Gå til innhold

Pelsbiller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden fikk jeg en ny nabo. Etter at denne personen hadde bodd her et drøyt år, fikk jeg min leilighet invandert av pelsbiller. Naboen har sans for hunder og persiske ulltepper, men ikke for støvsugere. Jeg støvsuger hele tiden her, men de popper opp hele tiden. Spesielt på denne tiden av året.

Det er heldigvis blitt noe bedre nå som naboen får vaskjehjelp en gang i blant (første året så ble ikke støvsugeren brukt en eneste gang). Men hva annet kan jeg gjøre for å slippe unna disse plagsomme smådjevelene? Første året spiste de opp min favorittullkjole :(



Anonymous poster hash: cccf6...786
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen år siden fikk jeg en ny nabo. Etter at denne personen hadde bodd her et drøyt år, fikk jeg min leilighet invandert av pelsbiller. Naboen har sans for hunder og persiske ulltepper, men ikke for støvsugere. Jeg støvsuger hele tiden her, men de popper opp hele tiden. Spesielt på denne tiden av året.

Det er heldigvis blitt noe bedre nå som naboen får vaskjehjelp en gang i blant (første året så ble ikke støvsugeren brukt en eneste gang). Men hva annet kan jeg gjøre for å slippe unna disse plagsomme smådjevelene? Første året spiste de opp min favorittullkjole :(

Anonymous poster hash: cccf6...786

biller? ikke møll?

Anonymous poster hash: 995f2...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt et seriøst skadedyrrirma for råd.

Når du har støvsugd og fått krypet inn i støvsugeren må du enten kaste støvsugerposen ute eller brenne den. I en støvsugerpose er der rikelig med mat for kryp. Bor du i et borettslag må du søke hjelp hos styret, eller ved leie hos utleier.

Anonymous poster hash: bae5a...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...