Gå til innhold

Hvordan sjekke opp gutter på byen (ikke sex)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LES FRA AVSNITT 4, DERSOM DU IKKE GIDD ALT :)

Jeg er så lei og irritert av å være singel. Jeg får ofte høre fra bekjente at "hvorfor har du ikke kjæreste?", "holder du på med noen nå" ol.

Jeg har bare vært singel et år....Det er ikke lenge, men jeg savner en kjæreste. Men det irriterer meg at folk tror at det er så lett å bare finne en. JEG skal jo LIKE han.

Men problemet mitt er å finne "steder" hvor jeg kan bli kjent med gutter. Det er klart at jeg kan bli kjent med noen på fester, eller felles venne-arrangement. Men hittil har ikke det skjedd. I tillegg så har jeg truffet de fleste av gutte-vennene til venninnene mine.

4. Det eneste stedet jeg ser for meg å finne noen er på byn...Jeg vet at det kanskje kan være vanskelig, men jeg vil gi det et forsøk. Det vil si at jeg ikke vil bli med noen hjem, for det fører som oftest til en ting og ikke noe mer i ettertid. Da vil jeg bare bli skuffet.

Så hva kan jeg gjøre for å få guttenes oppmerksomhet (uten å virke som jeg er ute etter sex)? Hvordan oppføre meg? Hvordan ta kontakt? Hvordan opprettholde kontakten? Er det best å la de kontakte meg senere, eller er det best jeg gjør det? Skal jeg hinte om at jeg er ute etter noe mer (ikke at jeg LIKER de, men slik de skjønner tegningen og ikke missforstår)?



Anonymous poster hash: 019c4...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nett er jo én løsning. Du vil helt sikkert få masse slibrige meldinger der, men folk kan enkelt blokkeres, og dermed er det bare å velge å vrake. De som kun er ute etter sex vil ikke gidde å utveksle veldig mange meldinger, også får du jo samtidig en grei pekepinn på personligheten deres, interesser osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhmm. tinder?

Nett er jo én løsning. Du vil helt sikkert få masse slibrige meldinger der, men folk kan enkelt blokkeres, og dermed er det bare å velge å vrake. De som kun er ute etter sex vil ikke gidde å utveksle veldig mange meldinger, også får du jo samtidig en grei pekepinn på personligheten deres, interesser osv.

Jeg glemte å nevne det. Men jeg er ikke så veldig fan av nettet/tinder. Jeg synes det er litt skummelt, og tror nok aldri jeg ville turt å møte en. Jeg virker vel kanskje litt vanskelig, men sånn er det nå bare med meg :)

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har større sjanse til å finne noen ved å hinte til sex enn å være hun som ser ut til å være ute etter gratis drinker eller finne seg en skokk av guttevenner. De skygger jeg unna. Du må by på noe for å få en type, finn deg i at sex er en del av spillet.



Anonymous poster hash: 0ed82...ce5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å nevne det. Men jeg er ikke så veldig fan av nettet/tinder. Jeg synes det er litt skummelt, og tror nok aldri jeg ville turt å møte en. Jeg virker vel kanskje litt vanskelig, men sånn er det nå bare med meg :)

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Jeg synes det er mye mer kleint / "skummelt" å gå bort til folk på byen for min del. Da føler jeg så mye press. Å møte noen etter å ha meldt litt frem og tilbake er slett ikke så ille - det er litt som å gå på andre date - isen er allerede brutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har større sjanse til å finne noen ved å hinte til sex enn å være hun som ser ut til å være ute etter gratis drinker eller finne seg en skokk av guttevenner. De skygger jeg unna. Du må by på noe for å få en type, finn deg i at sex er en del av spillet.

Anonymous poster hash: 0ed82...ce5

Sex er ikke en del av min "metode" for å få kjæreste. "Å by på noe" høres utrolig horete ut. Jeg er heller ikke ute etter gratis drinker, jeg forventer ikke at gutter spanderer. Hadde jeg merket noe som helst antydning til at en hadde hintet om sex, så hadde jeg droppet han med en gang.

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På byen er det nok ganske vanskelig å finne noe seriøst. Med litt alkohol i blodet skifter ofte intensjonene seg fra å bli kjent med en dame, til å ha sex med henne. Hvert fall for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mye mer kleint / "skummelt" å gå bort til folk på byen for min del. Da føler jeg så mye press. Å møte noen etter å ha meldt litt frem og tilbake er slett ikke så ille - det er litt som å gå på andre date - isen er allerede brutt :)

Synes nettet er mest skummelt pga. bilder. Jeg er så redd for at kjente kan se meg, og jeg vet jo at det er større sjanse for å finne noen dersom man viser bilde. Høres ut som du har litt erfaring med nettet. Hvilke sider bruker du?

