Gå til innhold

Hvilke dameparfymer tiltrekker mennene? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Her er det noen som skriver litt om vaniljens tiltrekningskraft :)

"Noen typer parfyme er best på avstand, mens vaniljedufter er deilige å grave nesa ned i. Vanilje er veien til mannens hjerte, og får øynene deres til å gå i kryss. Glem alt som heter feromoner – Vanilje gjør bedre nytte. Tror kanskje de opplever det som mykt og kvinnelig, trygt og søtt. Christine hadde en utmerket forklaring på dette: Det minner dem om pupper = morsmelk og mamma :-D " http://www.velduftende.com/tid-for-vanilje

Anonymous poster hash: 86014...d77

Høres ikke sexy ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicki minaj. Den valgte typen min ut. Han er 24 :P



Anonymous poster hash: e45db...601
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avskyr parfyme. Det lukter forferdelig, og minner meg om sykdom.

Og jeg tiltrekkes selvfølgelig ikke kvinner med spor av parfyme på seg.

Uten derimot, da kan jeg nok fort fatte interesse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt spiller ingen rolle for meg i forhold til en dames attraktivitet!For di fleste menn er det nok utsende/utstråling og personlighet som avgjør om du er attraktiv.

Så tror heller du skall velge en du selv synes lukter godt og får deg til og føle deg vel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Merkelig at de som fant opp navnet ikke kunne skrive ortografisk korrekt (fransk).

Anonymous poster hash: 1b150...e34

Det skal nå ikke jeg ha skylden for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du vil aldri finne en duft som på alle kvinner gjør at de dufter godt for en mannenese.

Jeg vil mene en duft som er perfekt til din egen duft, påført i en så liten mengde at den merkes ved nærkontakt, - men ikke fungerer som kjemisk teppebombing, er nærmest perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel - Thierry Mugler

Lukter helt forjævlig på noen, men hvis man kler den lukter den fantastisk.



Anonymous poster hash: cef80...a65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått veldig mye skryt når jeg har brukt D&G light blue. En litt "kald" og frisk duft. Ikke for intens og søt. Den lukter bare friskt. Minner meg om fjellluft og fjellvann :fnise:

Signerer denne. Jeg brukte denne før og jeg husker en gang jeg ble huket tak i av en fyr som gikk forbi meg på et utested og han bare: "Bruker du D&G Light Blue? Bra!" Jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg fikk utrolig mange komplimenter fra menn da jeg brukte Victor & Rolf Flowerbomb. Dessverre takler jeg den ikke selv lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Jeg brukte denne før og jeg husker en gang jeg ble huket tak i av en fyr som gikk forbi meg på et utested og han bare: "Bruker du D&G Light Blue? Bra!" Jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut :fnise:

Syns også den lukter kjempegodt! Men da jeg kom hjem til mamma med den på en gang sa hun "hva er det som lukter så jævlig?" hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått veldig mye skryt når jeg har brukt D&G light blue. En litt "kald" og frisk duft. Ikke for intens og søt. Den lukter bare friskt. Minner meg om fjellluft og fjellvann :fnise:

Har også fått gode tilbakemeldinger på Taylor Swift sin parfyme. Husker ikke hva mer den heter. En rund sak med masse dilldall på korken.

Jeg syns også den lukter helt fantastisk. Rent og kjølig på en veldig tiltalende måte :Nikke:

Skulle til å kjøpe den en gang, men tok med meg en venninne innom parfymeriet først bare for å "dobbeltsjekke" at den faktisk luktet godt. Hun sa rett ut at den var for sterk og luktet litt gammel kjerring. Så da ble det ikke noe kjøp... Men lukter stadig vekk på den når jeg er innom et parfymeri og klarer ikke helt skjønne hvordan hun kan mene det.

Prøvde J'adore L'or fra Dior i dag, siden flere nevner den her i tråden. Syns den luktet veldig godt, men herremin for en pris! Så må sniffe litt mer for å finne ut om den faktisk er god nok til å punge ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet med salg av parfymer i syv år nå, og har noen gode tips på lur ang menn og damedufter ;)

I julen får vi virkelig se hva menn liker, og til Valentine, for da kommer de uoppfordret og kjøper en ny duft til dama si. Som mange nevner elsker menn vanilje, det er en av de mest lett gjenkjennelige duftene fra deres barndom : morsmelk, vaniljesaus på gele, vaniljeis, lørdagsgodt - det er en duft som er i mye som skiller seg ut i en barnenese som ikke har ferdig utviklet luktesans.

Men mange menn synes også at vaniljedufter kan bli too much, og går over på noe lettere. Mange vil at dama skal lukte naturlig, nydusjet og nesten litt sex. Ikke sånn sex som det lukter på rommet, men sexy sex ;) Hadde en mann som sa til meg engang at Nina Elixir luktet sex på flaske - han elsket den! Og en mann som sa han ble yr av Givenchy Hot couture når de var til salgs i Norge.

Versace Bright crystal er nok den sikreste vinneren blant menn 15-35

Gode vaniljedufter som menn elsker:

Prada Candy

D & G - The One

Escada - Magnetism

Gode nyheter som er helt himmelsk:

Armani - Si

Boss - Ma vie

Escada - Joyful

Calvin Klein - endless euphoria

Dufter som havner litt mer i nydusja/ hun-er-klar-for-sex kategorien

Versace - bright crystal

Sommerdufter fra Escada (bærdufter bringer også gjerne fram positive assosiasjoner hos menn)

Dufter fra Britney Spears og Bruno Banani er gode vinnere, men litt kjipe synes jeg.

JPG - Classique edt

Lanvin - jeanne

Davidoff - Cool water

Også er det veldig mange som er utrolig bastante på at duften kan endre seg voldsomt og sjangsen er liten for at det som passer henne skal passe deg og. Men, det er mye som har skjedd de siste årene når det gjelder teknologi for å framstille dufter. Og produsentene gjør sitt ypperste for at notene skal være så rene at de kommer fram i sin helhet uansett. Det betyr ikke at den ikke blir forskjellig fra hud til hud, men at man skal ta utgangspunkt i at man kan bruke alt, ha ett åpent sinn når du er i butikken å prøver, prøv noe stadig noe nytt og stol på at de fineste designerene i verden har gjort alt de kan for å gi deg den ypperste kvalitet.

Ikke bare trø lappen i nesa di og avfei parfymen med umiddelbart - lukt på den, kjenn på den og la den utvikle seg. Bruk luktesansen og ikke bare lukten!

J´Adore L´Or er veldig populær blant kvinner og menn 40+, men om du er mye yngre ville jeg ikke ha banket på at mannen din liker den. Den er eksklusiv og lekker, helt herlig duft, men dufter veldig modent. Vi har utrolig mange menn som kommer innom, redde for å fornærme dama si, men synes hun lukter kjerring. Det er faktisk det ordet de bruker! Også bruker de valentine som en unnskyldning for å få henne til å bytte. De vil ha noe lett, lekent og sexy ;)



Anonymous poster hash: b14e1...207
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de jeg har så er det disse mannen min alltid kommenterer "åh, du lukter så godt" før han stikker nesten borti meg og tar en ekstra snuff;

Coco Mademosielle

Chanel Chance

Miss Dior Cherie

Poeme fra Lancome

Eksen min derimot taklet ikke lukta av Coco Mademosielle.....så menn er forskjellige i luktepreferansen de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått utelukkende gode tilbakemeldinger når jeg har brukt Armani - Sì. Den er sinnsykt god (og sinnsykt dyr :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...