Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La meg nett spørre dere, hva er egentlig en grei mann? Sånn helt ærlig.

Det kommer an på hennes standard, det er ikke et universelt svar.

Men for de fleste betyr det i god form, i jobb og med utdannelse, et sosialt liv osv.

At TS ikke kan forvente seg mye når hun er overvektig er uansett ikke veldig rart.

Anonymous poster hash: 08177...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

La meg nett spørre dere, hva er egentlig en grei mann? Sånn helt ærlig.

Du kan få min definisjon. Ikke alle kvinner eller jenter vil nødvendigvis dele den, men den kan være starten på en interessant dfinisjonsutveksling ;)

For meg er en 'grei mann' en Mann med stor M. Han har solid trygghet i seg selv, han vet hvem han er, han er ærlig, har humor og selvironi. Han er i en jobb som gir ham glede.

Han er ikke som en liten hund rundt anklene mine og stadig krever oppmerksomhet. Han lytter og evner se saker fra flere ståsted.

Det er ingen motsetninger mellom å ta store avgjørelser i jobbsammenheng og å ligge med hodet i fanget mitt og bli rolig massért i hodebunnen på ettermiddagen.

Han er høflig, men ikke smiskende selvutslettende.

Han er kjekk, - sett med mine øyne.

- og alt dette går udelt begge veier.

Edit: Auto(in)correct by iPad.

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Ja, det er viktig å ikke ha noen skavanker i dag -_-

Man må ha utdanning, være i god form, kjekk, ha mange venner og så videre. For å være grei. Tør ikke tenke på hva som er en god mann. En totalt uakseptabel mann er vel en med vanlig jobb, litt mage og et par venner :sukk:

Endret av Idollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få min definisjon. Ikke alle kvinner eller jenter vil nødvendigvis dele den, men den kan være starten på en interessant dfinisjonsutveksling ;)

For meg er en 'grei mann' en Mann med stor M. Han har solid trygghet i seg selv, han vet hvem han er, han er ærlig, har humor og selvironi. Han er i en jobb som gir ham glede.

Han er ikke som en liten hund rundt anklene mine og stadig krever oppmerksomhet. Han lytter og evner se saker fra flere ståsted.

Det er ingen motsetninger mellom å ta store avgjørelser i jobbsammenheng og å ligge med hodet i fanget mitt og bli rolig massért i hodebunnen på ettermiddagen.

Han er høflig, men ikke smiskende selvutslettende.

Han er kjekk, - sett med mine øyne.

- og alt dette går udelt begge veier.

Edit: Auto(in)correct by iPad.

Og, ikke minst, han er ikke avhengig av bekreftelse av folk som henger på KG.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle kvinner er jo slanke ...

Anonymous poster hash: 5d3a8...fd6

Da må man nok reise litt øst! Enten øst-europa eller øst-asia.

Anonymous poster hash: 2f739...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

En del kvinner ser ikke ut til å forstå at menn ofte senker standardene sine ganske drastisk for å få seg et ligg. Mistenker at trådstarter helt fint kan få seg en type, men hun kan ikke få seg en type som er like fin som de hun drar med seg hjem fra byen.

Anonymous poster hash: 01821...476

Tror mange kvinner sliter med akkurat dette. De har utviklet en standard basert på hvem som vil ha de med hjem for et ligg. Og når slike kjekke menn ikke vil ha forhold så er menn skikkelige dumminger som har sin egen standard. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Du kan få min definisjon. Ikke alle kvinner eller jenter vil nødvendigvis dele den, men den kan være starten på en interessant dfinisjonsutveksling ;)

For meg er en 'grei mann' en Mann med stor M. Han har solid trygghet i seg selv, han vet hvem han er, han er ærlig, har humor og selvironi. Han er i en jobb som gir ham glede.

Han er ikke som en liten hund rundt anklene mine og stadig krever oppmerksomhet. Han lytter og evner se saker fra flere ståsted.

Det er ingen motsetninger mellom å ta store avgjørelser i jobbsammenheng og å ligge med hodet i fanget mitt og bli rolig massért i hodebunnen på ettermiddagen.

Han er høflig, men ikke smiskende selvutslettende.

Han er kjekk, - sett med mine øyne.

- og alt dette går udelt begge veier.

Edit: Auto(in)correct by iPad.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Ja, det er viktig å ikke ha noen skavanker i dag -_-

Skavanker er forbeholdt kvinner! En mann skal være en drømmemann, en kvinne skal likes for den hun er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja, det er viktig å ikke ha noen skavanker i dag -_-

Og hva er så definisjonen på 'skavanker'? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk virkelig "behov" for sex? Jeg hadde klart meg uten.. har jeg ikke kjæreste så hopper ikke jeg til sengs med randoms bare for å ligge med noen.

