Gå til innhold

Var jeg utro? Burde jeg fortelle det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på en hyttetur med gode venner uten samboeren min, det har ikke vært nok sengeplasser og vi har vekslet på å sove på sofa og i sengen. I natt drakk vi veldig mye og jeg og en god mannlig venn av meg sov i samme seng, det var helt tilfeldig at vi havnet der og vi tenkte det ikke var så farlig siden vi ikke er interessert i hverandre. Sofaen er veldig hard og vond å sove på. Jeg har vage minner om at vi hadde sex, men det kan like gjerne ha vært en våt drøm ettersom jeg ikke har hatt sex på over tre uker nå. Jeg har ikke så lyst til å spørre kompisen min, for det kan bli veldig kleint om ingenting har skjedd og han får vite at jeg har hatt en våt drøm om han. Men så føler jeg meg likevel litt skyldig og jeg lurer på om jeg bør fortelle dette til samboeren min. Han er VELDIG sjalu og jeg vet at det vil ødelegge mye i forholdet vårt dersom jeg forteller det. Han jobber med sjalusien sin, men jeg vet at han også hadde blitt rasende, lei seg og slitt med å stole på meg til og med om det bare var en drøm. Hva tenker dere? Er det mulig at det bare var en drøm? Bør jeg fortelle det uansett? Hva hadde dere gjort?


Anonymous poster hash: 2b5d0...b85



Anonymous poster hash: 2b5d0...b85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forteller alt til kjæresten min, men sånn har vi det. Ville uansett spurt kompisen, er ikke kult å gå rundt i uvissthet ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare ødelegger så synes jeg ikke du skal fortelle det. Noen ganger er det best å tie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Han kompisen kan ikke ha imponert mye om du ikke husker!

:-D

Men seriøst. Ville nok funnet ut av det. Dreid samtalen sånn at du får be-eller avkreftet.

Og ja,du bør jo være ærlig med kjæresten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare ødelegger så synes jeg ikke du skal fortelle det. Noen ganger er det best å tie.

Det er det jeg også tenker. Det er høyst sannsynlig at det bare var en våt drøm, og at jeg drømmer om en annen mann er noe min samboer hadde ment var en dealbreaker. Han vet nok at alle har drømmer og at det ikke nødvendigvis betyr noe, men det å få vite det "sort på hvitt" tror jeg hadde knust mesteparten av tilliten i forholdet vårt.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kompisen kan ikke ha imponert mye om du ikke husker!

:-D

Men seriøst. Ville nok funnet ut av det. Dreid samtalen sånn at du får be-eller avkreftet.

Og ja,du bør jo være ærlig med kjæresten din!

Minnene er bare at han er over meg og jeg blir most under ham, så det var ikke særlig imponerende nei. Det er også det som får meg til å lure på om det er en våt drøm. Ingen har vel våte drømmer med dårlig sex? Jeg er veldig usikker på denne ærlig-greia. Det kan skade ham og selvfølelsen hans veldig dersom det bare var en drøm. Her om dagen sa jeg at han ikke måtte snakke om pikk for jeg var så kåt og hadde lyst på pikk i meg (dårlig forsøk på skittenprat). Han responderte med å svare: "Jaha, pikk. Hvilkensomhelst pikk da eller?". Så måtte jeg bruke lang tid på å berolige han med at det utelukkende er hans pikk som tenner meg og ingen andre. Å forklare seg ut av en våt drøm om en annen mann blir vanskelig.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg også tenker. Det er høyst sannsynlig at det bare var en våt drøm, og at jeg drømmer om en annen mann er noe min samboer hadde ment var en dealbreaker. Han vet nok at alle har drømmer og at det ikke nødvendigvis betyr noe, men det å få vite det "sort på hvitt" tror jeg hadde knust mesteparten av tilliten i forholdet vårt. Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Kjennes det ut som at du nettopp har hatt sex da? Hvis det er tre uker siden sex så burde du vel være litt ekstra sår i dag hvis du hadde sex i natt?

