Gå til innhold

Ville dere ansatt en litt kvapsete PT?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men ville du klippt deg hos en frisør som var stugg på håret. Tatt interiørtips fra en som har det stygt hjemme? Dette blir jo det samme. Hun fronter jo noe med hvordan hun ser ut....

Anonymous poster hash: 5c302...253

Absolutt!

Det er jo vedkommende som klipper de andre på salongen.. og de andre matcher ikke hennes nivå.

Du har kanskje ikke hørt ordtaket om bakerens barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Nei, av samme grunn som at jeg ikke går til tannleger med råtne tenner og frisører med elendig klipp. Det er rett og slett dårlig reklame for dem selv og det kundene ønsker å oppnå hos dem.

Anonymous poster hash: 95938...a0f

Nettop, det er dårlig reklame.

det fins såklart unntak, altså er PTen kun ute etter å være sunn og frisk så er det helt greit, vær så kvapsete en vil. Men jeg er ute etter mer enn bare det å være sunn. Så jeg hadde ikke ansatt denne PTen som Ts snakker om da jeg har som mål å bygge muskler. Da vil jeg heller ansatt en som har gjort det samme som det jeg selv ønsker og stiller seg som et godt forbilde og eksempel for meg som kunde.

Man ansetter ikke en regnskapsfører uten styring på egen økonomi.

Man ansetter ikke til en snekker som har dårlig standard i sitt eget hjem.

Man drar heller ikke til en interiørdesigner som ikle gidder bry seg med hvordan hans eget hjem ser ut.

Noe overfladisk kan det jo være, men det er førsteinntrykket som teller ofte. Det finnes jo som sagt unntak, mulig det finnes feite pt-er som også er flinke og kan mye. Men jeg hadde likevel ikke stolt på henne/han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...