Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker han kjempegodt og er redd for å gjøre noe feil. Alltid smilt litt for meg selv over de som stresser over hvor lenge det er siden han har svart, hvem som sender meldinger først, hvor laidback man skal virke osv.. men må innrømme jeg begynner å bli en stortenker selv :) Egentlig skal man vel bare være mest mulig seg selv, for liker han ikke den du egentlig er så er det jo i grunn ikke drømmemannen uansett :) Ahh.. love is hard! Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Åååååååå, nå har jeg blitt en slik også Sjekker telefonen hele tiden for å være sikker på at jeg ikke har gått glipp av en sms. Syns noen ganger det er evigheter mellom hver melding! Har med meg telefonen over alt! Prøver å la være å lesse ham ned med meldinger, men har mest lyst til å taste hele tiden. Vil heller ikke være den som "alltid" sender melding først. He he, jeg tenker knapt på noe annet akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Mine single dager er talte!!!!!

Fortell!! trudde du hadde gitt opp! :D

Anonymous poster hash: dbbd8...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Mine single dager er talte!!!!!

Utrolig glad på dine vegne! Kjempeherlig :))) Måtte det vare evig :D

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå, nå har jeg blitt en slik også Sjekker telefonen hele tiden for å være sikker på at jeg ikke har gått glipp av en sms. Syns noen ganger det er evigheter mellom hver melding! Har med meg telefonen over alt! Prøver å la være å lesse ham ned med meldinger, men har mest lyst til å taste hele tiden. Vil heller ikke være den som "alltid" sender melding først. He he, jeg tenker knapt på noe annet akkurat nå

I know.. det er helt galskap, men litt godt og :) Så lenge det går den rette veien ;)

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know.. det er helt galskap, men litt godt og :) Så lenge det går den rette veien ;)Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Javisst er det godt :) Føler meg som en fjortis, men det får bare være ;) Unner alle denne følelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Mine single dager er talte!!!!!

Grattis!

Anonymous poster hash: b8c0b...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her :) Har kanskje noe gående med en fyr. Vi har datet i sånn ca 4 mnd nå, men vet ikke helt hvor vi er på vei.Vi har det kjempefint når vi er sammen, men han er utrolig dårlig til å svare på sms, noe som gjør meg usikker. Jeg vet heller ikke om han dater andre. Sist jeg spurte gjorde han det ikke, men vi har ikke avtalt noe. Jeg har nok blitt litt forelsket og all usikkerheten surrer rundt. Han har spurt om å møtes i morgen, så skal prøve å få litt svar da. Er litt redd for å skremme han vekk, men samtidig føler jeg at jeg trenger litt svar på ting. Håper det går riktig vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Treffer og en jeg har truffet på tinder. Er døds forelsket og vi har det SYYYKT kult sammen. Jeg avsluttet det før en stund siden pga jeg hadde følelser og han var ikke klar for et forhold. Men etter litt tid begynte han og Ta mere kontakt og vi skal møtes igjen når ferien hans er ferdig :) følelsene har jeg fått på avstand og jeg er godt fornøyd med den kontakten vi har.

Har 3 barn og nylig kommet ut av et langt forhold. Så er uansett ikke klar for noe fast. Er så spennende 😊😊

Anonymous poster hash: 8a5f6...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva din definisjon på gang er.. Jeg har holdt på med en siden januar. Har kontakt med en annen og som jeg svermer litt for, men har aldri møtt ham, så er kanskje bare litt betatt, men han jeg har holdt på med står ting liksom på stedet hvil med og jeg har vel gått litt lei ham og selv om han er superkjekk og jeg er litt kjær i ham.. :rodmer:



Anonymous poster hash: 55928...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg har gått med sommerfugler i magen en stund nå, men nå begynner jeg å innse at det kanskje ikke går veien alikevel.

I begynnelsen virket han supeinteressert og hintet veldig mot å være eksklusive, og jeg som egentlig hadde lyst å legge datinga på hylla en laang periode for ikke så lenge siden, har gått rundt med hodet i skyene.

Nå har han dabbet litt av, jeg aner ikke hva som har skjedd i det hele tatt, for han har ikke fortalt meg hvorfor, selv om jeg har forsøkt å spørre - han bare unngår spørsmålet. Føles ut som jeg er en usikker tenåring nå,men jeg la også merke til at en annen dame hadde skrevet hjerter til han på wallen hans på Facebook. Jeg vet ikke hvem det er, men føler ikke jeg kan spørre heller.

