Gå til innhold

Hvilken type truse under trenings-tightsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

Bruker bare vanlige truser, men har tenkt at jeg må få meg noe som sitter bedre.

At noen ser trusa mi synes jeg er bedre enn at de ser rumpa mi, men jeg tror ikke det er min rumpe som blir sett på akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sømløse eller forskjellige boksere. Bryr meg ikke om noen ser trusekanten, men er ikke så glad i å blotte ræva. Har noen gjennomsiktige tightser. Har også en rosa tights som jeg får verdens verste svettemerker i, så holder meg for det meste til svart tights med svart tru



Anonymous poster hash: c747f...e5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stringtruser, men jeg har selvfølgelig ikke gjennomsiktige tightser.

De fleste tightsene jeg har er svarte. Kun til rolig trening, som for eksempel yoga, har jeg på meg andre farger. Stort sett svetter jeg sånn, at det bare er de svarte som er OK å bruke....



Anonymous poster hash: 7d194...9ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stringtruser, men jeg har selvfølgelig ikke gjennomsiktige tightser.

De fleste tightsene jeg har er svarte. Kun til rolig trening, som for eksempel yoga, har jeg på meg andre farger. Stort sett svetter jeg sånn, at det bare er de svarte som er OK å bruke....

Anonymous poster hash: 7d194...9ff

At man ikke har gjennomsiktige tightser er dessverre ingen selvfølge. Tror de fleste med svart, gjennomsiktig tights og string (ser dem hver dag) ikke har anelse om hvor gjennomsiktige de er. Jeg innså det ikke før etter en tråd her. Heldigvis har jeg aldri trent i string. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hva enn jeg ville tatt ellers. Bryr meg ikke om hva som synes eller ikke. Om noen har glede av å se på trusekanten så vel bekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg sakte, men sikkert begynt å foretrekke string. jeg er mer ute å jogger enn inne på treningsstudio å jeg har i det siste lagt merke til flere menn som jogger med string (ja noen menn sjekker ikke speilet før de går løs på bruk av treningstights). Har aldri tenkt på at det er noe menn bruker, har vel egentlig bare tenkt at dette er ikke å vurdere, men etter å ha sett noen menn jogge med det så ble jeg nysgjerrig og måtte prøve. Etter det har jeg ikke gått tilbake til boxer, på samme måte som at jeg etter første gang jeg prøvde treningstights, ikke har gått tilbake til treningsbukser.. Jeg er IKKE homo på noen som helst måte, det er bare rett og slett et mye bedre plagg å trene i..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man ikke har gjennomsiktige tightser er dessverre ingen selvfølge. Tror de fleste med svart, gjennomsiktig tights og string (ser dem hver dag) ikke har anelse om hvor gjennomsiktige de er. Jeg innså det ikke før etter en tråd her. Heldigvis har jeg aldri trent i string. ;)

Neida, jeg sa bare at det er en selvfølge for meg! Jeg har også sett mange med gjennomsiktige tightser. Og for meg er det best med string. Jeg skjønner at det ikke er best for alle, men jeg forstår ikke hvorfor de som aldri har gjort det er "heldige" ;)

Anonymous poster hash: 7d194...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Neida, jeg sa bare at det er en selvfølge for meg! Jeg har også sett mange med gjennomsiktige tightser. Og for meg er det best med string. Jeg skjønner at det ikke er best for alle, men jeg forstår ikke hvorfor de som aldri har gjort det er "heldige" ;)

Anonymous poster hash: 7d194...9ff

Jeg er heldig, fordi det betyr at jeg ikke har blottet rumpa ufrivillig i mine tightser. Jeg syns ikke det ser bra ut, og anser meg derfor som heldig fordi jeg har unngått det. Jeg mener ikke at "alle" som ikke trener i string er heldige - noen har jo tightser som ikke er gjennomsiktige, og noen gir rett og slett blaffen.

Jeg snakket altså kun for meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg sakte, men sikkert begynt å foretrekke string. jeg er mer ute å jogger enn inne på treningsstudio å jeg har i det siste lagt merke til flere menn som jogger med string (ja noen menn sjekker ikke speilet før de går løs på bruk av treningstights). Har aldri tenkt på at det er noe menn bruker, har vel egentlig bare tenkt at dette er ikke å vurdere, men etter å ha sett noen menn jogge med det så ble jeg nysgjerrig og måtte prøve. Etter det har jeg ikke gått tilbake til boxer, på samme måte som at jeg etter første gang jeg prøvde treningstights, ikke har gått tilbake til treningsbukser.. Jeg er IKKE homo på noen som helst måte, det er bare rett og slett et mye bedre plagg å trene i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker folk om det? At menn faktisk kan finne på å bruke string under treningstightsen? Er rett og slett bare nysgjerrig for jeg så aldri for meg å ende opp med å bruke det selv. Etter å sett flere menn bruke det har jeg fått inntrykk av at det er litt mer "normalt" enn man skulle tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tightsen på en mann er så tight, og tynn i stoffet, at du kan se at han bruker string, da ville jeg snudd meg vekk, og slettes ikke vurdert å bruke det selv.

