Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet

Nå vrir og vender du på Lille-pus sitt innlegg som en gammel oppvaskklut.

Anonymous poster hash: 3de32...4a8

Det var heller ikke bare hennes innlegg jeg refererte til. Egentlig mange forskjellige personers meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lite å gjøre på. Og så føler jeg ikke at det er verdt å gjøre noe med akkurat dette heller.

Men syte, det vil du. Og prøver man å fortelle deg iblant at verden ikke er fullt så svart-hvitt som du ser for deg, da messer du bare videre på mantraet ditt om hvor fælt alt er.

Anonymous poster hash: 3de32...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt større mennesker passer sammen. Om du er en litt stor kvinne på et utested og går etter de slankeste og mest veltrente guttene, så skal du vel slite med å ende opp med noen av dem - gitt at promillen deres ikke har oversteget 2.

Man finner mennesker på samme "nivå". Heldigvis.



Anonymous poster hash: 56b9b...e70
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Men syte, det vil du. Og prøver man å fortelle deg iblant at verden ikke er fullt så svart-hvitt som du ser for deg, da messer du bare videre på mantraet ditt om hvor fælt alt er.

Anonymous poster hash: 3de32...4a8

Å syte er den gleden jeg har i livet. Jeg har ikke muligheten til å syte andre plasser, nemlig fordi da vil de bli sinte på meg, men endelig har jeg funnet en plass der jeg kan syte og klage så mye jeg vil. Ikke ta den gleden fra meg :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ligge med menn man er eksklusve med når jeg onser. Dette høres ut som et vanskelig mål..... Anonymous poster hash: 18547...c17

Jo, altså, ONS uten å bli kjent med de. Men når jeg først blir kjent med noen så skal jeg vente litt med det.

Og hele verden trenger ikke å få vite hvor mange jeg ligger med.

Og, jeg har et behov for kroppskontakt, så er ikke alltid det hjelper med den lille rosa som ligger i nattbordskuffen.

Er du samme person som klaget over at menn du møtte på tinder dumpet deg, fordi du kun hadde bilder av ansiktet ditt, ikke kroppen? Men ja, feite jenter er turn off. Er du en feit jente burde du bli sammen med en feit gutt. Anonymous poster hash: 753f8...1a3

Nei, det er ikke meg.

Husk at når du er blitt slank, så må du ikke bli desperat. Vær litt bitchy i starten, lek med de pene guttene, og hold dem på avstand. Da tenner du jegerinnstinktet hos mannfolkene, så du kan velge og vrake på 1.klasse. For skal du slite deg ut med slanking, så tar du vel ikke til takke med hva-som--helst vel?

Klart, når jeg blir slank skal jeg ikke ta første og beste.

Ogtil TS? Jeg har hørt flere damer som er redde for vekta si pga den BMI driten! Og samtlige av dem som har hatt komplekser pga den har alle vært særdeles flotte og veldreide. Så er du egentlig så "feit" som du selv tror?

Veldig fint skrevet av deg. Jeg ER ikke så tykk som BMI vil ha det til. Jeg har mye muskelmasse under et greit lag med fett. Men jeg er ikke tynn. Mine venner blir overrasket av å høre vekta mi, da jeg ikke er feit, bare litt tykk og kraftig.

Jeg skal helt klart ikke fokusere på BMI som blir mindre under slankeprosessen, men på omkrets og fettprosent.

En del kvinner ser ikke ut til å forstå at menn ofte senker standardene sine ganske drastisk for å få seg et ligg. Mistenker at trådstarter helt fint kan få seg en type, men hun kan ikke få seg en type som er like fin som de hun drar med seg hjem fra byen. Anonymous poster hash: 01821...476

Helt enig, har innsett det også nå.

Hvordan er det med selvbildet da? Dersom du skal slanke deg, syns jeg du skal gjøre det for DIN skyld, ikke for en mann. Er ganske sikker på at et bedre selvbilde kan gjøre det lettere for deg å finne en kjæreste, ikke kropp og vekt i seg selv. Anonymous poster hash: 65e34...3bb

Selvbildet er ganske bra. Det er derfor jeg ofte syns det er et ork med slankingen, da jeg ikke skjems over kroppen min nevneverdig. Med det er jo i bunn og grunn for min del, etterhvert som jeg blir eldre, er ikke disse kiloene sunne å dra på. Og jeg vil gjerne komme o bedre form og, noe som er en del av slankeprosessen.

