Gå til innhold

1000 kcal daglig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mye det er mulig og gå ned i vekt om man er 165 cm og 63 kg og spiser 1000 kcal daglig fram mot juli-august (sunn mat med mye næring i). Er ikke ute etter svar som at det er helsefarlig osv, bare lurer på hvor mye det er MULIG for meg å gå ned på den tiden. :)

Anonymous poster hash: c8ac3...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor mye du forbrenner hver dag. Og det igjen kommer an på hvor aktiv osv du er.

For å miste et kg fett må få være 7000 kcal i underskudd. Hvis du da forbrenner 2000 kcal pr dag, og bare spiser 1000, vil du ha et daglig underskudd på 1000, og kan forvente å gå ned en kilo i uken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsefarlig å gi kroppen så lite energi - du er rapportert fra meg også. Anbefaler ikke å gå ned mer enn 0.5kg i uken, og spis aldri under din BMR.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er oppskrift på katastrofe. Du kommer til å få mangelsykdommer og i verste fall organsvikt. Organene dine vil ikke få nok energi til å fungere normalt engang. Kognitiv svikt også. RAPPORTERT



Anonymous poster hash: 44db8...c20
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil gå ned masse i vekt frem til dine indre organer bukker under og du dør.



Anonymous poster hash: b736f...8b9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, ro dere ned litt. Det er veldig lite smart å være så restriktiv, men fem-seks uker på 1000 kcal er IKKE lik organsvikt og død.



Anonymous poster hash: 4e4a8...7e1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå dårlig, og du er rapportert.

Hvorfor rapportert?? Er du helt idiot? Begrunnelse!!

Anonymous poster hash: 0eb75...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor rapportert?? Er du helt idiot? Begrunnelse!!

Anonymous poster hash: 0eb75...51b

På grunn av reglene:

Vi ønsker samtidig at forumet på Kvinneguiden skal fremme et sunt forhold til kropp, og at tips om kosthold og trening som deles her på Kvinneguiden ikke skal være helseskadelige eller fungere triggende for de som har et problematisk forhold til matinntak og kropp.
- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt

Anonymous poster hash: b736f...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er oppskrift på katastrofe. Du kommer til å få mangelsykdommer og i verste fall organsvikt. Organene dine vil ikke få nok energi til å fungere normalt engang. Kognitiv svikt også. RAPPORTERT

Anonymous poster hash: 44db8...c20

Eg vil selvsagt ikkje anbefale ts å gjennomføre dette,men det er ikkje garanti at ts vil få mangelsykdommer i løpet av noen måneder.Eg slit selv med anoreksi,og det tok år før mine bp begynte å vise ekstreme mangler.Og ang organsvikt fungerer mine orgarner glimrende ti tross for årevis med sykdom.

NEI eg anbefaler ingen å kjøre ekstreme dietter,men det er av helt andre årsaker enn mangelsykdommer. Og det er det eg vil få frem.

Anonymous poster hash: 3eb9c...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts

Jeg må dessverre stenge tråden din. Som flere har henvist til over her strider den mot forumets regler, fordi den oppmuntrer til et skadelig kosthold.

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...