Gå til innhold

Hva gir deg frysninger?


Papirfly

Anbefalte innlegg

- ekkel plast som har en slags hinne på seg slik at man blir seig på henda

- sølvfolie som blir trykt sammen

- hullene på en svamp

- tørr hud/negl mot ull eller andre stoffer

Anonymous poster hash: 4a81b...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

+ den JÆVLA svære tarantellaen som gjemmer seg under kommoden på rommet mitt. Eg finne den ikkje igjen og det er nesten litt utrulig, for den var gigantisk!

Har frysninger imens eg sitte på senga g grine av redsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ den JÆVLA svære tarantellaen som gjemmer seg under kommoden på rommet mitt. Eg finne den ikkje igjen og det er nesten litt utrulig, for den var gigantisk!

Har frysninger imens eg sitte på senga g grine av redsel.

Du får lokke den ut med en leverposteiboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke kjenne meg igjen i noen av de nevnte situasjoner, men det jeg lurer på er om dere faktisk får frysninger, eller om det mer er et generelt ubehag dere kaller frysninger...og er dere sikker på at dere ikke overdriver litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke kjenne meg igjen i noen av de nevnte situasjoner, men det jeg lurer på er om dere faktisk får frysninger, eller om det mer er et generelt ubehag dere kaller frysninger...og er dere sikker på at dere ikke overdriver litt?

Når folk på forumet påstår de blir kvalme og kaster opp av synet av huller i pannekaker så kan man begynne å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke kjenne meg igjen i noen av de nevnte situasjoner, men det jeg lurer på er om dere faktisk får frysninger, eller om det mer er et generelt ubehag dere kaller frysninger...og er dere sikker på at dere ikke overdriver litt?

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er utrolig mange ting og lyder som gir meg ubehag. Det folk lister opp i denne tråden derimot, gir meg enormt ubehag. Ofte i form av frysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får enkelte ganger (når det er veldig varmt og lummert) tvangstanker om at jeg har på meg en grovstrikka islender rett på bar hud. Da begynner jeg å vri meg, og føler det akkurat som det helvete det er å virkelig ha på seg en slik grov ullgenser i varmen, fyttikatta.....!! (kjenner det begynner å prikke bare av å skrive dette) :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får enkelte ganger (når det er veldig varmt og lummert) tvangstanker om at jeg har på meg en grovstrikka islender rett på bar hud. Da begynner jeg å vri meg, og føler det akkurat som det helvete det er å virkelig ha på seg en slik grov ullgenser i varmen, fyttikatta.....!! (kjenner det begynner å prikke bare av å skrive dette) :grine:

Takk! Nå klør jeg som f... på ryggen!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv og gaffet mot porselen.

Høy knipsing.

Og sikkert en del andre ting jeg ikke tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme som TS med tørr jord og sand på hendene, klarer ikke gå barbeint på betonggulv, og tanken på å tygge på sånn billig acryl-strikkegenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det samme som TS med tørr jord og sand på hendene, klarer ikke gå barbeint på betonggulv, og tanken på å tygge på sånn billig acryl-strikkegenser.

:bond:

Kjenner det i hele munnen og langt ned i tærene akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...