Gå til innhold

Ville dere ansatt en litt kvapsete PT?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, så lenge personen så ut til å være kompetent og en god trener.

Anonymous poster hash: c0da2...208

Det gjør hun jo ikke. Hun ser ut som en litt lubben person som driter i hvordan hun ser ut.

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste ikke at kunnskapsnivået om trening viste seg i antall kilo.

Anonymous poster hash: 97ef4...964

men ville du klippt deg hos en frisør som var stugg på håret. Tatt interiørtips fra en som har det stygt hjemme? Dette blir jo det samme. Hun fronter jo noe med hvordan hun ser ut....

Anonymous poster hash: 5c302...253

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør hun jo ikke. Hun ser ut som en litt lubben person som driter i hvordan hun ser ut.

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

Hun kan jo være kompetent likevel. Er ikke slik at all fornuft trening har "bry seg om utseende" som mål.

Av en PT krever jeg at de er steingode på teknikk, og kan motivere meg til å løfte mer (og riktig), og til å prøve nye øvelser. Hva personen bryr seg om utseendemessig er helt fjernt fra hva jeg bryr meg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør hun jo ikke. Hun ser ut som en litt lubben person som driter i hvordan hun ser ut.

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

Så ut til, ikke så ut som. Dessuten trenger ikke trening handle om skjønnhetshysteri, det kan handle om helse, forebygging og om å være sterk.

Anonymous poster hash: c0da2...208

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ville du klippt deg hos en frisør som var stugg på håret. Tatt interiørtips fra en som har det stygt hjemme? Dette blir jo det samme. Hun fronter jo noe med hvordan hun ser ut....

Anonymous poster hash: 5c302...253

Jeg kunne hvertfall tatt interiørtips fra en som er litt kvapsete. Like relevant...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg tror ikke jeg ville ansatt en kvapsete PT.

Hvis jeg skulle hatt PT ville jeg prøvd å trent til fitness og da ville jeg helst hatt noen med erfaring. Som vet hva som funker og har prøvd det selv.

Det jeg burde hatt er vel en enorm muskelbunt som sto å hylte til meg, bootcampstyle :)

Så jeg ikke slakker av

Så da er du en lettlurt kunde som kan gjøre en vær idiot på clenbuterol søkkrik. Det er ingen bootcamp som kommer til å gi deg resultater, med mindre du er en sofasitter som trenger et spark bak for å brenne av noen kalorier raskt. Det er enkel treningsteori som gjelder, du må bli sterkere å bygge en fundamentstyrke gjennom progresjon på baseøvelsene, så får du holde styr på kaloriene når du vil gå ned i vekt. skal du konkurrere i fitness så er det preparatene du er på pluss genetikken din som avgjør hvordan du blir seende ut. Det har ingenting med bootcamper å gjøre i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett etter var en erfaren løper, som antakelig hadde vært gjennom det samme som jeg vil oppnå. En som vet hvordan det er å være i mine sko, bokstavlig talt.

Kvapsete eller ikke, så betyr kunnskapen mer, og da hadde jeg ikke trengt en erfaren bodybuilder som har tatt et PT-kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT måtte ikke sett ut som en fitnessutøver eller Hulken, men med kvapsete så ser jeg for meg en utrent person som er slapp i fisken og da tenker jeg at vedkommende ikke lever livsstilen h*n skal videreformidle.

Da vil jeg automatisk lure på om personen vet hva h*n driver med og hvorfor h*n ikke lever etter prinsippet h*n skal lære bort.

Anonymous poster hash: 51bb4...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo være kompetent likevel. Er ikke slik at all fornuft trening har "bry seg om utseende" som mål.

Av en PT krever jeg at de er steingode på teknikk, og kan motivere meg til å løfte mer (og riktig), og til å prøve nye øvelser. Hva personen bryr seg om utseendemessig er helt fjernt fra hva jeg bryr meg om.

hun utstråler ingenting av dette. Hun utstråler "jeg er glad i smågodt"

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT måtte ikke sett ut som en fitnessutøver eller Hulken, men med kvapsete så ser jeg for meg en utrent person som er slapp i fisken og da tenker jeg at vedkommende ikke lever livsstilen h*n skal videreformidle.

Da vil jeg automatisk lure på om personen vet hva h*n driver med og hvorfor h*n ikke lever etter prinsippet h*n skal lære bort.

Anonymous poster hash: 51bb4...4e6

hun ser kanskje sånn her ut, som det første bildet her... http://reikalein.com/2010/08/09/chubby-in-japan-tiny-in-england/

vedkommende lever definitivt ikke livsstilen...

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så? mora mi er hva man kan beskrive litt "smålubben" i tillegg til å være ganske liten av seg, men til gjengjeld er hun sprekere enn folk flest, går masse turer og trener flere ganger i uka, og du hadde blitt overraska hvor sterk hun faktisk er. Så jeg har lagt fra meg den myten at man må være "superdefinert" for å kunne kalle seg trent, noen fokuserer jo faktisk mer på å være i god form og sterk enn å se ut som en fitness gudinne.



Anonymous poster hash: 6c7de...d09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun ser kanskje sånn her ut, som det første bildet her... http://reikalein.com/2010/08/09/chubby-in-japan-tiny-in-england/

vedkommende lever definitivt ikke livsstilen...

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

Synes du virkelig at den kroppen utstråler "jeg er glad i smågodt"? Du har et seriøst forvrengt kroppsbilde.