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg godt kunne tenkt meg å finne en langvarig :)

Det er ikke det at jeg ikke kan ha sex. Hvis jeg vil ha sex med en, så kan jeg jo. Men for min del så tror jeg nok at det bare ville gitt enda mer forventninger. Og så kommer bekymringene senere om han faktisk er interessert eller kun er ute etter sex (dersom han tar kontakt igjen).

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke kan ha sex. Hvis jeg vil ha sex med en, så kan jeg jo. Men for min del så tror jeg nok at det bare ville gitt enda mer forventninger. Og så kommer bekymringene senere om han faktisk er interessert eller kun er ute etter sex (dersom han tar kontakt igjen).

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Tipset mitt vil egentlig være å si nei til sex og heller gi han nummeret ditt. Da hadde hvert fall jeg blitt mer interessert. Det er større sjanse for at han tar kontakt da, enn etter sex. Jeg mister i hvert fall interessen fort etter ons..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke en del av min "metode" for å få kjæreste. "Å by på noe" høres utrolig horete ut. Jeg er heller ikke ute etter gratis drinker, jeg forventer ikke at gutter spanderer. Hadde jeg merket noe som helst antydning til at en hadde hintet om sex, så hadde jeg droppet han med en gang.

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Ja, vær for fin for å by på deg selv å se hvor langt du kommer. De fleste menn er ikke interessert i å bli kjent med jenter på byen som ikke gidder å være med på moroa. Let heller etter venner hvis du skal være en som deler ut sex etter at du blir møtt på dine premisser. Det er mye mer horete enn å faktisk ville ha sex med en gutt fordi du er tiltrukket og kåt på han.

Anonymous poster hash: 0ed82...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes nettet er mest skummelt pga. bilder. Jeg er så redd for at kjente kan se meg, og jeg vet jo at det er større sjanse for å finne noen dersom man viser bilde. Høres ut som du har litt erfaring med nettet. Hvilke sider bruker du?

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Jeg traff eksen på Møteplassen, men nå er jeg på Sukker. Synes kanskje Sukker er noe bedre ettersom det rett og slett er flere medlemmer der (tror jeg). Du er nok avhengig av bilde hvis noen skal være villig til å møte deg. Utseendet betyr ikke alt, men nok til at ikke mange vil "ta sjansen" på å møte deg uten å sett ihvertfall ett. Bilder på nettet kan lyve ganske mye, så ikke bare legg ut "gode" bilder hvor du tok tredve stykker før du ble fornøyd selv. Legg også ut "mindre gode" så andre får et riktig inntrykk av deg. Hvis ikke gjør du deg en potensiell bjørnetjeneste ved at den du møter blir skuffet og dumper deg ved å si at han ikke følte dere hadde kjemi eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt folk på byen, som jeg har vært på flere dater med i ettertid og fått noen kjærester.

Er bare og flørte og skravle med den du liker, kommer det forslag om sex, takker du bare pent nei og gir han nummeret ditt. Ellers kan du bare tilby han nummeret ditt på slutten av kvelden.

Jeg synes det er mye greier at jeg gir de nummeret mitt, så får det være opp til de å ta kontakt. 90% av de som har fått nummeret mitt på byen har tatt kontakt i ettertid og.



Anonymous poster hash: a6e65...8f8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare sette igang å sprike, en fyr blir ikke sammen med deg før han vet om du er digg å putte pikken i.

Anonymous poster hash: 1b342...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har møtt folk på byen, som jeg har vært på flere dater med i ettertid og fått noen kjærester.

Er bare og flørte og skravle med den du liker, kommer det forslag om sex, takker du bare pent nei og gir han nummeret ditt. Ellers kan du bare tilby han nummeret ditt på slutten av kvelden.

Jeg synes det er mye greier at jeg gir de nummeret mitt, så får det være opp til de å ta kontakt. 90% av de som har fått nummeret mitt på byen har tatt kontakt i ettertid og.

Anonymous poster hash: a6e65...8f8

Vanskeligere trenger det ikke være.

Anonymous poster hash: b44e4...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muffinskake

LES FRA AVSNITT 4, DERSOM DU IKKE GIDD ALT :)

Jeg er så lei og irritert av å være singel. Jeg får ofte høre fra bekjente at "hvorfor har du ikke kjæreste?", "holder du på med noen nå" ol.

