Gå til innhold

Danse bort kiloene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ned 15 kg (eller mer).
BMI: 25.1
BMI blir da: 19.7

Jeg kan ikke løpe pga kneskade. Men lurte på om jeg kan danse bort kiloene med type dansevideoer på youtube og cardio videoer? Og spise 1500 til 1200 kalorier daglig samt gå litt turer med hunden?



Anonymous poster hash: 36989...0c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BMI-en skal jeg ikke kommentere.

Dansing hjelper for å gå ned i vekt. Om du følger oppskriften du selv har skrevet over tid, vil du garantert gå ned i vekt. Hvor lang tid det vil ta å se resultater, avhenger av innsats.

Ikke tenk at alt er et slit, men fokuser f.eks. på å lære deg en av de kjappe dansene utenat. Det er morsommere når man har et mål (kunne dansen) enn om man bare skal trene for å trene.

Gjør det morsomt, men gjerne prøv å finn danser som gjør deg svett. Det vil gi resultater, så lenge du holder ut og fortsetter. :)

Det de fleste bommer på under slanking, er å ha motivasjon i f.eks. 1-3 uker og så gi opp. Du må få (for eksempel) dans til å bli en lidenskap. Lær deg en ny dans hver uke eller hver 14. dag, gjør det til noe du kan fortsette med over lengre tid. :)

Plutselig blir du kanskje lei av dans, og kanskje syns du fjellklatring høres morsommere ut, og da kan du begynne med det om du vil. Det viktigste er å være i aktivitet, og det fungerer best om du gjør noe du syns er gøy. Da har du evne til å fortsette, og det VIL gi resultater. :)



Anonymous poster hash: 571ba...72b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan danse bort kiloene ja. Dansing er kjempe bra trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI-en skal jeg ikke kommentere.

Dansing hjelper for å gå ned i vekt. Om du følger oppskriften du selv har skrevet over tid, vil du garantert gå ned i vekt. Hvor lang tid det vil ta å se resultater, avhenger av innsats.

Ikke tenk at alt er et slit, men fokuser f.eks. på å lære deg en av de kjappe dansene utenat. Det er morsommere når man har et mål (kunne dansen) enn om man bare skal trene for å trene.

Gjør det morsomt, men gjerne prøv å finn danser som gjør deg svett. Det vil gi resultater, så lenge du holder ut og fortsetter. :)

Det de fleste bommer på under slanking, er å ha motivasjon i f.eks. 1-3 uker og så gi opp. Du må få (for eksempel) dans til å bli en lidenskap. Lær deg en ny dans hver uke eller hver 14. dag, gjør det til noe du kan fortsette med over lengre tid. :)

Plutselig blir du kanskje lei av dans, og kanskje syns du fjellklatring høres morsommere ut, og da kan du begynne med det om du vil. Det viktigste er å være i aktivitet, og det fungerer best om du gjør noe du syns er gøy. Da har du evne til å fortsette, og det VIL gi resultater. :)

Anonymous poster hash: 571ba...72b

Du kan danse bort kiloene ja. Dansing er kjempe bra trening :)

Tusen takk for svar! Da blir det dansing:)

Anonymous poster hash: 36989...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! :)



Anonymous poster hash: 571ba...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200 kalorier? Jeg hadde dødd av sult :ler: jeg har gått ned 60 kg og har aldri vært under 1500 og det var bare da det trengtes som mest. Holdt meg stort sett rundt 1800 med dager med mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vrikka på hoftene, og vips var 2/3 av magen borte! ;) Anbefaler dans ja, kjempegøy måte å komme i form på.

Anonymous poster hash: 76350...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...