoidant, dependant.

Enig! Fikk rake motsetningen på hva jeg er :P er veldig sosial, praksis, utadvendt og er veldig komfortabel i sosiale situasjoner og svarte deretter :P fikk "loner" og at jeg er fryktelig sjenert, stille og introvert haha. Not!

Anonymous poster hash: ea66e...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Fikk rake motsetningen på hva jeg er :P er veldig sosial, praksis, utadvendt og er veldig komfortabel i sosiale situasjoner og svarte deretter :P fikk "loner" og at jeg er fryktelig sjenert, stille og introvert haha. Not!

Anonymous poster hash: ea66e...503

Praksis faktisk. Takk autocorrect!

Mente pratsom

Anonymous poster hash: ea66e...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er "histrionic"?

Jeg fikk kjempehøy score på Paranoid. Men også 3 andre, deriblant Histrionic.



Anonymous poster hash: cfa5a...dbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp :O Tok testen på den første linken og fikk very high på paranoid og obsessive-compulsive, high på schizoid, borderline og avoidant, og moderate på absolutt alt det andre. Tok den bare for moro skyld, hadde aaaldri trodd at det skulle slå ut på så mye!

Anonymous poster hash: baa8b...332

Slike tester har ingen middelpunkt i den formen at du er normal. Du må skåre høyt på noe for at noe annet går under snittet, og du vil alltid få et resultat med en "psykose". Med andre ord ikke noe å legge seg opp i.

Det blir som å lage en test der du enten er nazi eller suicidal der resultatet blir at du enten er et gjennomsnitt av begge, eller skårer høyt på en av dem og lavt på den andre selv om du vet at du verken er ingen av delene, og med denne testen kunne man nok ha byttet ut endel psykoser med andre personlige trekk. Som at du er fantasifull, energisk, skapende, drømmende osv som er gode personlige attributter men som her altså byttes ut med psykotiske trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, well, well. How did someone like you end up with the least common personality type of them all? In a group of 100 Americans, only 0.5 others would be just like you. You really are one of a kind... In fact, I do believe that that's one of the definitions for the word "FREAK."

Vel, vel, vel... Høres ut som meg, dette! :laugh:

Men ja... tror ikke man skal lese for mye inn i de testene, de virket ganske dårlige spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, jeg fikk veldig mange jeg:
Paranoid: high

Histrionic: high

Narsissitic: very high :unsure:

Avoidain: high

De andre var moderat og lav.

Men, skal vel ikke ta disse testene for personlig.



Anonymous poster hash: 6adef...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnvikende, sier psykologen.



Anonymous poster hash: 0a250...cfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moderat på schizotypal, histrionic og obsessive-compulsive

Low på alt annet.

Til dere som fikk høy på narcissistic: det kan komme av usikkerhet, det trenger ikke å ha noe med "diagnosen" narsissist å gjøre :-)

Det samme gjelder forøvring antisosial som egentlig går ut på å ikke bry seg om andre. Ut fra spørsmålene vil også innadvendte kunne score høyt her uten at de er antisosiale av den grunn:-P

Endret av Personenmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...