Gå til innhold

Hvordan sjekke opp gutter på byen (ikke sex)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest UngMann1986

Man kan ofte merke at man har god kjemi, hvis du finner noen du synes det er interessant å prate med. Så blir man også litt kjent første kvelden, gjennom samtalen. Da trenger ikke sex være nødvendig for å bli nysgjerrig på flere dater med den personen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye tøffe menn (les: gutter) i denne tråden som påstår at du må by på deg selv for å ha sjans. Det stemmer ikke i det hele tatt i mitt tilfelle. Dersom vi har god kjemi, ville jeg heller forsøkt å opptre som en gentleman og forsøke å gi et godt inntrykk slik at du vil se meg igjen. Problemet er som TS sier å finne "steder" der en kan ta kontakt. Nattklubber er jo konstruert for å få folk som ikke kjenner hverandre i sengs med hverandre.

For et par uker siden traff jeg en i køen til et utested faktisk. Vi fant tonen og etter et par drinker tilbød jeg meg å følge henne hjem, men takket høflig nei da hun inviterte meg inn. Skal love deg at hun kontaktet meg etterpå! Jeg hadde garantert gjort det samme i hennes sko. Det er noe pirrende i det å måtte jobbe litt først, så kan jeg heller skuffe deg i senga på en senere date.

Hvorfor går du automatisk ut fra at du vil skuffe henne i senga?Dere menn har alltfor dårlig selvtillitt..

De fleste damer har ikke så skyhøye fprventninger-at de vil bli skuffet...

Skal ganske mye til før man blir skuffet.

Anonymous poster hash: 6c0f1...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var humoristisk ment fra min side. Jeg er som alle menn verdens beste i senga og til å kjøre bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

@Senna

Du VAR god til å kjøre bil. En gudebenådet sjåfør! R.I.P.

@Tråden

Kjøp din egen alkohol og snakk med folk. Verre er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye tøffe menn (les: gutter) i denne tråden som påstår at du må by på deg selv for å ha sjans. Det stemmer ikke i det hele tatt i mitt tilfelle. Dersom vi har god kjemi, ville jeg heller forsøkt å opptre som en gentleman og forsøke å gi et godt inntrykk slik at du vil se meg igjen. Problemet er som TS sier å finne "steder" der en kan ta kontakt. Nattklubber er jo konstruert for å få folk som ikke kjenner hverandre i sengs med hverandre.

For et par uker siden traff jeg en i køen til et utested faktisk. Vi fant tonen og etter et par drinker tilbød jeg meg å følge henne hjem, men takket høflig nei da hun inviterte meg inn. Skal love deg at hun kontaktet meg etterpå! Jeg hadde garantert gjort det samme i hennes sko. Det er noe pirrende i det å måtte jobbe litt først, så kan jeg heller skuffe deg i senga på en senere date.

Det er som regel en stor avstand mellom rådene menn (les:gutter) gir i slike tråder og det som er sannheten. De fleste gir råd de vil at kvinner skal innrette seg etter for å maksimere sine egne sjanser.

"Hvis en kvinne ikke vil ha sex etter tre dater dropper jeg henne" = Flere jenter vil ha sex med en gang av desperasjon, mer på meg

"Hvis du forventer å bli påspandert en drink dropper jeg deg" = Jeg vil ikke trenge å spandere lenger

"Du må ta kontakt for at vi skal bli kjent" = Jeg har ikke baller til å sjekke opp en kvinne, best at jeg overbeviser dem alle til å ta kontakt med meg.

Dessverre er dette fånyttes. Det finnes menn der ute som er selvsikre nok til å sjekke en opp, og mange som er villige til å jobbe litt for en bra kvinne. Og det er jo disse mennene kvinner vil ha, ikke idiotene på KG som later som de har valgmuligheter men i realiteten hadde kuttet av seg venstrearmen for en sjanse hos Susan Boyle.

Anonymous poster hash: aa515...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler din frustrasjon. Jeg er en sånn jente som er mest komfortabel med å bli "venn" med gutta først, - det vil si at jeg vil prate, bli kjent og heller la ting utvikle seg naturlig slik at man etterhvert får lyst å kysse og ha sex.
Det ligger så langt fra naturlig for meg som overhodet mulig å by på meg selv eller hva folk kaller det. Jeg klarer det bare ikke. Det er mulig det er derfor jeg aldri lykkes?
Virker muligens for "uinteressert"? Men vil jo bare ta ting som de kommer og litt rolig. Hvorfor skal det være så negativt?



Anonymous poster hash: 5e7d6...ec8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Synes det er kjekt dersom jenten viser genuin interesse for meg med å spørre noen spørsmål for å bli bedre kjent.

Tror den beste måten å initiere på er å si hei, fortelle noe artig som har skjedd for og så latt mannen ta over initiativet i samtalen relativt fort. Det jeg opplevd mest er vel at damen smiler bredt dersom vi får øyekontakt, så kommer jeg bort da eller senere. Det er en slags måte å initiere på det også.

Jeg husker en som sjekket meg opp på danse gulvet en gang. Hun strakk hånden ut og ga meg et valg om å danse med henne. Det funket fint :P Ga et mye bedre inntrykk enn de som tafser eller som stikker rumpen opp i skrittet ens før man har rukket å si hei.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i snakk på byen, dersom de spør om du vil bli med de hjem, svar nei takk, men blir du med på cafe i morra? :)



Anonymous poster hash: e6fff...2ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tørre å ta initiativet, i motsetning til 99% av alle verdens jenter



Anonymous poster hash: cfa50...952
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vær for fin for å by på deg selv å se hvor langt du kommer. De fleste menn er ikke interessert i å bli kjent med jenter på byen som ikke gidder å være med på moroa. Let heller etter venner hvis du skal være en som deler ut sex etter at du blir møtt på dine premisser. Det er mye mer horete enn å faktisk ville ha sex med en gutt fordi du er tiltrukket og kåt på han.

Anonymous poster hash: 0ed82...ce5

Noe av det dummeste jeg har lest. Ikke alle menn som kun har mål for øye å pule noe med puls hver gang de er ute på byen vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...