Gå til innhold

Jeg føler jeg ser bedre ut enn jeg egentlig gjør!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt motsatt. Ser så smashings ut på alle bilder uansett hvor ustelt og tragisk jeg har følt meg da bildet ble tatt.. Det er ikke jeg som inbiller meg at jeg er mindre pen enn jeg er. Andre har også kommentert at jeg er veldig fotogen. I virkeligheten er jeg over gjennomsnittlig pen, men på bilder kan jeg se ut som en gudinne.

Vær glad for at du føler deg flott, og drit i å glo på stygge bilder av deg selv. De kan lyge, one way or another.. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn selv om jeg ikke er overvektig. De eneste bildene jeg synes er bra er de som tas med speilvendt kamera, som i Snapchat og Photo Booth. Skulle ønske alle andre så det jeg ser i speilet :glare:

Anonymous poster hash: aada4...de8

Du ser nok like bra ut i "virkeligheten", det er bare det at du er vant med å se speilvendte bilder av deg selv.

Anonymous poster hash: 9588a...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også. Har normal bmi, litt øvre sjikt, men på bilder ser jeg giga og feit ut samme i prøverom og butikkvinduer. Husker en gang jeg hadde sminket og stelt meg masse til en fest. Fikk se bilder i etterkant, så 100 ganger verre ut enn jeg følte meg som. Tror nok jeg har overvurdert i maaaange år hvor ansiktspen jeg er også. Jeg har fint nok hår da!

Anonymous poster hash: 00c0f...7cf

Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett bilder av pene kvinner og menn, og syntes at bildene ikke rettferdiggjør skjønnheten deres. Pene mennesker ser ofte "vanlige" ut på bilder...

Anonymous poster hash: 9588a...5cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Sånn har jeg det også!

Fatter ikke at det kan være så stor forskjell fra hva jeg ser i speilet og hvordan bildene blir seende ut.

Jeg har testet det der flere ganger.

Står i speilet og ser meg selv i øynene. Synes jeg ser ganske pen ut.

Så tar jeg frem kameraet, jeg står i akkurat samme posisjon og løfter kameraet slik at bildet blir tatt i nøyaktig samme perspektiv som det jeg ser selv.

Likevel, jeg ser ut som to forskjellige personer. På bildet får jeg krokene nese, og mersom mannlige trekk! Fatter ikke helt hvor de kom fra. Jeg så jo fin ut uten kamera.

Det er og forblir et mysterium for meg det der. Må vel bare lære å leve med at jeg ikke er noe fotogen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg er helt motsatt. Ser så smashings ut på alle bilder uansett hvor ustelt og tragisk jeg har følt meg da bildet ble tatt.. Det er ikke jeg som inbiller meg at jeg er mindre pen enn jeg er. Andre har også kommentert at jeg er veldig fotogen. I virkeligheten er jeg over gjennomsnittlig pen, men på bilder kan jeg se ut som en gudinne.

Vær glad for at du føler deg flott, og drit i å glo på stygge bilder av deg selv. De kan lyge, one way or another.. :lillesky:

Fikk meg til å tenke på Barney Stinson i denne episoden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også slik noen ganger, men jeg svinger veldig itillegg. Har perioder hvor jeg virkelig ikke er noe snill mot meg selv. Tenker jeg ser så fæl ut og ikke er noe pen i det hele tatt, mens jeg andre perioder kan føle meg vel og tenke at jeg er ganske pen. Flere som har det sånn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det også slik noen ganger, men jeg svinger veldig itillegg. Har perioder hvor jeg virkelig ikke er noe snill mot meg selv. Tenker jeg ser så fæl ut og ikke er noe pen i det hele tatt, mens jeg andre perioder kan føle meg vel og tenke at jeg er ganske pen. Flere som har det sånn også?

JA! Og det er utrolig rart.. En dag kan jeg tenke at "i dag så jeg ganske bra ut", mens en annen dag føler jeg meg skikkelig stygg og som en dass. Men jeg vet jo at utseende mitt ikke virkelig forandrer seg fra dag til dag. Veldig rart hvordan ens egen oppfatning av seg selv kan svinge så voldsomt :P

Anonymous poster hash: b60f8...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Og det er utrolig rart.. En dag kan jeg tenke at "i dag så jeg ganske bra ut", mens en annen dag føler jeg meg skikkelig stygg og som en dass. Men jeg vet jo at utseende mitt ikke virkelig forandrer seg fra dag til dag. Veldig rart hvordan ens egen oppfatning av seg selv kan svinge så voldsomt :PAnonymous poster hash: b60f8...67f

Ikke sant! Jeg lurer sånn på hvordan jeg hadde sett megselv med noen andre sine øyne. Lurer på hva andre tenker om utseende mitt innerst inne, og hva jeg hadde tenkt om jeg hadde sett megselv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...