Menn - ja, kvinner - nei. Menn har et instinkt som gjør at de trenger å få "spredt genene sine". Som kvinner har man ingenting å spre.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

Mange av oss kvinnene har behov uansett ja. Det er nok flere faktorer som spiller inn enn den populærpsykologiske "få spredt genene sine"- greia.

Anonymous poster hash: c5acc...042

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med selvbildet da? Dersom du skal slanke deg, syns jeg du skal gjøre det for DIN skyld, ikke for en mann. Er ganske sikker på at et bedre selvbilde kan gjøre det lettere for deg å finne en kjæreste, ikke kropp og vekt i seg selv.



Anonymous poster hash: 65e34...3bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Og hva er så definisjonen på 'skavanker'? :klo:

Definisjonen er vel å ha en negativ karakteristikk. Slik som å ikke ha utdanning, kanskje ikke finne en jobb en har på lang sikt osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra mann kan du finne hvis du vil, om du er på + eller - siden på BMI skalaen.

Har mange store venninner jeg med skikkelige mannfolk som trener, har god utdanning og jobber.



Anonymous poster hash: 244f0...d3c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Skavanker er forbeholdt kvinner! En mann skal være en drømmemann, en kvinne skal likes for den hun er!

Ja, det virker nesten slik. Det klages hele tiden over at kvinner er under et slikt press, men for meg virker det ikke helt slik at de har de høyeste kravene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker nesten slik. Det klages hele tiden over at kvinner er under et slikt press, men for meg virker det ikke helt slik at de har de høyeste kravene.

Hvorfor er du på kvinneguiden og klager på dette hele tiden? Hva med å heller gjøre noe med livet ditt?

Anonymous poster hash: 4dd08...034

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Hvorfor er du på kvinneguiden og klager på dette hele tiden? Hva med å heller gjøre noe med livet ditt?

Anonymous poster hash: 4dd08...034

Jeg har lite å gjøre på. Og så føler jeg ikke at det er verdt å gjøre noe med akkurat dette heller.

Endret av Idollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er altså konklusjonen etter en bytur idag. Der er ikke byturen som åpnet øynene mine, det bare forsterket antagelsen.

Jeg er ca 20 kg overvektig ifølge BMI, men har en del muskler. Fint ansikt og er ganske hyggelig og interessant. Men det er altså kroppen som er problemet. Jeg kan smile så fint jeg vil, det hjelper ikke. Og hjalp iallefall ikke med den kebaben jeg nettopp fortærte.

Så nå sletter jeg Tinder, eller tar det iallefall ikke seriøst. Jeg slutter å ligge med menn før vi er eksklusive (utenom randome ONS, jeg har jo behov) og jeg skal slanke meg. Sånn.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Jeg skjønner ikke at du har selvtillit til å være naken med en mann, bli sett av en mann, når du er så mye over BMI-grensen? Jeg har en BMI på 22,7 og jeg synes jeg er altfor stor og bare tanken på å bli sett naken av en mann gjør meg ukomfortabel!

Anonymous poster hash: abb7b...fa0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Definisjonen er vel å ha en negativ karakteristikk. Slik som å ikke ha utdanning, kanskje ikke finne en jobb en har på lang sikt osv.

Ustabil inntekt vil nok være en negativ faktor for svært mange ja....

Det er ikke så rart siden brukergruppen her inne stort sett er i etableringsalder.

En partner med ustabil inntekt betyr dermed at en families muligheter for huslån må baseres på den ene parts inntekt, noe som i mange tilfeller betyr at paret ikke kan klare å skaffe seg et selveid sted å bo.

Om definisjonen på utdannelse betyr mastergrad så skal vi være mer enn takknemlige for alle de u-utdannede som bygger og reparerer husene våre med alt elektronisk utstyr.

En av de mest sjarmerende Menn jeg kjenner er ham som har ansvaret for service på bilen min.

Han er meget dyktig. Han er serviceinnstilt uten å være selvutslettende.... og han har ingen mastergrad... Han er 'bare' en veldig bra Mann.

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med selvbildet da? Dersom du skal slanke deg, syns jeg du skal gjøre det for DIN skyld, ikke for en mann. Er ganske sikker på at et bedre selvbilde kan gjøre det lettere for deg å finne en kjæreste, ikke kropp og vekt i seg selv.

Anonymous poster hash: 65e34...3bb

Menn bryr seg ikke så mye om kvinners selvbilde.

Anonymous poster hash: 01821...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig å ikke ha noen skavanker i dag -_-

Man må ha utdanning, være i god form, kjekk, ha mange venner og så videre. For å være grei. Tør ikke tenke på hva som er en god mann. En totalt uakseptabel mann er vel en med vanlig jobb, litt mage og et par venner :sukk:

Nå vrir og vender du på Lille-pus sitt innlegg som en gammel oppvaskklut.

Anonymous poster hash: 3de32...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...