Gå til innhold

Jeg føler jeg ser bedre ut enn jeg egentlig gjør!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teit problem... Jeg er overvektig, ikke sykelig overvektig. Men jeg synes jeg ser bra ut. Føler meg som regel veldig bra. Jeg pynter meg til fest og til hverdag, og føler jeg ser smashing ut i speilet før jeg går ut døra.

Problemet er vel, at EGENTLIG så er jeg ikke så smashing. Når det blir tatt bilde av meg så ser jeg egentlig hvor stor og ikke så vakker jeg er.... Jeg får alltid sjokk, er jeg virkelig så stor?

Noen flere som har det slik?



Anonymous poster hash: 136da...d96
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg er også slik. Så jeg prøver å holde meg unna kameraene, slik at jeg kan fortsette å leve i trua ;)

Det beste er nok uansett å ha troen på at man er smashing. Det er mer tiltrekkende på andre enn å gå rundt med dårlig selvtillit i hvert fall :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og sånn. Får alltid litt sjokk da jeg ser bilder av meg. For det stemmer ikke med hva jeg ser i speilet.

Jeg trenger å gå ned 15 kg, og da vil jeg være i øvre sikte av normalvektig. Men i speilet ser det mer ut som jeg er 5-7 kg overvektig og ikke 15. På kamera ser det vel ut som jeg er 20 kg overvektig.



Anonymous poster hash: 42849...78a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank, relativt store pupper og stram sprettrumpe, syntes jeg har et kjempefint ansikt, så ser jeg bilder av meg selv, og da var den drømmen knust. Jeg ser virkelig ikke ut på bilder... Håper jeg bare er ekstremt ufotogen og egentlig ser bedre ut :fnise: hjelper jo heller ikke at jeg hater å bli tatt bilde av siden jeg alltid ser ut som et vrak, så derfor ser jeg jo enda verre ut siden jeg blir usikker og nervøs når folk tar bilde av meg... Jaja :)

Anonymous poster hash: b19e4...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Du lider av "tøff i pyjamas" syndromet.

Du høres ut som om du er ganske fornøyd med deg selv mesteparten av tiden. Så slipper du usikkerheten til og blir kritisk, negative tanker gir negative tanker. Slutt med det !

Du høres ut som en dame som mange vil være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, i tro KG ånd forventet jeg negativitet, men tusen takk for gode ord! :) bra andre også er slik! :D



Anonymous poster hash: 136da...d96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke alene! Jeg føler meg dritbra når jeg holder på å stelle meg, og anser meg selv som over gjennomsnittet pen. Så ankommer jeg tilsettingen og blir tatt bilde av. Så viser det seg at jeg er under gjennomsnittlig pen.



Anonymous poster hash: 37bc3...ab5
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sånn jeg også😀 Syns alltid jeg ser veldig bra ut når jeg har pyntet meg og klar til å dra, men når jeg kommer dit jeg skal og ser meg tilfeldig i et speil eller på bilde blir det noe helt snnet🙊

Anonymous poster hash: 5aa91...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Kan gå rundt og føle meg ganske så heit, helt til jeg kommer i skade for å se mitt eget speilbilde i et butikkvindu eller noe.



Anonymous poster hash: 55275...bff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart om mange har det sånn, egentlig, siden vi alle er mer eller mindre asymmetriske, og vant til det speilvendte bildet av oss selv i speilet, mens på bilder er vi "rettvendt".

Vært glad for at du liker ditt eget speilbilde, ikke alle gjør det, engang... :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det og sånn! Vet ikke om det har en sammenheng med at jeg pleide å være veldig tynn og pen, men litt trist er det i alle fall. Bruker masse tid på å ordne meg sånn at jeg selv føler meg dritbra, så ser jeg bildene i ettertid og tenker *spy.* Er også et problem når jeg skal kjøpe nye klær, for jeg holder opp plagget og finner ut hva som ser ut til å passe meg, så kommer jeg i prøverommet, og kan ikke forstå hvorfor klærne er så stramme....



Anonymous poster hash: aec85...cb5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også sånn selv om jeg ikke er overvektig. De eneste bildene jeg synes er bra er de som tas med speilvendt kamera, som i Snapchat og Photo Booth. Skulle ønske alle andre så det jeg ser i speilet :glare:



Anonymous poster hash: aada4...de8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn selv om jeg ikke er overvektig. De eneste bildene jeg synes er bra er de som tas med speilvendt kamera, som i Snapchat og Photo Booth. Skulle ønske alle andre så det jeg ser i speilet :glare:

Anonymous poster hash: aada4...de8

Samme her, bruker alltid snapchatkameraet, for der ser jeg mye bedre ut enn i det ordinære!

Anonymous poster hash: 0ea72...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også. Har normal bmi, litt øvre sjikt, men på bilder ser jeg giga og feit ut samme i prøverom og butikkvinduer. Husker en gang jeg hadde sminket og stelt meg masse til en fest. Fikk se bilder i etterkant, så 100 ganger verre ut enn jeg følte meg som. Tror nok jeg har overvurdert i maaaange år hvor ansiktspen jeg er også. Jeg har fint nok hår da!

Anonymous poster hash: 00c0f...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, damer, hør her:

Kamera viser ting som de faktisk er, sett fra et kamera!

Kamera viser IKKE hvordan en person blir oppfattet! Føler du deg bra så ser du mest sannsynlig bra ut, uansett kilo!

Jeg er fotograf og når jeg retusjerer lett, så får jeg personen til å se ut på bildet som hun blir oppfattet i virkeligheten. Ingen legger merke til den ene kvisa eller at hun er mørk under øynene fordi hun er en person med menneskelig utstråling. Denne utstrålingen forsvinner på bilder, så sånn sett juger faktisk bildet. Men kvisa og dobbelthaka synes på bildet!

Skjønner?

Drit i bildene!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som ser mye bedre ut på bilder! Tynnere osv. Det syns jeg er rart.

Jeg føler meg slik som deg, at j blir mye styggeste på bilder

Anonymous poster hash: 96000...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns vakre, slanke og "perfekte" mennesker som ser ræva ut på bilder. Det handler om hvor fotogen en er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også.. blir litt uvel av å se bilder av meg selv for da kommer alle de negative tankene :/ jeg er slank da, men det går vel ut på det samme; vi har en oppfatning av hvordan vi ser ut også var det ikke helt sånn alikevel.. For min del syntes jeg hodet mitt ser digert ut i forhold til resten av kroppen f eks, jeg har jo ikke hofter/former og dette er ikke noe jeg tenker over til hverdags, men på bilder ser man det veldig godt at jeg ikke er noen Kim Kardashian for å si det sånn...

Arg..

Anonymous poster hash: 7f53d...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...