Så nå tror jeg at jeg bare lar ballen ligge hos han, jeg orker ikke prøve å hinte mer om hva som skjer. Time will show...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Møtte en i dag. Veldig sjarmerende og god gutt. Får håpe det fortsetter sånn.. har blitt enige om at vi begge ønsker å treffes igjen :)

Hvordan går det med resten - har dere truffet de dere skriver med ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dater flere, jeg. Føler det er litt slemt, men det ble bare sånn. Hadde en lang periode jeg ikke orket Sukker/Tinder, men så kjedet jeg meg her om kvelden også snakket jeg plutselig med mange. Har møtt to av dem nylig, og skal møte en til til uka. Pluss jeg skal møte en jeg traff på byen, men han er vekkreist atm.

Han ene besøkte meg i går kveld. Vi spiste litt mat sammen, så film osv. Så skulle han massere meg og begynte å klå mer enn jeg hadde sett for meg. Kjente det var litt ubehagelig når jeg ikke kjenner han eller er så tiltrukket enda. Spilte med en stund, men stoppet da han nærmet seg skrittet...

Er usikker på om jeg vil treffe han igjen. Om han bare er ute eller sex, eller hva...

Kjenner jeg begynner å bli ganske kynisk. Jeg føler liksom ingenting for noen, alle er bare greie nok. Blir verken glad eller lei om de tar kontakt etterpå. Føler meg bare helt "care".

Har datet 9 stk nå, på 3 mnd ca. Ikke hatt sex med alle, for guds skyld:p Men føler ingenting... Blir liksom ikke skuffet lengre, ei heller betatt eller interessert.

Utenom han ene, som viste seg å bare ville ha sex med meg. Han kjenner jeg fremdeles jeg er litt bitter på, fordi han bare lot meg skjønne at jeg kun var sex, men sa det aldri direkte så jeg kunne "get over it".



Anonymous poster hash: d15c9...5a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa 😊 møttes på Tinder, snakket sammen i litt over en mnd. Det var bare noe som klikket. Vi skal møtes neste helg når han kommer hjem fra jobb, å jeg gleder meg så sinnsykt. Vi skriver med hverandre i hver ledige stund, å snakker litt på telefon. Desverre er linja så dårlig der at det er ikke bare, bare. Vi har begge vært singel i to år, begge har barn, og vi har begge kun ett langt forhold bak oss. Ellers har vi mye av de samme interessene, hobbyene og meningene. Litt sånn "14 år og nyforelsket" her vi sitter på hver vår kant 😉

Anonymous poster hash: a4a49...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jaa møttes på Tinder, snakket sammen i litt over en mnd. Det var bare noe som klikket. Vi skal møtes neste helg når han kommer hjem fra jobb, å jeg gleder meg så sinnsykt. Vi skriver med hverandre i hver ledige stund, å snakker litt på telefon. Desverre er linja så dårlig der at det er ikke bare, bare. Vi har begge vært singel i to år, begge har barn, og vi har begge kun ett langt forhold bak oss. Ellers har vi mye av de samme interessene, hobbyene og meningene. Litt sånn "14 år og nyforelsket" her vi sitter på hver vår kant

Anonymous poster hash: a4a49...b43

Så fantastisk deilig! Glad på dine vegne :) Savner den følelsen der noe helt vanvittig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe på gang med kollegaen til en veninne..... Fryktelig spennende og litt skummelt :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles faktisk fantastisk! Trodde ikke jeg hadde det i meg mere 😉

Så fantastisk deilig! Glad på dine vegne :) Savner den følelsen der noe helt vanvittig!!

Anonymous poster hash: a4a49...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått snakket ordentlig med min. Jeg har fått bekreftet at han ikke dater andre enn meg og jeg spurte om han trodde det kunne bli noe mer mellom oss. Han svarte "ja, det tror jeg. Det er ihvertfall det jeg er ute etter". Og vi ble enige om at vi måtte treffes oftere. Vi avtalte å møtes neste dag, men da dagen kom avlyste han pfa sykdom. Kjenner at jeg blir veldig usikker på alt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...