Gå til innhold

Dere jenter har det lett...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trollkarlen

Kvinnen:

http://images.t-nation.com/forum_images/3/9/39d25_ORIG-fat_woman.jpg

Irriterer seg over å ikke få denne mannen:

http://m.c.lnkd.licdn.com/mpr/mpr/p/7/005/05d/014/1384ab2.jpg

For han er jo den hun vil ha, han som er så kjekk og rå. Alle andre menn er ekle griser.

Anonymous poster hash: 73343...413

Samme gjelder jo menn? Er jo det alle bitre menn griner over her på KG, de får ikke de lekreste damene og dermed er alle kvinner dumminger!! :laugh: Menn og kvinner er like på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Det er bare å ta på dere en en kort, tettsittende kjole som viser akkurat nok kløft og ta en tur utenfor døra, så kommer menn strømmende. Herregud så lett dere har det!

Anonymous poster hash: 351c8...4e7

Du snakker om sex nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta på dere en en kort, tettsittende kjole som viser akkurat nok kløft og ta en tur utenfor døra, så kommer menn strømmende. Herregud så lett dere har det!

Anonymous poster hash: 351c8...4e7

Enig, men hadde vel neppe vært like kult å dratt damer om det var like lett for menn. Ingen sosial status heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Sant. Så sant, så sant. Så er det bare å kle på seg et smart antrekk og reise ut på en fest, så kan man finne en kjæreste og. Da kommer mennene med blomster og konfetti, i tillegg til fine ord. Spanderer middag og hele pakka. Eneste problemet er at en god nok mann kommer, det er det eneste.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Sant. Så sant, så sant. Så er det bare å kle på seg et smart antrekk og reise ut på en fest, så kan man finne en kjæreste og. Da kommer mennene med blomster og konfetti, i tillegg til fine ord. Spanderer middag og hele pakka. Eneste problemet er at en god nok mann kommer, det er det eneste.

Nåja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dette var noe nytt, for slik har det ikke fungert for meg :klo: Mon tro hva jeg gjør feil?

Du er for sexy. Menn blir skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri opplevd...

Anonymous poster hash: c6c8f...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Så sant, så sant. Så er det bare å kle på seg et smart antrekk og reise ut på en fest, så kan man finne en kjæreste og. Da kommer mennene med blomster og konfetti, i tillegg til fine ord. Spanderer middag og hele pakka. Eneste problemet er at en god nok mann kommer, det er det eneste.

Da må jeg sannsynligvis være usedvanlig stygg, da, siden jeg ikke kjenner meg igjen i denne virkelighetsbeskrivelsen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8db44...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Kanskje, men mange kvinner har heller ikke eggstokker nok til å ta initiativ selv når det er noen de liker, så det er ikke sikkert de får oppmerksomhet fra de mennene de liker.

Men kvinner får nok jevnt over mer oppmerksomhet enn hva menn får fra kvinner. Sånn er det bare, men jeg synes uansett det er flott å være mann. Elsker kvinner!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier, jeg har aldri opplevd det, noen gang. Tror det er en vrangforestilling en del menn har satt seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Da må jeg sannsynligvis være usedvanlig stygg, da, siden jeg ikke kjenner meg igjen i denne virkelighetsbeskrivelsen i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8db44...301

Bare tuller selvsagt :) Ingen opplever det. Selv om det ganske sikkert er lettere for jenter å finne noen å ha sex med. Forskjellen er at de ikke like ofte vil, om det ikke er kjæresten da.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Kanskje, men mange kvinner har heller ikke eggstokker nok til å ta initiativ selv når det er noen de liker, så det er ikke sikkert de får oppmerksomhet fra de mennene de liker.

Men kvinner får nok jevnt over mer oppmerksomhet enn hva menn får fra kvinner. Sånn er det bare, men jeg synes uansett det er flott å være mann. Elsker kvinner!

:)

Ja, det er deilig å være mann. Av den enkle grunn at du er mye mer fri og har mye mer å stille opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sant. Så sant, så sant. Så er det bare å kle på seg et smart antrekk og reise ut på en fest, så kan man finne en kjæreste og. Da kommer mennene med blomster og konfetti, i tillegg til fine ord. Spanderer middag og hele pakka. Eneste problemet er at en god nok mann kommer, det er det eneste.

Konfetti? Den var ny for meg :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Konfetti? Den var ny for meg :ler:

Du har aldri blitt kastet konfetti på av en mann du altså? :) Neida, konfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du har aldri blitt kastet konfetti på av en mann du altså? :) Neida, konfekt ;)

Det kan gå litt fort i svingene :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk si meg enig med deg TS, vi kvinner har det lett, når det gjelder å få seg et ligg for å lette på trykket. Men å finne en livslang partner ... der har vi det like vanskelig som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan faktisk si meg enig med deg TS, vi kvinner har det lett, når det gjelder å få seg et ligg for å lette på trykket.

Snakk for deg selv du! :jolie:

Anonymous poster hash: 73343...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Må man virkelig være en bitterpikk for å kunne konstatere et så åpenbart faktum?

Måten han skrev det på, gjør han til en bitterpikk. Faktum? Jeg vil ha en dokumentasjon på det. Jeg har aldri sett menn strømme bortover etter en jente/kvinne, bare fordi hun har en litt tettsittende kjole på seg.

På hvilken måte har man det lett? Hvis man går med en tettsittende kjole og viser litt kløft, så er man jo plutselig hore og lite classy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten han skrev det på, gjør han til en bitterpikk. Faktum? Jeg vil ha en dokumentasjon på det. Jeg har aldri sett menn strømme bortover etter en jente/kvinne, bare fordi hun har en litt tettsittende kjole på seg.

På hvilken måte har man det lett? Hvis man går med en tettsittende kjole og viser litt kløft, så er man jo plutselig hore og lite classy.

Kvinner har det lett når det kommer til tilfeldig sex, fordi menn er mer interessert i tilfeldig sex. Derfor puler kvinner oppover på rangstigen, mens menn puler nedover på rangstigen. Kvinner har det derimot vanskeligere på relasjonsmarkedet, delvis fordi de forventer å kunne få seg en kjæreste på det samme nivået som de de bare får pult, og delvis fordi menn er mer ensporede når det kommer til utseende, og kvinner har derfor færre kvaliteteter å spile på. Det er ikke akkurat rocket science for folk som har beveget seg utenfor døra en lørdagskveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...