Gå til innhold

Hvilken type truse under trenings-tightsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje litt rart spørsmål, men ja..

Jeg liker best å bruke g-streng til vanlig, men når jeg trener så synes jeg det blir blir litt irriterende, men vanlig truse/hotpants gjør sånn at kanten på trusa synes.. Så det blir også litt ubehagelig, redd noen ser det når jeg jogger.

Hva velger dere?

Anonymous poster hash: 2ae3c...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar den mest behagelige rene trusa jeg finner. Om det er g-streng eller vanlig truse bryr jeg meg faktisk ikke veldig mye om, men prøver å unngå de vanlige trusene som er litt for små til meg (de burde jo egentlig kastes, men det gidder jeg ikke). Hva med boxershorts?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har sømløse truser, de er knallgode:)

Åå, takk for tipset! :) de må jeg sjekke ut.

-ts

Anonymous poster hash: 2ae3c...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å trene i string, men siden det er stor sannsynlighet for at jeg blotter meg om jeg gjør det, velger jeg svart truse eller hotpants. Men hater det. De sklir opp og rundt, krøller seg og lager bulker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å trene i string, men siden det er stor sannsynlighet for at jeg blotter meg om jeg gjør det, velger jeg svart truse eller hotpants. Men hater det. De sklir opp og rundt, krøller seg og lager bulker :(

Hva mener du med blotter deg? :)

Anonymous poster hash: 2ae3c...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med blotter deg? :)

Anonymous poster hash: 2ae3c...a5b

Hehe. Bare mente at mange treningstights er ganske gjennomsiktige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Bare mente at mange treningstights er ganske gjennomsiktige :)

Det er sant, hehe.

Anonymous poster hash: 2ae3c...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de hotpants-sakene i blonde fra Cubus. Konturene av de synes kanskje litt gjennom hvis t-skjorta mi glir opp, men jeg tror ingen driver og nistirrer på rumpa mi uansett, så det bryr jeg meg lite om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sømløse truser fra Pierre Robert!



Anonymous poster hash: 158a2...39f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sømløse fra Lindex er de beste, har kasta ut alle trenings-string! Og de er nesten alltid 3 for 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syntes det er kjekt når bertene ikke bruker noe under tightsen jeg :) bra innsyn når de tar knebøy :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun string og synes det funker bra. Men er det bare jeg som sliter med svertemerker der nede? Har gått over til kun å bruke svarte treningstights! :-P

Anonymous poster hash: 4767b...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente svettemerker, ikke svertemerker! Haha

Anonymous poster hash: 4767b...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker kun string og synes det funker bra. Men er det bare jeg som sliter med svertemerker der nede? Har gått over til kun å bruke svarte treningstights! :-P

Anonymous poster hash: 4767b...e58

Haha nei, jeg har aldri brukt annet enn svarte tights og jeg kan ikke skjønne hvordan folk får for seg at det er lurt å bruke lyse tights/joggebukser/shorts? Har sett mang en rumpesprekksvetteflekk :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en bunke med svarte såkalt "invisble" truser fra Lindex. Sømløse og synes ikke. Bruker stort sett 2xu på trening så da er det nødvendig med noe som dekker litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Ikke noe under, fungerer best for meg.



Anonymous poster hash: b1d2e...5cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanlige truser. Man ser jo stringen til folk veldig godt under tights, så at folk ser trusekanten min plager meg ikke nevneverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...