Jeg skjønner ikke at du har selvtillit til å være naken med en mann, bli sett av en mann, når du er så mye over BMI-grensen? Jeg har en BMI på 22,7 og jeg synes jeg er altfor stor og bare tanken på å bli sett naken av en mann gjør meg ukomfortabel! Anonymous poster hash: abb7b...fa0

Da synes jeg litt synd på deg. Selvtillit er en fin ting. Du er nok fin som du er.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Anonymous poster hash: bf7dd...873

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Man finner mennesker på samme "nivå". Heldigvis.

Anonymous poster hash: 56b9b...e70

Du må ikke finne på å snakke om nivå her. På KG er det kun 1 nivå en kvinne kan være på og det er kvinne. Menn derimot de har 3 nivåer: drømmemenn, kjekke, helt uaktuelle. 2 av disse nivåene har ikke lov å ikke være kompatibel med kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de mest sjarmerende Menn jeg kjenner er ham som har ansvaret for service på bilen min.

Han er meget dyktig. Han er serviceinnstilt uten å være selvutslettende.... og han har ingen mastergrad... Han er 'bare' en veldig bra Mann.

For de menn som ikke lært seg det ennå, når en kvinne sier, "wow, hun er heldig den som får deg", så mener hun, "jeg har ikke det det grann lyst til å bli sammen med deg".

Kvinner kan gjerne komme med slike komplimenter som den over her, men det LP egentlig mener er at, "han er helt uaktuell som partner for min del".

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja, det er viktig å ikke ha noen skavanker i dag -_-

Man må ha utdanning, være i god form, kjekk, ha mange venner og så videre. For å være grei. Tør ikke tenke på hva som er en god mann. En totalt uakseptabel mann er vel en med vanlig jobb, litt mage og et par venner :sukk:

Leste du noe om utseende til min personlige servicetekniker noe sted?

- annet enn at jeg har sagt han er en av de mest sjarmerende Menn jeg kjenner?

Jeg har ikke snøring på om det er for 'hvemsomhelst' å ha den jobben med produktanvar for de sprekeste produktene innen forhandlerens portefølje, det må andre svare på... Det har aldri interessert meg.

Så la oss bruke denne sjarmerende Mannen som eksempel.

Han har litt mave ja, og han er like sjarmerende med maven sin.

Han har kollegaer og venner ja, men disse kjenner ikke jeg... Og han er fremdeles uhyre sjarmerende.

Hadde han ikke vært min personlige leverandør av servicetjenester så hadde jeg bedt ham ut :nigo:

- og investoren min hadde ikke fått boxser'n i krøll heller.... for han er trygg i seg selv og vet hva vi har ;)

Og det går begge veier!

Selvfølelse og selvtrygghet er mangelvaren for å etablere gode, sunne forhold.

Når kvinner ikke tør hive av seg fillene og lekent sprade kliss nakne rundt... Når menn tror de må legg frem likningsattest, utskrift fra Grunnboken og off. penismål... Da er det ikke underlig at folk ikke tør finne hverandre.

Å trekke det store internettet over hodet og pipe 'stakkars meg som ikke er bra nok' har aldri være noen seiersstrategi.

Å være sitt beste 'selv' derimot, å akseptere at 'dette er meg, jeg virker og jeg liker meg selv tross mine små mangler ihht til det definert perfekte', - det er suksessoppskriften.

En usikker, forknytt partner kan kanskje passe for noen.... men jeg melder pass der.

Edit: Sliter med Pad'ens egne forslag... Beklager.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Du må ikke finne på å snakke om nivå her. På KG er det kun 1 nivå en kvinne kan være på og det er kvinne. Menn derimot de har 3 nivåer: drømmemenn, kjekke, helt uaktuelle. 2 av disse nivåene har ikke lov å ikke være kompatibel med kvinne.

