Gå til innhold

Jeg får ikke napp fra voksne kvinner,på gaten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på nitten år som er veldig glad i å flørte med damer. Helst damer som er over tretti år. Jeg har mange ganger godt bort til voksne pene damer på gaten og spurt om de vil bli med meg hjem eller gå på cafe med meg, men det nytter visst ikke. Enten så bare ler de av meg, eller så bare ser dem rart på meg og går forbi. Hvordan skal få napp?

Anonymous poster hash: 61ed7...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Idollet

Det første du må gjøre er å forstå at dette gjør ingen normale mennesker. Ingen kvinner vil bli med deg om du spør slik. Kun i andre settinger der det er vanlig å være utadvent, men viktig å bli kjent før.

Om du ikke bare er et troll da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett å prøv. Det kan lønne seg å prøve på fredag/lørdag kveld, spesielt etter de har tatt et glass vin. Eller prøv på et sted det er vanskelig å jage deg, f.eks på toget.



Anonymous poster hash: 6e8d7...316
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer på 30 + er vel ikke interessert i en tenåring, og det virker veldig desperat og blir litt voldsomt om du bare plutselig stopper damer på gaten for å spørre om de vil være med deg hjem. Hadde du kommet i prat med dem i en naturlig setting, så kanskje du hadde lyktes bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du enda er en guttevalp. Vil du ha en dame på over 30 år, må du i aller høyeste grad være drit sexy!

Anonymous poster hash: 3fafd...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Når ukjente menn prøver å få kontakt med meg på gaten blir jeg både redd og fornærmet. Redd fordi jeg ikke ønsker å bli stalket eller trakksert av personer som tydeligvis mangler sosiale antenner. Fornærmet fordi det er sykt frekt av en random å forvente at en tilfeldig kvinne på gata skal gi ham nummeret sitt eller bli med på date.

Når sånt skjer pleier jeg å ignorere det og ikke møte blikket til personen en gang. Det verste er at mange av de takler avvisningen med å rope "hore" eller "bitch" etter meg.

Det er stort sett bare innvandrermenn eller fulle menn som kommer med slike tilnærmelser, men jeg har også opplevd det fra gamle griser (helt siden jeg var 13!)

Jeg er faktisk et menneske, og ingen hore som du kan plukke opp fra gata. Sånn oppførsel teller som seksuell trakkasering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det som et kompliment å bli bedt om nummer fra en fremmed.. så langt han virker oppegående og genuint interessert i annet enn sex.



Anonymous poster hash: 65603...d29
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det som et kompliment å bli bedt om nummer fra en fremmed.. så langt han virker oppegående og genuint interessert i annet enn sex.

Anonymous poster hash: 65603...d29

Jeg ville tatt det helt motsatt. Å bli plukket opp på gata som om jeg var en mulig hore er ikke et kompliment.

Anonymous poster hash: 055f9...629

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt det veldig seriøst om en som er 10 år yngre enn meg hadde spurt om noe sånt ut av det blå på gata. Rettelse: jeg hadde ikke tatt det seriøst om noen hadde spurt meg om noe sånt ut av det blå på gata.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Innse at verden ikke er slik som hjemme hos mor og far, for her i det virkelige liv får vi ikke alltid det vi peker på og spør om. En kvinnes gunst deles svært sjeldent ut til tilfeldige forbipasserende på gaten :-P

Endret av Red Queen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje endret taktikken litt... Prøv med et hyggelig "Hei, kan jeg få nr ditt?" med et like kompliment inni der.

Å spørre folk på gaten om de vil være med deg hjem er intet annet enn creepy :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar at du er den samme nittenåringen som også sjekket opp noen yngre damer på gata. Sånn som du beskrev at du gjorde det da med å komme i snakk med dem på en litt normal måte på busstopp e.l. hørtes ok ut. Hvorfor prøver du ikke det samme med de litt eldre damene? Du er for ung for de aller fleste av dem, men ved å være altfor direkte luker du effektivt bort de som kanskje kunne satt pris på oppmerksomheten hvis du hadde gjort det på en mer ordentlig måte.

Som sagt over her, å be tilfeldige damer på gata om å bli med hjem er bare creepy. Slutt med det.

Anonymous poster hash: ba705...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ukjente menn prøver å få kontakt med meg på gaten blir jeg både redd og fornærmet. Redd fordi jeg ikke ønsker å bli stalket eller trakksert av personer som tydeligvis mangler sosiale antenner. Fornærmet fordi det er sykt frekt av en random å forvente at en tilfeldig kvinne på gata skal gi ham nummeret sitt eller bli med på date.

Når sånt skjer pleier jeg å ignorere det og ikke møte blikket til personen en gang. Det verste er at mange av de takler avvisningen med å rope "hore" eller "bitch" etter meg.

Det er stort sett bare innvandrermenn eller fulle menn som kommer med slike tilnærmelser, men jeg har også opplevd det fra gamle griser (helt siden jeg var 13!)

Jeg er faktisk et menneske, og ingen hore som du kan plukke opp fra gata. Sånn oppførsel teller som seksuell trakkasering!

er du helt tett? du er på ingen måte fredet eller reservert for fremmende som vil ha kontakt når du går utendørs.

Anonymous poster hash: 6e8d7...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

er du helt tett? du er på ingen måte fredet eller reservert for fremmende som vil ha kontakt når du går utendørs.

Anonymous poster hash: 6e8d7...316

TilnæRmelser som går på seksualitet er utrolig ubehagelig. Vi blir redde av det og det føles som uthenging og mobbing. Vi tør ikke å si noe for å forsvare oss selv, for vi er redde for at dere skal reagere med å slå, true eller voldta oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marsvinet

Å få "halla snuppa" ropt etter seg ødelegger dagen min rett og slett. Det samme gjelder pågående menn som prøver å få kontakt, og ikke gir seg eller blir sure av avvisning. Det er jævlig ekkelt og skremmende! Det er trakkasering og mobbing av kvinner som ikke har gjort noe annet enn å leve sine liv og passe sine egne saker. La oss være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du helt tett? du er på ingen måte fredet eller reservert for fremmende som vil ha kontakt når du går utendørs.

Anonymous poster hash: 6e8d7...316

Helt unødvendig å snakke til folk på den måten der!!

Hun har lov til å reagere negativt på at fremmede tar kontakt slik. Han spør tross alt ikke om hun kan forklare han veien til busstasjonen!

TS. Jeg håper du går med susp... Treffer du rette dama, trenger du den... Just saying!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du helt tett? du er på ingen måte fredet eller reservert for fremmende som vil ha kontakt når du går utendørs.

Anonymous poster hash: 6e8d7...316

Så du tror at det bare er å "ta for seg" av kvinner som går utendørs? De er vel ikke reservert mot "litt uskyldig tafsing" eller "litt ufrivillig sex" heller da?

Du viser at du har null respekt for kvinner når du agerer sånn.

Det er faktisk ikke lov til å plage folk. Man skal få ha sin hverdagsro i fred.

Anonymous poster hash: 7a5f4...d42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you wanna be with me
Baby there's a price to pay
I'm a genie in a bottle
You gotta rub me the right way

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...