Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Då starter veke 8 utan sjokolade, potetgull og godteri! :tommelsmil:

I helga vart det mykje kos med is, daimiskake og brus :)

I dag gjekk eg trilletur, og tok ny rekord med 55 minutt på ruta! :tommelsmil: Men no må ikkje eg gå fortare, då blir jo ikkje turen på ca 1 time lenger :fnise: Det var i alle fall ein veldig fin tur og eg følte meg nesten sprek, så "fort" som eg gjekk :) ("fort" fordi normale folk sikkert går den ruta på halve tida, eg går så innmari treigt :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens trilletur gjennomført, og utruleg nok enda det på 55 minutt i dag også! :tommelsmil: Følte ikkje eg gjekk så fort som i går, men det måtte eg jo ha gjort ;)

Tenkte eg skulle ta kroppsmål på torsdag, når eg veger meg offisielt. Sjå om der er noko endringar.. Det burde det vere, for i alle fall 3 av buksene mine er blitt for store.. Og 2 av dei kjøpte eg i oktober, slik eg skulle ha dei til etter graviditeten..og så er dei blitt for store allereie! Eg veit ikkje om eg skal :( eller :) ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Tusen takk for skryt! Eg blir reint sjenert her.. :sjenert:;)

Så kjekt med eit nytt fjes her inne, og så bra at du vil følge meg! :)

Vi måtte berre stoppe heilt opp med snacks og snop, vi.. Heldig du som klarer å begrense inntaket ;) Lykke til med prosjektet ditt, eg må følge med på deg også :) Har du treningsdagbok, eller skriv du i den vanleg dagboka di?

Det er jo ingenting å bli sjenert for! Du er superflink :jepp:

Antakeligvis er det enkleste å stoppe helt opp med snopet.. For det har en tendens til å være helg både fredag, lørdag og søndag. Og da er det jo nesten halve uka :hakeslepp:

Jeg har ingen treningsdagbok, og er dårlig til å skrive i den vanlige boka.. Men skal skrive et lite innlegg der nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingenting å bli sjenert for! Du er superflink :jepp:

Antakeligvis er det enkleste å stoppe helt opp med snopet.. For det har en tendens til å være helg både fredag, lørdag og søndag. Og da er det jo nesten halve uka :hakeslepp:

Jeg har ingen treningsdagbok, og er dårlig til å skrive i den vanlige boka.. Men skal skrive et lite innlegg der nå :jepp:

Ja, med oss vart det fort fredag til søndag med sjokolade og potetgull og masse brus. Så snoperiet måtte vekk, og brusa reduserast til kun laurdag og søndag :) Tøft den første veka, men no går det som ein leik :) Eg åt minst 1 pakke Lovehearts kvar dag, så den var tøff å kutte ;)

Las innlegget ditt, syns du har vore kjempeflink, eg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått trilletur i dag, det vart 57 minutt, tok det litt roligare i dag ;)

Og så skal eg ikkje snakke altfor høgt om skivene med sjokopålegg eg har ete.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle ta kroppsmål på torsdag, når eg veger meg offisielt. Sjå om der er noko endringar.. Det burde det vere, for i alle fall 3 av buksene mine er blitt for store.. Og 2 av dei kjøpte eg i oktober, slik eg skulle ha dei til etter graviditeten..og så er dei blitt for store allereie! Eg veit ikkje om eg skal :( eller :) ... :fnise:

Juhuuu; så flink du er!! :hoppendeglad: Ikke noe som er mer stas enn for store klær når man skal ned i vekt :jepp: Kanskje du snart kan plukke fram de klærne som er for små? Dèt må være supermotiavasjon det! :jepp:

Ha en fin kveld videre! :klem:

(...nå fikk jeg veeldig lyst på brødskive med sjokopålegg, greit at jeg ikke har noe som helst sjokolade i hus :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuu; så flink du er!! :hoppendeglad: Ikke noe som er mer stas enn for store klær når man skal ned i vekt :jepp: Kanskje du snart kan plukke fram de klærne som er for små? Dèt må være supermotiavasjon det! :jepp:

Ha en fin kveld videre! :klem:

(...nå fikk jeg veeldig lyst på brødskive med sjokopålegg, greit at jeg ikke har noe som helst sjokolade i hus :sjenert: )

Tusen takk! :hoppe: Gler meg til å plukke fram kleda frå loftet, men eg må sikkert vente enda litt til, for det er nokre størrelser ned dit ;) Men det er heilt klart motiverande! :jepp:

Sjokopålegg og O'boy er mine substitutter for sjokolade :fnise: Men det er farleg godt ;)

Ha ein god dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opp denne veka: vog 9,7. Trur ikkje eg har lagt på meg 700 gram med feitt denne veka ;) Det er nok andre ting som gjer utslaget. Men då er eg berre enda meir spent på neste veke :jepp: Eg held meg i det minste stabil under 0-talet :tommelsmil:

Tok fram målebandet, og resultata vart slik:

1. februar.

