Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 dpo nå... Så spent! Igår synes jeg at jeg hadde masse synptomer, men ingen i dag. Bare litt mensmurring... Er symptomjeger til tusen, så antar at jeg innbiller meg de fleste! :P.

Har et mål om å vente til ikm med å teste, men vi får se om jeg klarer å vente så lenge....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 7 dpo nå... Så spent! Igår synes jeg at jeg hadde masse synptomer, men ingen i dag. Bare litt mensmurring... Er symptomjeger til tusen, så antar at jeg innbiller meg de fleste! :P.

Har et mål om å vente til ikm med å teste, men vi får se om jeg klarer å vente så lenge....:)

Sist jeg var gravid hadde jeg null symtomer før ikm. (som skulle vært tirsdag den uken) Men natten til ikm-dagen våknet jeg på natten av noen ekstreme kramper (værre enn menssmerter) som varte i 5 minutters tid. Dette hadde jeg vær natt til jeg testet positivt lørdagen den uken. Tenkte overhode ikke at jeg var gravid da jeg hadde menssmerter til tusen og løp på do i ett sett fordi jeg følte det rant ut av meg, men det var masse masse utflod:p Men jeg har flere venninner som har hatt symtomer lenge før det, altså :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ny her. Jeg sluttet på pilla for 2 uker siden, men har lyst til å vente før jeg får en menstruasjon før vi begynner. Det er flere grunner til dette, blant annet at det er jobbfest om 1,5 uke og jeg vil ikke at kollegene mine skal "tro" at jeg er gravid.. På høsten skjer det jo mye mindre og det vil bli enklere å skjule at jeg prøver..

Slitsomt å planlegge så mye, og enda slitsommere å ikke tenke på det å bli gravid når det er så "lenge" til vi skal begynne å prøve. Tror jeg har eggløsning nå, så syklusen per tidspunkt virker stabil. Håper den fortsetter sånn!! Dette her er altfor spennende for meg og vanskelig når man egentlig ikke kan snakke med noen om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid hadde jeg null symtomer før ikm. (som skulle vært tirsdag den uken) Men natten til ikm-dagen våknet jeg på natten av noen ekstreme kramper (værre enn menssmerter) som varte i 5 minutters tid. Dette hadde jeg vær natt til jeg testet positivt lørdagen den uken. Tenkte overhode ikke at jeg var gravid da jeg hadde menssmerter til tusen og løp på do i ett sett fordi jeg følte det rant ut av meg, men det var masse masse utflod:p Men jeg har flere venninner som har hatt symtomer lenge før det, altså :):)

Jeg kan heller ikke huske at jeg hadde noen symptomer sist jeg var gravid, men det er 7 år siden, så jeg husker jo ikke alle detaljene.... Jeg tror alt jeg merker nå er bare fordi jeg kjenner etter så veldig :P. Jeg fikk positiv el test denne mnd da,og vi gjorde en skikkelig innsats før, under og etter el, så er bare å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest günes79

Mensen er nå en dag forsinket, skulle kommet i går, og nå er jeg livredd for å gå på do i tilfelle det skulle være noe rødt der. I tillegg tør jeg ikke teste enda fordi jeg er redd for den testen som har skuffet meg nå i 11 mnd. Etter å ha prøvd nå i 11 mnd er jeg helt utmatta og lei meg av at det aldri skal klaffe. Gruer meg så til å gå på do i morgen tidlig i tilfelle og klarer ikke helt å håpe at det endelig skal skje noe for skuffelsen er så stor etterpå. Ingen tegn på graviditet men heller mye tegn i korsryggen på at mensen skal komme :( måtte bare ha en utblåsning.

Gratulere til dere som har fått det til her inne, og lykke til alle dere andre prøvere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er nå en dag forsinket, skulle kommet i går, og nå er jeg livredd for å gå på do i tilfelle det skulle være noe rødt der. I tillegg tør jeg ikke teste enda fordi jeg er redd for den testen som har skuffet meg nå i 11 mnd. Etter å ha prøvd nå i 11 mnd er jeg helt utmatta og lei meg av at det aldri skal klaffe. Gruer meg så til å gå på do i morgen tidlig i tilfelle og klarer ikke helt å håpe at det endelig skal skje noe for skuffelsen er så stor etterpå. Ingen tegn på graviditet men heller mye tegn i korsryggen på at mensen skal komme :( måtte bare ha en utblåsning.

