Gå til innhold

Konklusjon: jeg må bli slank for å få meg en bra type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er altså konklusjonen etter en bytur idag. Der er ikke byturen som åpnet øynene mine, det bare forsterket antagelsen.

Jeg er ca 20 kg overvektig ifølge BMI, men har en del muskler. Fint ansikt og er ganske hyggelig og interessant. Men det er altså kroppen som er problemet. Jeg kan smile så fint jeg vil, det hjelper ikke. Og hjalp iallefall ikke med den kebaben jeg nettopp fortærte.

Så nå sletter jeg Tinder, eller tar det iallefall ikke seriøst. Jeg slutter å ligge med menn før vi er eksklusive (utenom randome ONS, jeg har jo behov) og jeg skal slanke meg. Sånn.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det AKKURAT som deg. Gir opp håpet om å finne noen slik jeg er nå. Det er tydeligvis umulig. Bare at jeg driver ikke med ONS, det er ikke noe for meg. Så ja, helt tørke her i gården..



Anonymous poster hash: 949ee...313
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer du er overvektig og får pult, mens normalvektige mannfolk må jobbe penisen av seg for å få pult.

Slutt å klag.



Anonymous poster hash: be863...47d
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har endelig skjønt at de mannfolka som fyllepuler deg ikke er interessert i forhold. Gratulerer.

Spre budskapet.

Men jeg har en opplysning til. Menn er ikke interessert i damer som har pult halve byen heller.



Anonymous poster hash: 8fdad...9ed
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså konklusjonen etter en bytur idag. Der er ikke byturen som åpnet øynene mine, det bare forsterket antagelsen.

Jeg er ca 20 kg overvektig ifølge BMI, men har en del muskler. Fint ansikt og er ganske hyggelig og interessant. Men det er altså kroppen som er problemet. Jeg kan smile så fint jeg vil, det hjelper ikke. Og hjalp iallefall ikke med den kebaben jeg nettopp fortærte.

Så nå sletter jeg Tinder, eller tar det iallefall ikke seriøst. Jeg slutter å ligge med menn før vi er eksklusive (utenom randome ONS, jeg har jo behov) og jeg skal slanke meg. Sånn.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Jaja, dette er i hvertfall noe som kan endres. Det er jo tross alt et valg i 99% av tilfellene om man ønsker å være overvektig eller ikke. Det hadde vært mye verre om du fikk høre at var for høy eller lav...

Anonymous poster hash: ed1be...0e8

Anonymous poster hash: ed1be...0e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå sletter jeg Tinder, eller tar det iallefall ikke seriøst. Jeg slutter å ligge med menn før vi er eksklusive (utenom randome ONS, jeg har jo behov) og jeg skal slanke meg. Sånn.

Anonymous poster hash: bf7dd...873

Kun ligge med menn man er eksklusve med når jeg onser. Dette høres ut som et vanskelig mål.....

Anonymous poster hash: 18547...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du ikke blir skuffet ts, men det holder ikke å være slank. Du må være modellpen i tillegg.

Hilsen ei som også har gitt opp.



Anonymous poster hash: 114a8...ee4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme person som klaget over at menn du møtte på tinder dumpet deg, fordi du kun hadde bilder av ansiktet ditt, ikke kroppen?

Men ja, feite jenter er turn off. Er du en feit jente burde du bli sammen med en feit gutt.



Anonymous poster hash: 753f8...1a3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at når du er blitt slank, så må du ikke bli desperat. Vær litt bitchy i starten, lek med de pene guttene, og hold dem på avstand. Da tenner du jegerinnstinktet hos mannfolkene, så du kan velge og vrake på 1.klasse. For skal du slite deg ut med slanking, så tar du vel ikke til takke med hva-som--helst vel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du leter etter "type" på feil sted eller på feil måte. Kanskje har du litt for dårlig tid også?

