Gå til innhold

Jeg får ikke napp fra voksne kvinner,på gaten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje ts kunne kjøpt seg en sånn håv du kan fange disse damene på gata med?



Anonymous poster hash: 189cd...132
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leo Nardo

Jeg regner med hovedinnlegget er en spøk, så jeg ser vekk fra det, men jeg reagerer på noen ting i dette innlegget.

At du blir redd, kan jeg godt skjønne. Som en godt trent mann, blir jeg selv skeptisk når en fremmed mann kommer bort til meg på gaten. Det har hendt tre ganger de siste to ukene, men alle har hatt gode intensjoner. Litt skepsis er sunt og jeg skjønner godt om det er verre for kvinner enn menn. Dette er faktisk noe jeg har i bakhodet når jeg tar kontakt med en kvinne jeg ikke kjenner.

Men hvorfor skal det at noen tar kontakt med deg på gaten være ensbetydende med at du er en prostituert og ikke et menneske?

Og hvordan i alle dager er det frekt at jeg sier hallo til deg om vi tilfeldigvis møter på hverandre?

Om de roper "hore" eller "bitch" etter deg, så er det jo tydeligvis søppel det er snakk om uansett. Det er godt mulig du har utelukkende negative erfaringer og uttaler deg basert på det.

:)

Når ukjente menn prøver å få kontakt med meg på gaten blir jeg både redd og fornærmet. Redd fordi jeg ikke ønsker å bli stalket eller trakksert av personer som tydeligvis mangler sosiale antenner. Fornærmet fordi det er sykt frekt av en random å forvente at en tilfeldig kvinne på gata skal gi ham nummeret sitt eller bli med på date.

Når sånt skjer pleier jeg å ignorere det og ikke møte blikket til personen en gang. Det verste er at mange av de takler avvisningen med å rope "hore" eller "bitch" etter meg.

Det er stort sett bare innvandrermenn eller fulle menn som kommer med slike tilnærmelser, men jeg har også opplevd det fra gamle griser (helt siden jeg var 13!)

Jeg er faktisk et menneske, og ingen hore som du kan plukke opp fra gata. Sånn oppførsel teller som seksuell trakkasering!

Endret av Leo Nardo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde der vært meg du hadde komme bort til, hadde eng knepet deg så hardt i ballene at du hadde skreket av smerte, og det mener jeg helt seriøst. Man springer ikke etter en kvinne på gaten og spør om en vil bli med en hjem. Creepy!

Anonymous poster hash: 3e4e4...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ts kunne kjøpt seg en sånn håv du kan fange disse damene på gata med?

Anonymous poster hash: 189cd...132

:ler:

Du er en tenåring og ser nok altfor ung ut for disse damene. Finn deg heller noen som er litt yngre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig direkte og spørre om noen vil bli med hjem.. Du bør prøve å snakke litt med dem først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at du tuller TS når du sier du spør eldre damer om de vil bli med deg hjem!?!! Dette er IKKE sant!

Men, å sjekke opp, spørre om de vil bli med på café, gå på date osv, skjer vel én av 1000 ganger ;)

Jeg ble en gang spurt om det av en som var mye yngre enn meg, jeg begynte å le, og forventet å se en guttegjeng bak neste hjørnet som stod å knisa. "Jeg vedder en hundrings på at du ikke klarer å sjekke opp den dama" knising ;)

Anonymous poster hash: 6997d...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en gutt på nitten år som er veldig glad i å flørte med damer. Helst damer som er over tretti år. Jeg har mange ganger godt bort til voksne pene damer på gaten og spurt om de vil bli med meg hjem eller gå på cafe med meg, men det nytter visst ikke. Enten så bare ler de av meg, eller så bare ser dem rart på meg og går forbi. Hvordan skal få napp?

Anonymous poster hash: 61ed7...b61

Dersom du er på leiting etter paringsfuse kvende, får du taka deg ein tur på Bondeheimen ein laurdagskveld. Lukke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hør nå her unge mann. Du får aldri napp fra oss. Vi er smartere og mer selvsikre en det dere nittenåringer er.



Anonymous poster hash: fd8f4...8ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på nitten år som er veldig glad i å flørte med damer. Helst damer som er over tretti år. Jeg har mange ganger godt bort til voksne pene damer på gaten og spurt om de vil bli med meg hjem eller gå på cafe med meg, men det nytter visst ikke. Enten så bare ler de av meg, eller så bare ser dem rart på meg og går forbi. Hvordan skal få napp?

Anonymous poster hash: 61ed7...b61

Gjør det på byen, ser damer i 40årene som kliner med 20åringer og tar med dem hjem hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg finner ikke guttevalper seksuelt tiltrekkende. Joda, de kan være pene å se på, men som en 32 år gammel kvinne vil jeg ha en mann, ikke et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer best når utestedene er stengt, og de er på vei hjem uten pikk. Da er de villige kan jeg love. :)



Anonymous poster hash: 3762c...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...