Anonymous poster hash: 2aa1e...977

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også tenker. Det er høyst sannsynlig at det bare var en våt drøm, og at jeg drømmer om en annen mann er noe min samboer hadde ment var en dealbreaker. Han vet nok at alle har drømmer og at det ikke nødvendigvis betyr noe, men det å få vite det "sort på hvitt" tror jeg hadde knust mesteparten av tilliten i forholdet vårt.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Hvis det ikke fører noe godt med deg å fortelle det, så ser jeg ingen grunn til å gjøre det. Det er jo tydelig at du uansett ikke mente å være utro, og det er ikke en gang sikkert at du var det. Det er jo kjipt om å fortelle det skulle ødelagt forholdet. Noen hemmeligheter kan man ha i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes det ut som at du nettopp har hatt sex da? Hvis det er tre uker siden sex så burde du vel være litt ekstra sår i dag hvis du hadde sex i natt?

Anonymous poster hash: 2aa1e...977

Nei. Er ikke sår eller noe. Vanligvis ville jeg vært øm, men jeg merker egentlig ingenting til det. Jeg er litt støl etter svømmeturen i går bare, men det er ikke i underlivet.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Minnene er bare at han er over meg og jeg blir most under ham, så det var ikke særlig imponerende nei. Det er også det som får meg til å lure på om det er en våt drøm. Ingen har vel våte drømmer med dårlig sex? Jeg er veldig usikker på denne ærlig-greia. Det kan skade ham og selvfølelsen hans veldig dersom det bare var en drøm. Her om dagen sa jeg at han ikke måtte snakke om pikk for jeg var så kåt og hadde lyst på pikk i meg (dårlig forsøk på skittenprat). Han responderte med å svare: "Jaha, pikk. Hvilkensomhelst pikk da eller?". Så måtte jeg bruke lang tid på å berolige han med at det utelukkende er hans pikk som tenner meg og ingen andre. Å forklare seg ut av en våt drøm om en annen mann blir vanskelig.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Oh. Dårlig respons fra ham!

I overkant sjalu og selvhøytidelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke fører noe godt med deg å fortelle det, så ser jeg ingen grunn til å gjøre det. Det er jo tydelig at du uansett ikke mente å være utro, og det er ikke en gang sikkert at du var det. Det er jo kjipt om å fortelle det skulle ødelagt forholdet. Noen hemmeligheter kan man ha i et forhold.

Men selv om man ikke mener å være utro så er det jo fortsatt like ille. Hadde han vært utro mot meg så ville jeg visst det, men jeg vet også at jeg kunne tilgitt han for det, da jeg tilga en tidligere ex for utroskap. Har jeg vært utro så vil jeg fortelle det, men det er bare så lite sannsynlig. Jeg kjenner ingenting på meg i dag, stemningen er ikke klein og det er totalt ulogisk at jeg og min gode venn skulle gjort noe sammen. Tror jeg kanskje bør holde det for meg selv.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh. Dårlig respons fra ham!

I overkant sjalu og selvhøytidelig...

Ja, han er ekstremt sjalu. Det er noe han jobber veldig med. Han går til psykolog for å snakke om det. Det er noe som preger han veldig i hverdagen. Han kan slite med at jeg går med et skjørt for eksempel, for han er så redd for at noen skal få et glimt av trusa mi. Hadde noen sett trusa mi så hadde han ikke visst hvordan han hadde reagert, for han klarer ikke styre de negative tankene som kommer i hodet. Det er faktisk veldig trist og vanskelig for ham. Han vil ikke være så sjalu som han er. Derfor VET jeg at dersom jeg forteller det til ham, selv om det bare var en drøm, så vil han slite så uendelig mye med dette i ettertid.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det nok best om du holder det for deg selv.