Gudene skal vite at jeg ikke er noen sylfide og det har jeg aldri vært, men jeg har som regel endt opp i forhold med de jeg har møtt/rotet meg borti siden jeg var i slutten av tenårene.

Nå er jeg voksen og det har sikkert blitt enda mer fokus på dette med kropp og utseende blandt unge. Men jeg tror ikke jeg ville satset på Tinder om du er ute etter et fast forhold.



Anonymous poster hash: 09d7f...623
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Husk at når du er blitt slank, så må du ikke bli desperat. Vær litt bitchy i starten, lek med de pene guttene, og hold dem på avstand. Da tenner du jegerinnstinktet hos mannfolkene, så du kan velge og vrake på 1.klasse. For skal du slite deg ut med slanking, så tar du vel ikke til takke med hva-som--helst vel?

hehe....(les dette med et smil) Nei nei nei nei :) Det er ikke mange menn jeg kjenner som liker damer som er hard to get. Jegerinstinktet er hardt overdrevet mener nå jeg. Iallefall har jeg inntrykk av at veldig mange av oss menn bare liker damer som er rett frem hyggelige og pratsomme, selv om man ikke kjenner hverandre så lett :)

Ogtil TS? Jeg har hørt flere damer som er redde for vekta si pga den BMI driten! Og samtlige av dem som har hatt komplekser pga den har alle vært særdeles flotte og veldreide. Så er du egentlig så "feit" som du selv tror?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt flere damer som er redde for vekta si pga den BMI driten! Og samtlige av dem som har hatt komplekser pga den har alle vært særdeles flotte og veldreide. Så er du egentlig så "feit" som du selv tror?

Som regel har de 724 bilder merket "meg". Og så skriver de, "jeg er så tjukk og stygg"... Go figure.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Som regel har de 724 bilder merket "meg". Og så skriver de, "jeg er så tjukk og stygg"... Go figure.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

:vetikke: ....Jeg skjønner jo at svært mange damer kan ha veldig anstrengt forhold til kroppene sine, med allt det presset det er på dem i dagens samfunn, men om de bare hadde skjønt hvor lite svært mange av oss menn bryr oss om det, så kanskje det ville hjulpet? well I don`t know :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke være slank for å finne drømmemannen. Jeg er smellfeit, og har verdens beste mann. Har også en venninne som er mye større enn meg, og hun har til og med klart å kapre seg en fin man.

Tror det ligger i hodet jeg.



Anonymous poster hash: ecd32...f84
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk virkelig "behov" for sex? Jeg hadde klart meg uten.. har jeg ikke kjæreste så hopper ikke jeg til sengs med randoms bare for å ligge med noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk virkelig "behov" for sex? Jeg hadde klart meg uten.. har jeg ikke kjæreste så hopper ikke jeg til sengs med randoms bare for å ligge med noen.

Menn - ja, kvinner - nei. Menn har et instinkt som gjør at de trenger å få "spredt genene sine". Som kvinner har man ingenting å spre.

Anonymous poster hash: 25d6a...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En del kvinner ser ikke ut til å forstå at menn ofte senker standardene sine ganske drastisk for å få seg et ligg. Mistenker at trådstarter helt fint kan få seg en type, men hun kan ikke få seg en type som er like fin som de hun drar med seg hjem fra byen.



Anonymous poster hash: 01821...476
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nett spørre dere, hva er egentlig en grei mann? Sånn helt ærlig.

Ber du noen være ærlig på et kvinneforum? Tror du skal lete lenge etter et ærlig svar her.

Anonymous poster hash: 2f739...c6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at når du er blitt slank, så må du ikke bli desperat. Vær litt bitchy i starten, lek med de pene guttene, og hold dem på avstand. Da tenner du jegerinnstinktet hos mannfolkene, så du kan velge og vrake på 1.klasse. For skal du slite deg ut med slanking, så tar du vel ikke til takke med hva-som--helst vel?

Nesten alle kvinner er jo slanke ...

Anonymous poster hash: 5d3a8...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...