Hilsen en annen mann.



Anonymous poster hash: ebfd2...b5c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alohaa

Foretrekker å bruke string under tightsen, synes det rett og slett er litt ubehagelig å bruke truse med sømmer som synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre at menn bruker string. Enn å ha boxeren som en bleie krøllet over rompa. Men bruk en litt lang t-skjorte som går over rompa om du har veldig gjennomsiktig tights.

Anonymous poster hash: b05d0...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker folk om det? At menn faktisk kan finne på å bruke string under treningstightsen? Er rett og slett bare nysgjerrig for jeg så aldri for meg å ende opp med å bruke det selv. Etter å sett flere menn bruke det har jeg fått inntrykk av at det er litt mer "normalt" enn man skulle tro.

Veit ikke hvor normalt det er, men jeg sverger også til string når jeg har på løpetights. Helt klar det mest komfortable... Bruker T-skjorte over som dekker øverste delen av rumpa, slik at man ikke kan se konturene av "trekanten"...

Mann 33

Anonymous poster hash: 9697b...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Jeg bruker de hotpants-sakene i blonde fra Cubus. Konturene av de synes kanskje litt gjennom hvis t-skjorta mi glir opp, men jeg tror ingen driver og nistirrer på rumpa mi uansett, så det bryr jeg meg lite om :)

På spinning og styrketimer ser jeg (dessverre) rett inn i svett ræv på ganske så mange som bruker gstring - og da blir det litt som ei ulykke man ikke klarer se bort fra :P

Det synes ekstra godt når man strekker ut og sitter på sykkel - da ser man faktisk rett inn i detaljene. Og jeg tror virkelig ikke de er klar over det selv, for det er ikke pent(og jeg liker virkelig kvinners bakender - men ikke svette og kjipe) :ler:

Jeg tar bøyetrikset før jeg kjøper tightsen(er noen modeller som har utgått der gitt) - og så bruker jeg de sømløse trusene til Sloggi:

Denne i blonde

post-91098-0-28279100-1432056935_thumb.j

Eller aller helst denne:

post-91098-0-68095500-1432056951_thumb.j

Menn i string? :sjokkert: NEI! Mannen min jogger hver dag til og fra barnehage/jobb(og trener ellers) i løpebukser med boxer under. Det er bare til å dra de over, så krøller de seg ikke. Og, man slipper se mannebakende :ler:

Endret av norah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker folk om det? At menn faktisk kan finne på å bruke string under treningstightsen? Er rett og slett bare nysgjerrig for jeg så aldri for meg å ende opp med å bruke det selv. Etter å sett flere menn bruke det har jeg fått inntrykk av at det er litt mer "normalt" enn man skulle tro.

Det har jeg aldri tenkt over. Spiller ingen rolle for meg, men for sin egen del bør de kanskje bruke en litt lang t-skjorte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje litt rart spørsmål, men ja..

Jeg liker best å bruke g-streng til vanlig, men når jeg trener så synes jeg det blir blir litt irriterende, men vanlig truse/hotpants gjør sånn at kanten på trusa synes.. Så det blir også litt ubehagelig, redd noen ser det når jeg jogger.

Hva velger dere?

Anonymous poster hash: 2ae3c...a5b

Du er redd for at noen ser trusekanten?? Men rævva di er du ikke redd for at noen skal se!?

Vet du hva? Jeg er så LEI av å se på andres kvinners private områder i treningstudioer at jeg tror jeg snart slutter å være der!

Anonymous poster hash: 5204d...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er redd for at noen ser trusekanten?? Men rævva di er du ikke redd for at noen skal se!?

Vet du hva? Jeg er så LEI av å se på andres kvinners private områder i treningstudioer at jeg tror jeg snart slutter å være der!

Anonymous poster hash: 5204d...c5c

Er det virkelig såååå ille?!? :-o

Anonymous poster hash: 9697b...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hva enn jeg ville tatt ellers. Bryr meg ikke om hva som synes eller ikke. Om noen har glede av å se på trusekanten så vel bekomme.

Å så enig jeg er..

men ja man skal jo ta det godt ut uansett nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Jeg har aldri sett kvinners private deler når jeg har vært på treningssenteret, men jeg har flere ganger sett Hello Kitty og andre ting som folk har på trusa si som synes gjennom tightsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...