Vekt: 0,7

Hals: 36 cm

Bryst (med bh på): 117 cm :daane:

Bryst under: 90 cm

Midje: 97 cm

Hofte: 110 cm

Lår: 73 cm

Legg: 44 cm

Ankel: 25 cm

Overarm: 36 cm

Handledd: 17 cm

7. juni

Vekt: 9,7

Hals: 36 cm

Bryst (med bh på): 117 cm

Bryst under: 90 cm

Midje: 94 cm

Hofte: 110 cm

Lår: 70 cm

Legg: 43 cm

Ankel: 25 cm

Overarm: 36 cm

Handledd: 17 cm

Rumpe: 114 cm

YTTERST få cm som har forsvunne :fnise: Men så er det også berre 1 kg ned :) Tipper det blir større resultat etterkvart :) Eg held meg i alle fall enormt stabil :gjeiper:

Skal straks ut på trilletur. Gullet våkna 4.30 i dag, så lur nr 2 kjem kjempetidleg (og på lur nr 2 går vi tur) :)

Edit: kan legge til rumpemål kom eg på, det har eg ikkje gjort tidlegare :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har vi gått trilletur i solskinnet og i dag vart det ny rekord: 54 minutt! :D :hoppe: God avslutning på veka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trilletur unnagjort på 56 minutt! :tommelsmil:

Og veke 9 utan sjokolade, potetgull og godteri er i gang :) Vi er veldig fornøgde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk trilletur i dag i 70 minutt :) Gjekk ei anna rute enn den vanlege, fordi eg måtte innom butikken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk trilletur i går og i dag, 55 minutt i går og ny rekord i dag: 53 minutt! :tommelsmil: Godt fornøgd! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9,5 kg i dag, så ingen framgang enda :) Men eg held meg i det minste stabil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:opplyser: I dag har mannen min og eg klart oss utan sjokolade, potetgull og godteri i 2 månader! Vi er såklart kjempefornøgde! :hoppe:

Tell husarbeid som aktivitet? I så fall så har eg vaska ned heile kjøkkenet i dag :) (Greit med ein gut som står opp tidleg, sånn sett.. :fnise: )

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: I dag har mannen min og eg klart oss utan sjokolade, potetgull og godteri i 2 månader! Vi er såklart kjempefornøgde! :hoppe:

Tell husarbeid som aktivitet? I så fall så har eg vaska ned heile kjøkkenet i dag :) (Greit med ein gut som står opp tidleg, sånn sett.. :fnise: )

Husarbeid telles så absolutt!! :jepp: ....men kan ikke skjønner hvorfor jeg ikke raser ned i vekt!! :ler:

Så flinke dere har vært med godte-stoppen! :5: Tenker dere å "dra den lengre", og kutte ut brus/kake også? Hvordan er det ellers med kostholdet?

Jeg synes det går greit å ikke spise snoperier på ukedagene, men blir fort mye i helgene .sjenert:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid telles så absolutt!! :jepp: ....men kan ikke skjønner hvorfor jeg ikke raser ned i vekt!! :ler:

Så flinke dere har vært med godte-stoppen! :5: Tenker dere å "dra den lengre", og kutte ut brus/kake også? Hvordan er det ellers med kostholdet?

Jeg synes det går greit å ikke spise snoperier på ukedagene, men blir fort mye i helgene .sjenert:

God helg :klemmer:

Åhnei, vi kjem nok ikkje til å kutte ut brus og kaker! :fnise: Så lenge vi held oss til det berre i helgene, så går det jo greit :) Men godte-stoppen skal vi ha enda litt lenger, no er vi komt så godt inni det :)

Kostholdet ellers..tja..eg burde nok kutte ut sjokopålegg på skivene til frukost :fnise: Eg trur vi et greit, men mannen et ikkje frukt og grønt da :gjeiper: Han har tatt av seg 4 kg sidan vi starta godtestoppen, eg har tatt av meg ca 5 :)

No skal eg rydde og vaske stova - husmorspoeng til meg idag! ;)

Håper du også får ei god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei veldig fin helg, men myyykje god mat! Sånn er det når familien kjem på besøk, då må ein varte opp med gode middagar og mykje kaffimat ;)

Og så har dei gløymt att ein kjempegodtepose - flaks for dei at vi ikkje et snop, for då hadde den vore tom! :fnise:

Gjekk trilletur i dag, tok det rolig og brukte 59 minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...