Gå til innhold

Barry´s Bootcamp


goldenchanel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener i Bergen. Er i snitt innom en gang i uken, så anser det dom supplering til annen trening.

Anonymous poster hash: 00d68...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

Ja har tränat i Bergen minst tre gånger i veckan i över ett år- de fungerar superfint för mig- har sett supergoda resultat av de :-) Anbefalast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der 4-7 dager i uken og er kjempefornøyd :) jeg har kjøpt måneds abonnement her i Oslo og bruker dette som eneste trening frem til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg er der 4-7 dager i uken og er kjempefornøyd :) jeg har kjøpt måneds abonnement her i Oslo og bruker dette som eneste trening frem til jul.

Er du fortsatt på Barrys? :)

Anonymous poster hash: b87fd...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fortsatt på Barrys? :)

Anonymous poster hash: b87fd...714

Ja! Eller Nei, sommer månedene trener jeg så mye ute at fra 1.juni til 1.oktober er jeg ikke medlem. Men har trent der frem til nå og er ENORMT fornøyd med resultatene det har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok jeg beholder mitt gjennom sommeren, siden været her mest sannsynlig betyr regn og kulde hele sommeren :ler: Jeg er ganske fornøyd, merker mest endringer i armene og rundt livet. Men jeg må blir strammere i magen og i kjernemusklene. Kommer nok til å fortsette fremover, veldig fornøyd med opplegget :jepp:



Anonymous poster hash: b87fd...714
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg beholder mitt gjennom sommeren, siden været her mest sannsynlig betyr regn og kulde hele sommeren :ler: Jeg er ganske fornøyd, merker mest endringer i armene og rundt livet. Men jeg må blir strammere i magen og i kjernemusklene. Kommer nok til å fortsette fremover, veldig fornøyd med opplegget :jepp:

Anonymous poster hash: b87fd...714

Høres ut som du trener i Bergen med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trener i Bergen med meg ;)

Det gjør jeg! ;) Storfornøyd med instruktørene der!

Anonymous poster hash: b87fd...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg! ;) Storfornøyd med instruktørene der!

Anonymous poster hash: b87fd...714

Jeg også :) påmeldt 90 min på lørdag; grugleder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de hadde en Bootyclass og en Bootcamp Marathon! Men jeg jobber hele dagen :sukk: Så går glipp av begge



Anonymous poster hash: b87fd...714
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de hadde en Bootyclass og en Bootcamp Marathon! Men jeg jobber hele dagen :sukk: Så går glipp av begge

Anonymous poster hash: b87fd...714

Kjedelig,men det kommer nye anledninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjedelig,men det kommer nye anledninger :)

 

Hvordan var timen om jeg kan spørre? :) Og ble nysgjerrig på hvem som er din favoritt instruktør! :fnise:

Anonymous poster hash: b87fd...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var timen om jeg kan spørre? :) Og ble nysgjerrig på hvem som er din favoritt instruktør! :fnise:

Anonymous poster hash: b87fd...714

Timen var kjempebra! Føltes ikke som 90 min,men rimelig full av endorfiner. Gleder meg til neste gang :)

Jeg liker de aller fleste,men synes Petra har ekstra gøye timer ofte. Du da, har du en favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen var kjempebra! Føltes ikke som 90 min,men rimelig full av endorfiner. Gleder meg til neste gang :)

Jeg liker de aller fleste,men synes Petra har ekstra gøye timer ofte. Du da, har du en favoritt?

 

Så bra! Skal satse på å få med meg en sånn time neste gang :jepp:

Er blitt glad i Ketil synes han er veldig flink til å motivere en til å pushe videre, Hannah har jeg et litt sånn elsk/hat forhold til :fnise: Petra har jeg ikke hatt siden jeg begynte men hun er morsom!

Anonymous poster hash: b87fd...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Skal satse på å få med meg en sånn time neste gang :jepp:

Er blitt glad i Ketil synes han er veldig flink til å motivere en til å pushe videre, Hannah har jeg et litt sånn elsk/hat forhold til :fnise: Petra har jeg ikke hatt siden jeg begynte men hun er morsom!

Anonymous poster hash: b87fd...714

Haha,kjenner litt på elsk/hat titil

Til Hannah selv :) hadde ikke trent med Ketil siden jeg startet, men likt de timene jeg har hatt nå. Mye 15%...

Også fan av Christian. Generelt synes jeg jo alle er flinke, men det er jo noen man kanskje gir litt ekstra med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...