Gå til innhold

Hvilke dameparfymer tiltrekker mennene? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til en god dameparfyme? Tenker på å kjøpe meg en ny. Har brukt Versace, Chanel Coko nut, Avril sin parfyme og Britney. Men lurer på om noen har forslag på en himmelsk god parfyme for en singel kvinne ;) ?



Anonymous poster hash: c2284...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chanel- Chance

D&G - the one

Gucci- flora

Anonymous poster hash: 1a3f5...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva du kler og hva mannen liker. For eksempel så var eksen min helt vill etter jean paul gaultier. Han kjøpte det til meg i gave så fort den forrige var tom fordi han elsket lukten.

Samboeren min nå tåler ikke lukta. Han syns den lukter helt jævlig.



Anonymous poster hash: 8ec05...608
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En parfyme dufter under ingen omstendigheter likt på alle som tar den på seg.

Du bør bruke litt tid på å finne en duft som passer hånd i hanske med din egen duft, da blir det bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme bør alltid prøves på kroppen, alt passer ikke alle.



Anonymous poster hash: 50298...d20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring: Lette fruktige / blomsteraktige dufter tiltrekker menn mens tunge og veldig krydrede dufter har motsatt effekt.

Endret av Sandie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring: Lette fruktige / blomsteraktige dufter tiltrekker menn mens tunge og veldig krydrede dufter har motsatt effekt.

En del variasjoner mtp mennesketyper/subkulturer/kultur ute og går men for norske friske jenter stemmer nok dette veldig godt.

Anonymous poster hash: 6685d...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes de virkelig parfymer som tiltrekker menn? Anyways.... Tror Sandie er inne på noe her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva du kler og hva mannen liker. For eksempel så var eksen min helt vill etter jean paul gaultier. Han kjøpte det til meg i gave så fort den forrige var tom fordi han elsket lukten.

Samboeren min nå tåler ikke lukta. Han syns den lukter helt jævlig.

Anonymous poster hash: 8ec05...608

Samme erfaring her :)

Har også hørt at vaniljeduft tiltrekker menn

I jean paul gaultier og i mange andre parfymer er det innhold av vaniljeduft

Anonymous poster hash: 86014...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her er det noen som skriver litt om vaniljens tiltrekningskraft :)

"Noen typer parfyme er best på avstand, mens vaniljedufter er deilige å grave nesa ned i. Vanilje er veien til mannens hjerte, og får øynene deres til å gå i kryss. Glem alt som heter feromoner – Vanilje gjør bedre nytte. Tror kanskje de opplever det som mykt og kvinnelig, trygt og søtt. Christine hadde en utmerket forklaring på dette: Det minner dem om pupper = morsmelk og mamma :-D " http://www.velduftende.com/tid-for-vanilje



Anonymous poster hash: 86014...d77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En parfyme dufter under ingen omstendigheter likt på alle som tar den på seg.

Du bør bruke litt tid på å finne en duft som passer hånd i hanske med din egen duft, da blir det bra.

Det har du rett i

"Det er faktisk sånn at parfymer lukter ulikt fra person til person fordi duftstoffene reagerer med den kjemiske sammensetningen i huden vår." http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article834818.ece

Anonymous poster hash: 86014...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: jeg har erfart at menn liker godt channel coco nut, og versace, og de dufter jeg velger, men har lyst å finne en ny lukt. Så skal være på utkikk etter : jean paul gaultier :)



Anonymous poster hash: c2284...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Abercrombie Fierce! Den er helt amazing :) Jeg blir helt mo i knærne av menn som bruker Abercrombie for men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått veldig mye skryt når jeg har brukt D&G light blue. En litt "kald" og frisk duft. Ikke for intens og søt. Den lukter bare friskt. Minner meg om fjellluft og fjellvann :fnise:

Har også fått gode tilbakemeldinger på Taylor Swift sin parfyme. Husker ikke hva mer den heter. En rund sak med masse dilldall på korken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Jeg leste en gang (nei, jeg har ingen link til seriøs forskning) at menn liker duften av lavendel, kanel og musk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det er ingen duft som er bedre enn nyvasket fitte!



Anonymous poster hash: 159dd...dad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dior Jador Lor, den er litt dyr. Når jeg bruker den får jeg alltid tilbakemelding om hvilken parfyme det er (av menn) De kommer jo helt oppi annsiktet mitt, til og med mine sjefer. :) Og den varer sååå utrolig lenge!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dior Jador Lor, den er litt dyr. Når jeg bruker den får jeg alltid tilbakemelding om hvilken parfyme det er (av menn) De kommer jo helt oppi annsiktet mitt, til og med mine sjefer. :) Og den varer sååå utrolig lenge!

Enig!! Helt fantastisk duft. Favoritt parfymen min. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...