Det er vel det jeg må gjøre. Fikk lettet samvittigheten min litt av å skrive her hvertfall. Er så kjipt å ha sånne drømmer når man vet hvor vondt det gjør kjæresten sin. Jeg er ikke noe glad i å ha hemmeligheter for ham, men jeg har brent meg veldig på å være litt for åpen om enkelte ting.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er ekstremt sjalu. Det er noe han jobber veldig med. Han går til psykolog for å snakke om det. Det er noe som preger han veldig i hverdagen. Han kan slite med at jeg går med et skjørt for eksempel, for han er så redd for at noen skal få et glimt av trusa mi. Hadde noen sett trusa mi så hadde han ikke visst hvordan han hadde reagert, for han klarer ikke styre de negative tankene som kommer i hodet. Det er faktisk veldig trist og vanskelig for ham. Han vil ikke være så sjalu som han er. Derfor VET jeg at dersom jeg forteller det til ham, selv om det bare var en drøm, så vil han slite så uendelig mye med dette i ettertid.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Du burde kanskje jobbe litt med alkoholinntaket ditt siden du tydeligvis får fullstendig blackout. Hvordan kan du ikke vite om du har hatt sex? La du deg naken sammen med denne mannen?

Jeg hadde ikke synes det hadde vært ok om min kjæreste dro på hyttetur med andre, drakk seg drita og ikke var sikker på om han hadde hatt sex dagen derpå...

Endret av Ellevill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje jobbe litt med alkoholinntaket ditt siden du tydeligvis får fullstendig blackout. Hvordan kan du ikke vite om du har hatt sex? La du deg naken sammen med denne mannen?

Jeg hadde ikke synes det hadde vært ok om min kjæreste dro på hyttetur med andre, drakk seg drita og ikke var sikker på om han hadde hatt sex dagen derpå...

Det er desverre noe som er genetisk i min familie, vi får blackouts av svært lite alkohol. Denne kvelden fikk jeg ett glass vin for mye og husker derfor veldig lite. Jeg la meg ikke naken nei. Jeg hadde bare en løs t-skjorte og en løs shorts på, så det er ikke akkuratt vanskelig å ta av og på. Jeg burde likevel ha passet bedre på alkoholinntaket, det er jeg helt enig i. Nei, det er nettopp derfor jeg lurer på om jeg burde si det. Det er fullstendig fjernt for meg at jeg skulle hatt sex med kompisen min. Jeg elsker mannen min, har aldri vært utro før og har ingen interesse what so ever i kompisen min. Men så er det dette minnet/drømmen som forvirrer meg.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Ja, han er ekstremt sjalu. Det er noe han jobber veldig med. Han går til psykolog for å snakke om det. Det er noe som preger han veldig i hverdagen. Han kan slite med at jeg går med et skjørt for eksempel, for han er så redd for at noen skal få et glimt av trusa mi. Hadde noen sett trusa mi så hadde han ikke visst hvordan han hadde reagert, for han klarer ikke styre de negative tankene som kommer i hodet. Det er faktisk veldig trist og vanskelig for ham. Han vil ikke være så sjalu som han er. Derfor VET jeg at dersom jeg forteller det til ham, selv om det bare var en drøm, så vil han slite så uendelig mye med dette i ettertid.

Anonymous poster hash: 2b5d0...b85

Ok. Må være forferdelig slitsomt for dere begge!

Kanskje greit å ikke si noe da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør kompisen rett ut. Huff. Jeg er så samvittighetsmenneske at jeg aldri hadde klart å ikke i det minste spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kona mi hadde blitt sjalu fordi jeg hadde hatt en våt drøm så hadde jeg ment det var et stort problem. Man styrer ikke akkurat hva man drømmer om på natta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Sånn som du har forklart hvordan kjæresten din er og hvordan han har det med usikkerhet og sjalusi, så må du ikke finne på å si noe.

Noen ytterst få ganger synes jeg faktisk det kan forsvares å tie.

Og pass på at du aldri, aldri setter deg i en sånn situasjon igjen.

Har egentlig vondt av dere begge, håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...