Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. Jeg har ca 3 timers kjøring til St. Olavs og har aldri bedt om sykemelding, men har fått det automatisk. Så jeg antok at det var vanlig at det ble gjort sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte og fikk nei. Utenlandsforsøk, men legen sa det ikke hadde spilt noen rolle for han sykemelder ikke uansett.

Det er veldig kjipt, har du mulighet for å ta deg ferie da?

Første gangen var jeg veldig "heldig" og fikk skikkelig influensa så ble sykemeldt pga det. Andre og tredje gangen måtte jeg ta meg fri/time det slik at det kom utenom jobb.

Jeg har samme klinikk som DaiQuiry, så da løser det seg vel hvis jeg trenger mer fravær neste gang:-) Men litt ekkelt å mase om det når de ikke tar det opp selv.

Anonymous poster hash: 5807f...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså så nærvøs. Vi får dommen i morgen om det blir innsett eller ikke. 7 av eggene ble befruktet da (yay!) men om jeg er overstimulert så hjelper jo ikke det noe denne måneden. Jeg må altså drikke minimum 3 liter vann om dagen og ta sprøyter med blodfortynnende daglig fremover og håper liksom at det ikke skal drøye ut veldig lenge for de sprøytene svir noe innihampen. Æsj, vært prøvere i årevis nå føler jeg og nå er jeg så ufattelig utålmodig! Føler at hver eneste gangen veien får en rett strekning så dukker det opp fartsdumper og nå begynner det egentlig å bli mere fartsdumper enn vei føler jeg....

Å der var dagens klaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså så nærvøs. Vi får dommen i morgen om det blir innsett eller ikke. 7 av eggene ble befruktet da (yay!) men om jeg er overstimulert så hjelper jo ikke det noe denne måneden. Jeg må altså drikke minimum 3 liter vann om dagen og ta sprøyter med blodfortynnende daglig fremover og håper liksom at det ikke skal drøye ut veldig lenge for de sprøytene svir noe innihampen. Æsj, vært prøvere i årevis nå føler jeg og nå er jeg så ufattelig utålmodig! Føler at hver eneste gangen veien får en rett strekning så dukker det opp fartsdumper og nå begynner det egentlig å bli mere fartsdumper enn vei føler jeg....

Å der var dagens klaging.

Krysser fingrene for at alt går bra og at det blir innsett 🙏 Lykke til 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at alt går bra og at det blir innsett Lykke til

Takk :)

Det ble innsett, prøvene så bra ut, men jeg må fremdeles ta de blodfortynnende medisinene for å være på den sikre siden. Nå krysser vi fingre for at alt går bra og at det blir en baby ut av det :)

Om det går galt så var det enda ett egg som hadde blitt befruktet så vi har 7 på frys, så vi slipper i det minste å gå igjennom alle medisinene om igjen til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Det ble innsett, prøvene så bra ut, men jeg må fremdeles ta de blodfortynnende medisinene for å være på den sikre siden. Nå krysser vi fingre for at alt går bra og at det blir en baby ut av det :)

Om det går galt så var det enda ett egg som hadde blitt befruktet så vi har 7 på frys, så vi slipper i det minste å gå igjennom alle medisinene om igjen til neste gang.

Hurra! Og 7 på frys da, heldig 😘 Ønsker dere så utrolig mye lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Det ble innsett, prøvene så bra ut, men jeg må fremdeles ta de blodfortynnende medisinene for å være på den sikre siden. Nå krysser vi fingre for at alt går bra og at det blir en baby ut av det :)

Om det går galt så var det enda ett egg som hadde blitt befruktet så vi har 7 på frys, så vi slipper i det minste å gå igjennom alle medisinene om igjen til neste gang.

Lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Og 7 på frys da, heldig Ønsker dere så utrolig mye lykke til ❤

Så godt å høre suss81 :-)

Masse lykke til!

Lykke til!!! :)

Takk takk :) Det blir nok 14 spennende dager! Yay! Håper tiden går superfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til suss81:-)

Fikk mens i dag så ringte st.olavs for å avtale mer ang neste oppstart. Innsett blir i uke 48 og ul tidligst 21/11. Så leeenge til:/ Men da jeg snakket med legen sist helg, sa han at jeg skulle ringe når neste mens kom(altså i dag)også skulle jeg starte med nesespray etter det engang. Så jeg trodde oppstart skulle starte etter denne mens. Ble litt skuffet nå men klare å vente to mnd til etter alle ventingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til suss81:-)

Fikk mens i dag så ringte st.olavs for å avtale mer ang neste oppstart. Innsett blir i uke 48 og ul tidligst 21/11. Så leeenge til:/ Men da jeg snakket med legen sist helg, sa han at jeg skulle ringe når neste mens kom(altså i dag)også skulle jeg starte med nesespray etter det engang. Så jeg trodde oppstart skulle starte etter denne mens. Ble litt skuffet nå men klare å vente to mnd til etter alle ventingen:-)

Takk takk :)

Lykke til selv! Tiden raser nok fort avsted! Plutselig så er dagen for innsett der :) Det er jo sånn med denne prøvingen at veldig mye består av å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nå har vi vært på forundersøkelse. Alt gikk fint - sæden var bra, AMH min var bra, og legen sa hun så mange eggposer/lagre (?) på GU.

De maste selvsagt litt om vekten min, men den var ikke for høy heldigvis :)

I november begynner vi. Da blir det kort regime! Begynner med lav dose puregon, siden jeg så ut til å kunne lett bli overstimulert.

Veldig skremmende med alle disse medisinene som må tas, men vi skal nok klare det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Nepenthe! Godt at alt er i orden :)

Takk! Er så spent nå! Det ble så "ekte" da vi fikk puregon-pennen og alle brosjyrene og sånt!

Og gratulerer til deg :D

Endret av Nepenthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...