Mener at det er litt slik:

1. En god mann. Disse er veldig kjekke, trofaste, lang utdanning, en topp jobb, status, veldig grei personlig, svært bra kjemi, rik (1% av mannlig befolkning)

2. En grei mann. Kjekke menn, som er trofaste, en jobb med status, god kjemi, rik og de har en god kjemi (19% av mannlig befolkning)

3. Overkommelig mann: Utdanning, et flott utseende, en god nok jobb, ok kjemi og en del venner. (30% av mannlig befolkning)

4. Status: Uoverkommelig. Har ikke utdanning, om så noen er det yrkesfaglig. Et vanlig utseende, arbeiderjobb, ok kjemi og en gammel kompisgjeng. (30% av mannlig befolkning)

5. Skavank delen: Bare rett og slett fryktelig ekle folk, i følge dem (20% av befolkningen). Ikke dette i virkeligheten men.

Så for kvinner:

1. Kvinne. Fantastiske alle sammen og fortjener gruppe 1 eller 2 menn. (100% av befolkning). Kan så vidt trekke seg til 3, men det er til nøden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å satse på andre på samme "nivå" tror jeg er helt essensielt. Kjenner flere som har suksess med dating og nettdating osv, som ikke er det jeg ville kalt attraktive. Men de vet nok hva slags "nivå" de er på og velger deretter.

Jeg ser mange her inne og irl som klager over det andre kjønns kravstorhet, og når man ser hva de forventer å få av partnere så er ikke det så rart - de legger seg etter folk på et helt annet "nivå". Og så forventer de suksess. Så egentlig er det de som er kravstore - eller trenger en seriøs realiticheck.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Leste du noe om utseende til min personlige servicetekniker noe sted?

- annet enn at jeg har sagt han er en av de mest sjarmerende Menn jeg kjenner?

Jeg har ikke snøring på om det er for 'hvemsomhelst' å ha den jobben med produktanvar for de sprekeste produktene innen forhandlerens portefølje, det må andre svare på... Det har aldri interessert meg.

Så la oss bruke denne sjarmerende Mannen som eksempel.

Han har litt mave ja, og han er like sjarmerende med maven sin.

Han har kollegaer og venner ja, men disse kjenner ikke jeg... Og han er fremdeles uhyre sjarmerende.

Hadde han ikke vært min personlige leverandør av servicetjenester så hadde jeg bedt ham ut :nigo:

- og investoren min hadde ikke fått boxser'n i krøll heller.... for han er trygg i seg selv og vet hva vi har ;)

Og det går begge veier!

Selvfølelse og selvtrygghet er mangelvaren for å etablere gode, sunne forhold.

Når kvinner ikke tør hive av seg fillene og lekent sprade kliss nakne rundt... Når menn tror de må legg frem likningsattest, utskrift fra Grunnboken og off. penismål... Da er det ikke underlig at folk ikke tør finne hverandre.

Å trekke det store internettet over hodet og pipe 'stakkars meg som ikke er bra nok' har aldri være noen seiersstrategi.

Å være sitt beste 'selv' derimot, å akseptere at 'dette er meg, jeg virker og jeg liker meg selv tross mine små mangler ihht til det definert perfekte', - det er suksessoppskriften.

En usikker, forknytt partner kan kanskje passe for noen.... men jeg melder pass der.

Edit: Sliter med Pad'ens egne forslag... Beklager.

Sant det du skriver, sier ikke noe i mot det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du må ikke finne på å snakke om nivå her. På KG er det kun 1 nivå en kvinne kan være på og det er kvinne. Menn derimot de har 3 nivåer: drømmemenn, kjekke, helt uaktuelle. 2 av disse nivåene har ikke lov å ikke være kompatibel med kvinne.

Mener at det er litt slik:

1. En god mann. Disse er veldig kjekke, trofaste, lang utdanning, en topp jobb, status, veldig grei personlig, svært bra kjemi, rik (1% av mannlig befolkning)

2. En grei mann. Kjekke menn, som er trofaste, en jobb med status, god kjemi, rik og de har en god kjemi (19% av mannlig befolkning)

3. Overkommelig mann: Utdanning, et flott utseende, en god nok jobb, ok kjemi og en del venner. (30% av mannlig befolkning)

4. Status: Uoverkommelig. Har ikke utdanning, om så noen er det yrkesfaglig. Et vanlig utseende, arbeiderjobb, ok kjemi og en gammel kompisgjeng. (30% av mannlig befolkning)

5. Skavank delen: Bare rett og slett fryktelig ekle folk, i følge dem (20% av befolkningen). Ikke dette i virkeligheten men.