Gratulere til dere som har fått det til her inne, og lykke til alle dere andre prøvere

Så spennende gunes79! :)

Pleier du å alltid være regelmessig? Håper og krysser både fingre og tær for at det har klaffet for dere denne gangen etter 11 lange mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest günes79

Ja bruker å være regelmessig. Har en app som heg har lastet ned og syklusen min er 28 dager med ett unntak hvor det var 27 dager. Men det er så vanskelig å håpe at det er noe når man har blitt skuffet så mange ganger. Syns bare det blir verre å verre hver mnd på denne tiden nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bruker å være regelmessig. Har en app som heg har lastet ned og syklusen min er 28 dager med ett unntak hvor det var 27 dager. Men det er så vanskelig å håpe at det er noe når man har blitt skuffet så mange ganger. Syns bare det blir verre å verre hver mnd på denne tiden nå

Jeg forstår deg veldig, selv om det står her inne at jeg er i pp 2 så har jeg og mannen vært uten prevensjon i over et år uten å tenke på å treffe el. Så blir mer og mer bekymret. Håper på klaff for oss i september :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest günes79

Masse lykke til for dere også. Håper september vil være mnd det klaffer for alle oss prøvere her inne :) Legger meg i natt med null tegn til mensen så får vi se i morgen tidlig hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det günes79?

Tok en ny test i dag og skyggestreken kom tilbake. Blir ikke klok på disse billigtestene :P

Er det flere her som har prøvd proMatis one step pregnant test? Fra selgeren fertilityplan på ebay :) Erfaringer om disse ønskes :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det günes79?

Tok en ny test i dag og skyggestreken kom tilbake. Blir ikke klok på disse billigtestene :P

Er det flere her som har prøvd proMatis one step pregnant test? Fra selgeren fertilityplan på ebay :) Erfaringer om disse ønskes :) :)

Kjenner ikke til testene dessverre... Men har et (sikkert veldig dumt) spørsmål: hva er egentlig en skyggestrek? Er ikke en strek en strek på graviditetstester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det günes79?

Tok en ny test i dag og skyggestreken kom tilbake. Blir ikke klok på disse billigtestene :P

Er det flere her som har prøvd proMatis one step pregnant test? Fra selgeren fertilityplan på ebay :) Erfaringer om disse ønskes :) :)

Kjøpte fra fertilityplan jeg også, men har bare tatt et par tester for moro skyld, da vi ikke prøver enda. Legg ut bilde av testen da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til testene dessverre... Men har et (sikkert veldig dumt) spørsmål: hva er egentlig en skyggestrek? Er ikke en strek en strek på graviditetstester?

Noen ganger kan det kommer frem en "skygge" der hvor man får rosa strek hvis man er gravid. Kanskje det blir litt for fuktig at det skinner igjennom der hvor rosa skal være og så blir det grått. Det kan være andre grunner også :) Håper ikke dette ble for dårlig forklart :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte fra fertilityplan jeg også, men har bare tatt et par tester for moro skyld, da vi ikke prøver enda. Legg ut bilde av testen da?? :)

Fikk du noen linjer på dem du prøvde?

Er ca 9 dpo så får vite om et par dager om disse testene er noe gode :) skal forsøke å legge ut et bilde. Det synes veeldig dårlig på bilder, må nesten vippe på skjermen for å se den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det kommer frem en "skygge" der hvor man får rosa strek hvis man er gravid. Kanskje det blir litt for fuktig at det skinner igjennom der hvor rosa skal være og så blir det grått. Det kan være andre grunner også :) Håper ikke dette ble for dårlig forklart :P

Aha, takk :) og lykke til, håper det klaffer for deg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg redigerte litt så den skulle være synlig på bildet. Streken er rett, pga redigering ble den litt ujevn :)

Fikk faktisk ikke legge ut her. Skal prøve i dagboken min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk du noen linjer på dem du prøvde?

Er ca 9 dpo så får vite om et par dager om disse testene er noe gode :) skal forsøke å legge ut et bilde. Det synes veeldig dårlig på bilder, må nesten vippe på skjermen for å se den :)

Nei, helt blanke, som forventet. Men har fått skyggestrek på EL-testene som er fra samme merke en eller to ganger!

Redigert litt så den skulle bli mer synlig for dere :)

Ser streken :) Er vel litt tidlig å teste positivt enda, men hvem vet? Du må ta ny om et par dager, og fortelle hvordan det gikk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, helt blanke, som forventet. Men har fått skyggestrek på EL-testene som er fra samme merke en eller to ganger!

Ser streken :) Er vel litt tidlig å teste positivt enda, men hvem vet? Du må ta ny om et par dager, og fortelle hvordan det gikk her!

Jeg er ca 9 dpo, kanskje litt tidlig å få positiv. Tror ikke at de strekene jeg har fått til nå betyr noe :) tante Rød kommer nok som hun skal :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigert litt så den skulle bli mer synlig for dere :)

Jrg brukte proMatris sine og utifra det bildet der vil jeg råde deg til å kjøpe en cb plus :) tok veldig lang tid før proMatris sine slo ut nok til at jeg tolket som positiv, mens cb plus ga et klart kryss :) Edit: Var forresten 8-9 dpo når jeg tok cb plus, da hadde jeg fått sånne skygger på proMatris i to dager :) Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...