Jeg har bare vært singel et år....Det er ikke lenge, men jeg savner en kjæreste. Men det irriterer meg at folk tror at det er så lett å bare finne en. JEG skal jo LIKE han.

Men problemet mitt er å finne "steder" hvor jeg kan bli kjent med gutter. Det er klart at jeg kan bli kjent med noen på fester, eller felles venne-arrangement. Men hittil har ikke det skjedd. I tillegg så har jeg truffet de fleste av gutte-vennene til venninnene mine.

4. Det eneste stedet jeg ser for meg å finne noen er på byn...Jeg vet at det kanskje kan være vanskelig, men jeg vil gi det et forsøk. Det vil si at jeg ikke vil bli med noen hjem, for det fører som oftest til en ting og ikke noe mer i ettertid. Da vil jeg bare bli skuffet.

Så hva kan jeg gjøre for å få guttenes oppmerksomhet (uten å virke som jeg er ute etter sex)? Hvordan oppføre meg? Hvordan ta kontakt? Hvordan opprettholde kontakten? Er det best å la de kontakte meg senere, eller er det best jeg gjør det? Skal jeg hinte om at jeg er ute etter noe mer (ikke at jeg LIKER de, men slik de skjønner tegningen og ikke missforstår)?

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

Viss du merker at tonen er der, så kan jo du alltids bare gi fra deg nr, og si at "Sorry, men jeg er ikke noe one-night stand girl" - Pleier jeg å gjøre, og da fatter jo de litt interesse så sant de har vært med deg den kvelden for noe mer enn å kun få seg noe ved slutten :) Vil tro noen mannfolk setter pris på at man ikke bare blir med hjem første kveld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LES FRA AVSNITT 4, DERSOM DU IKKE GIDD ALT :)

Jeg er så lei og irritert av å være singel. Jeg får ofte høre fra bekjente at "hvorfor har du ikke kjæreste?", "holder du på med noen nå" ol.

Jeg har bare vært singel et år....Det er ikke lenge, men jeg savner en kjæreste. Men det irriterer meg at folk tror at det er så lett å bare finne en. JEG skal jo LIKE han.

Men problemet mitt er å finne "steder" hvor jeg kan bli kjent med gutter. Det er klart at jeg kan bli kjent med noen på fester, eller felles venne-arrangement. Men hittil har ikke det skjedd. I tillegg så har jeg truffet de fleste av gutte-vennene til venninnene mine.

4. Det eneste stedet jeg ser for meg å finne noen er på byn...Jeg vet at det kanskje kan være vanskelig, men jeg vil gi det et forsøk. Det vil si at jeg ikke vil bli med noen hjem, for det fører som oftest til en ting og ikke noe mer i ettertid. Da vil jeg bare bli skuffet.

Så hva kan jeg gjøre for å få guttenes oppmerksomhet (uten å virke som jeg er ute etter sex)? Hvordan oppføre meg? Hvordan ta kontakt? Hvordan opprettholde kontakten? Er det best å la de kontakte meg senere, eller er det best jeg gjør det? Skal jeg hinte om at jeg er ute etter noe mer (ikke at jeg LIKER de, men slik de skjønner tegningen og ikke missforstår)?

Anonymous poster hash: 019c4...b1d

En må helst ha sex med vedkommende, skulle helst sluppet. Ei oppegående kvinne sånn noe over snittet utseendemessig og av personlighet vil måtte ta haugevis av telefonnummer om det så bare er for å bli kvitt innpåslitne mannfolk.

Så skal man bare utveksle nummer så blir man jo bare det et telefonnummer av veldig mange. Navnet husker svært få uansett så hvordan da gjøre inntrykk? ..jaja go figure :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye tøffe menn (les: gutter) i denne tråden som påstår at du må by på deg selv for å ha sjans. Det stemmer ikke i det hele tatt i mitt tilfelle. Dersom vi har god kjemi, ville jeg heller forsøkt å opptre som en gentleman og forsøke å gi et godt inntrykk slik at du vil se meg igjen. Problemet er som TS sier å finne "steder" der en kan ta kontakt. Nattklubber er jo konstruert for å få folk som ikke kjenner hverandre i sengs med hverandre.

For et par uker siden traff jeg en i køen til et utested faktisk. Vi fant tonen og etter et par drinker tilbød jeg meg å følge henne hjem, men takket høflig nei da hun inviterte meg inn. Skal love deg at hun kontaktet meg etterpå! Jeg hadde garantert gjort det samme i hennes sko. Det er noe pirrende i det å måtte jobbe litt først, så kan jeg heller skuffe deg i senga på en senere date.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...