Så for kvinner:

1. Kvinne. Fantastiske alle sammen og fortjener gruppe 1 eller 2 menn. (100% av befolkning). Kan så vidt trekke seg til 3, men det er til nøden.

Å grave seg med i selmedlidenhet er den beste garanti for å fortsette å ha singelstatus inntil man sjekker inn på det siste enkeltrom på hotell 'Six feet under'.

Dette er rene ord for pengene, ikke pakket inn i høflige fraser av noe slag, og dere bad om dem og fikk dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn - ja, kvinner - nei. Menn har et instinkt som gjør at de trenger å få "spredt genene sine". Som kvinner har man ingenting å spre.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

Ironisk med tanke på hvor panikkpreget menn blir om de faktisk skulle klare å smelle en dame på tjukken. For i bakvendtland, der kan alt gå an.... trallala!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere skriver om nivå og at man må finne noen på sitt nivå. Hvordan i all verden skal man vite hvilket nivå man er på?

Anonymous poster hash: a7464...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modifisert tittel på tråden:

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra slank type.

Endret av Ylva Virvla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dere skriver om nivå og at man må finne noen på sitt nivå. Hvordan i all verden skal man vite hvilket nivå man er på?Anonymous poster hash: a7464...55c

Det er noe ekte svada som oppstod basert på den koko skalaen hvor jenter skulle karaktergis fra 1 - 10.

Det skal du glemme, for det er noe som kun benyttes av unge gutter, og de bruker det sammen med kompisene (jeg vet fordi jeg har en nevø på 22 som også for noen år siden har være innom den med at "Dama te' Jochim er en 8'er asse"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere skriver om nivå og at man må finne noen på sitt nivå. Hvordan i all verden skal man vite hvilket nivå man er på?

Anonymous poster hash: a7464...55c

Det er det som er litt vanskelig. Denne teorien går ut på at man har en noenlunde ide om hvor man står, men ikke alle har selvinnsikt nok til å se dette - eller overdreven selvtillit/opportunisme i forhold til dating. I dag er det i tillegg en del ting som "forstyrrer" realismen vår. I utgangspunktet vurderer man sitt "nivå" og andres gjennom å sammenligne med det man ser "rundt" seg. Men det man har "rundt" seg i dag er tv og andre medier, hvor man kontinuerlig får 1%erne fra hele verden rett inn i stuen sin hele dagen. Da sitter man gjerne igjen med inntrykk av at det f. eks er helt normalt å være slank, selv om helsemyndighetene peker på overvekt som et stort problem.

LIKEVEL: Det finnes noen der ute for alle. Dersom man går inn for å finne seg partner og over lengre tid(f.eks et år eller slik) har svært lite hell, er det på tide å se hva man holder på med og om man må senke kravene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe ekte svada som oppstod basert på den koko skalaen hvor jenter skulle karaktergis fra 1 - 10.

Det skal du glemme, for det er noe som kun benyttes av unge gutter, og de bruker det sammen med kompisene (jeg vet fordi jeg har en nevø på 22 som også for noen år siden har være innom den med at "Dama te' Jochim er en 8'er asse"

Det er ikke dette jeg tenker på. Det finnes teorier innenfor blant annet biologi og sosialfag som handler om "nivåer". Det er vel slik at det er fem generelle trekk ved(så har man selvsagt individuelle preferanser i tillegg), jeg husker ikke helt hvilket det var, men av typen: intelligens, fysisk attraktivitet, sosial status, økonomisk status osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha utdanning, være i god form, kjekk, ha mange venner og så videre.

Jepp. Jeg har utdannelse, et sosialt liv og jobber hardt for å holde meg slank. Forventer det samme av en mann.

Dersom en jobb, venner og en kropp som ikke er forfalt virker uoppnåelig så sliter man og burde ikke bli overrasket over mangel på romantisk oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 08177...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skriver om nivå og at man må finne noen på sitt nivå. Hvordan i all verden skal man vite hvilket nivå man er på?

Anonymous poster hash: a7464...55c

Ditt nivå er kvaliteten på menn som er interessert i et monogamt, langvarig forhold med deg.

Anonymous poster hash: 08177...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...