Gå til innhold

Ville dere ansatt en litt kvapsete PT?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser hun ene PTen der jeg trener er rett og slett ganske kvapsete, ikke feit eller noe men god og rund. Jeg tenker hver gang jeg ser henne at jeg ville jo aldri ansatt henne. Jeg tenker at hun kan jo ikke vite hva hun driver med? Men hva vet jeg, kanskje hun bare ikke anvender det selv... Ville dere blitt skeptisk?

Anonymous poster hash: 5c302...253

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har andre mål med trening enn å bli tynnest mulig. Styrkeløftere f.eks.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at kunnskapsnivået om trening viste seg i antall kilo.



Anonymous poster hash: 97ef4...964
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvapsete gjør ikke noe, men trenere må bevise at de behersker det de lærer bort. Og da mener jeg ikke på elitenivå. Du ser sjeldent trenere som er på elitenivå med mindre de er pensjonerte utøvere.

Men om de skal coache deg eller trene deg til fitness ville jeg valgt en som kan gjøre de riktige tingene. Også for seg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske utrent og hadde nok i begynnelsen følt meg mere komfortabel med en litt lubben PT enn en supertrent dame som hadde gitt meg store mindreverdighetskomplekser. Jeg ville ønske å bi som den supertrente dama og hun er sikkert superflink, men for å komme over den første, andre og tredje kneika hadde en litt lubben PT vært perfekt for meg :D



Anonymous poster hash: 45f5f...b75
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Ja, hvorfor ikke? Kunnskap måles jo ikke ut i fra vekt. Herregud så mange fordommer det er mot fedme eller bare litt lubbenhet! Er det rart jenter har dårlig selvtillit!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der blir som å si at alle med pedagogisk utdanning bør ha eksemplariske barn med null utfordringer. Slik er det jo ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Tror nok jeg ikke ville gjort det nei. Viser litt at han/hun ikke tar jobben som helt på alvor.

En PT skal la meg føle at han/hun kan det de driver med, og stille som et godt eksempel for meg som nybegynner.

En PT skal ha trening som lidenskap og hobby i tillegg til i jobben sin om jeg skal føle meg trygg på at pengene mine er blitt brukt på noe nyttig. Det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har forskjellige mål - ikke alle bryr seg om lav fettprosent. Kanskje hun er kjempesterk? Drar 150kg i mark? Synes det er viktigere med kunnskap enn lite kroppsfett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de sprekeste personene jeg kjenner er litt lubben. Denne personen danker ut de fleste idrettsutøvere i sin respektive idrett uten å ha prøvd idretten før. Alle er bygd forskjellig, og noen har lettere for å lagre fett på kroppen enn andre. Hadde vi plassert meg og henne ved siden av hverandre, ser nok jeg mest fit ut, men tror ikke det finnes noe som går på styrke eller kondisjon her i verden som jeg kunne slått henne i. Så ja, jeg kunne fint ha ansatt en lubben PT.

Anonymous poster hash: 49541...321

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt om jeg ville ansatt henne. Jeg hadde isåfall vurdert det opp mot hvor mange flere kunder en veltrent PT ville fått iforhold til en som er "lubben". Men kan godt hende hun er kjempeflink teoretisk, bare ikke i praksis?



Anonymous poster hash: 6f001...b59
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge hun var godt trent.

Man kan faktisk være veldig godt trent, og være lubben. Og noen er fornøyd med noen kilo for mye.



Anonymous poster hash: 186b7...4f7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge personen så ut til å være kompetent og en god trener.



Anonymous poster hash: c0da2...208
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei jeg tror ikke jeg ville ansatt en kvapsete PT.

Hvis jeg skulle hatt PT ville jeg prøvd å trent til fitness og da ville jeg helst hatt noen med erfaring. Som vet hva som funker og har prøvd det selv.

Det jeg burde hatt er vel en enorm muskelbunt som sto å hylte til meg, bootcampstyle :)

Så jeg ikke slakker av😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det.

Hadde nok villet hatt en PT som er ganske lik det jeg ønsker å oppnå - også når det gjelder utseendet på kroppen. Vil ha en som allerede har gjort det jeg ønsker å gjøre, liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Kroppen deres er jo en reklameplakat og hvis de ikke klarer å håndtere egen kropp stoler jeg ikke på at de kan håndtere min. Akkurat som overvektige sykepleiere.



Anonymous poster hash: 7ec28...f07
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville jeg ikke hatt problemer med. Jeg trener først og fremst for å få en sterk kropp, ikke for å bli tynn eller få definerte muskler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...