Gå til innhold

Festeblødning eller bare tilfeldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg og typen sex. Vi prøver å bli gravide, og jeg hadde mensen 10. August, og eggløsning 24 August. I følge appen min ville egget muligens bli befruktet rundt 29. August hvis vi lykkes i løpet av de fruktbare dagene. I går, altså den 30. August hadde jeg og han samleie, og jeg hadde rosa blod når jeg tørket meg etterpå. Han har "bunnet" meg flere ganger før, uten at jeg har blødd. Og med eksen blødde jeg når han bunnet meg, men det var mere og rødere blod. Kan det ha vært festeblødning, da det var dagen etter antatt befruktning i følge appen, eller bare tilfeldig?

Anonymous poster hash: 36088...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si... Tror ikke det er annet enn å vente til du får testet når tiden er inne for det. :)



Anonymous poster hash: f9261...dc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig at egget fester seg 1 dag etter eggløsning.

Men får det ikke helt til å stemme at du hadde eggløsning 24 august og blir befruktet 29 august(en app kan man forøvrig ikke alltid stole helt på). Man kan ikke bli befruktet utenom eggløsning. Når egget løsner(ved eggløsning) lever det i ca 24 timer, og det er kun i løpet av disse 24 timene at det kan befruktes.

Men om du hadde eggløsning 24 august og ble befruktet da, er det en mulighet for at egget fester seg i dag. Egget bruker 4-6 dager fra eggleder til livmor.



Anonymous poster hash: b6453...ebd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...