Anonymous poster hash: 45164...573

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da er du en lettlurt kunde som kan gjøre en vær idiot på clenbuterol søkkrik. Det er ingen bootcamp som kommer til å gi deg resultater, med mindre du er en sofasitter som trenger et spark bak for å brenne av noen kalorier raskt. Det er enkel treningsteori som gjelder, du må bli sterkere å bygge en fundamentstyrke gjennom progresjon på baseøvelsene, så får du holde styr på kaloriene når du vil gå ned i vekt. skal du konkurrere i fitness så er det preparatene du er på pluss genetikken din som avgjør hvordan du blir seende ut. Det har ingenting med bootcamper å gjøre i det heletatt.

Nuvel. Nå er vel ikke jeg sofasliter i utgangspunktet og jeg er vel oversnittet trent.

Og jeg har kontroll på mine kalorier.

Jeg trener 1-3 timer hver dag i tillegg til 5-10 timer i konkurranse i uken nå.

Hva slags PT jeg velger er iaf mitt valg. Velger ikke å ansette noen for 800 kr i timen hvis de er slappere i fisken enn meg.

Akkurat som jeg ikke ville hatt en trener i den idretten jeg driver som ikke kunne vise til toppresultater enten som trener eller utøver.

Forøvrig liker jeg å bli pushet til grensen. Da vil jeg ha en PT som kan presse det siste ut av meg på harde økter.

Og jeg yter bedre da.

Nå sa jeg vel ikke at jeg skulle på bootcamp!?

Liker den typen trener! Noen som får meg så forbanna at jeg løfter 10 kg mer enn rekorden.

Jeg trener ikke bare for å trene, jeg jobber mot å være i norgestoppen i den idretten jeg driver.

Så hardt og målrettet arbeid kan jeg.

Dessuten hadde jeg kommet til å ville hatt referanser om hva vedkommmene hadde oppnådd som PT.

Det faktisk sånn at jeg kun har folk på laget mitt som kan ta meg dit jeg vil.

Alt annet er daukjøtt og det har jeg ikke tid eller penger til!

Det er forøvrig ikke fitness, men synes det ser kult ut og jeg elsker å trene.

Går forøvrig ikke til frisører som ser ut som takras på håret heller.

Trener du bare for å komme i form har du sikker andre ting som er viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt!

Betyr det at man ikke ville ansatt en anorektiker til å jobbe på et kondotori da? Anorektikere kan lage fantastisk mat. Selv om de ikke spiser den selv...



Anonymous poster hash: 6abe0...924
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller ansatt en lubben PT enn hun anoretiske fjortisen som kaller seg PT på treningssenteret mitt. Virker som hun bruker opp hele lønna si på treningstights i forskjellige farger, reklamerer for instagrammen sin på visittkortet sitt og har rumpa til Kim Kardashian som mål i livet.



Anonymous poster hash: 23ff8...cce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nuvel. Nå er vel ikke jeg sofasliter i utgangspunktet og jeg er vel oversnittet trent.

Og jeg har kontroll på mine kalorier.

Jeg trener 1-3 timer hver dag i tillegg til 5-10 timer i konkurranse i uken nå.

Hva slags PT jeg velger er iaf mitt valg. Velger ikke å ansette noen for 800 kr i timen hvis de er slappere i fisken enn meg.

Akkurat som jeg ikke ville hatt en trener i den idretten jeg driver som ikke kunne vise til toppresultater enten som trener eller utøver.

Forøvrig liker jeg å bli pushet til grensen. Da vil jeg ha en PT som kan presse det siste ut av meg på harde økter.

Og jeg yter bedre da.

Nå sa jeg vel ikke at jeg skulle på bootcamp!?

Liker den typen trener! Noen som får meg så forbanna at jeg løfter 10 kg mer enn rekorden.

Jeg trener ikke bare for å trene, jeg jobber mot å være i norgestoppen i den idretten jeg driver.

Så hardt og målrettet arbeid kan jeg.

Dessuten hadde jeg kommet til å ville hatt referanser om hva vedkommmene hadde oppnådd som PT.

Det faktisk sånn at jeg kun har folk på laget mitt som kan ta meg dit jeg vil.

Alt annet er daukjøtt og det har jeg ikke tid eller penger til!

Det er forøvrig ikke fitness, men synes det ser kult ut og jeg elsker å trene.

Går forøvrig ikke til frisører som ser ut som takras på håret heller.

Trener du bare for å komme i form har du sikker andre ting som er viktig.

Pusher deg til grensen? Hva slags fantasiverden er det du lever i egentlig? En god trener eller utøver trener ikke til maks, man trener med tanke på neste økt og hvordan denne økten vil gå utover den neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun utstråler ingenting av dette. Hun utstråler "jeg er glad i smågodt"

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

Jeg kjenner mange godt trente som er dyktige i styrke og glade i smågodt, så jeg ser fortsatt ikke problemet. Jeg går ikke til PT for å spise...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun ser kanskje sånn her ut, som det første bildet her... http://reikalein.com/2010/08/09/chubby-in-japan-tiny-in-england/

vedkommende lever definitivt ikke livsstilen...

TS

Anonymous poster hash: 5c302...253

"Livsstilen"? Hvilken livsstil snakker du om, som tror det finnes kun EN livsstil?

Jeg ville ikke gått til PT som trodde det fantes en egen PT-livsstil de må følge. Forvirrede mennesker uten fornuftige mål kaster jeg ikke bort penger på.

(Deilig dame, forresten!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, av samme grunn som at jeg ikke går til tannleger med råtne tenner og frisører med elendig klipp. Det er rett og slett dårlig reklame for dem selv og det kundene ønsker å oppnå hos dem.



Anonymous poster hash: 95938...a0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...