Gå til innhold

Tenner ikke på jevnaldrende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner på enten de som er litt yngre enn meg, eller de som er en del eldre enn meg..

Er dette unormalt?

Sjansen for forhold synker jo betraktelig.



Anonymous poster hash: 60a3f...efb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt. Er en mann på 33 som tenner mest på jenter rundt 18-20.



Anonymous poster hash: ff321...d7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt, nei? Er det veldig gamle, de du tenner på som er eldre? Siden det minker sjansene dine, mener jeg. Ellers ville jeg tro at siden du tenner på flere enn bare de som er akkurat jevngamle så har du større sjanse for å finne noen, ikke mindre. :)



Anonymous poster hash: 11bca...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt, nei? Er det veldig gamle, de du tenner på som er eldre? Siden det minker sjansene dine, mener jeg. Ellers ville jeg tro at siden du tenner på flere enn bare de som er akkurat jevngamle så har du større sjanse for å finne noen, ikke mindre. :)

Anonymous poster hash: 11bca...ed5

Ja, det er såpass eldre at forhold ikke er helt "akseptabelt"..

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er såpass eldre at forhold ikke er helt "akseptabelt"..

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Aha, personer som er så gamle og demente at de ikke lenger er myndige men trenger verger? Gå heller for de som er litt yngre enn deg i så fall. Det minker ikke på sjansene dine, sjansene er akkurat de samme som med de jevnaldrende. :)

Anonymous poster hash: 11bca...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, personer som er så gamle og demente at de ikke lenger er myndige men trenger verger? Gå heller for de som er litt yngre enn deg i så fall. Det minker ikke på sjansene dine, sjansene er akkurat de samme som med de jevnaldrende. :)

Anonymous poster hash: 11bca...ed5

Neinei! :fnise:

Men et tiår eller to når man er under 30 selv, er vel ikke helt OK. Dessuten vil jeg jo ha barn.

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på enten de som er litt yngre enn meg, eller de som er en del eldre enn meg.. Er dette unormalt? Sjansen for forhold synker jo betraktelig. Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Det jeg kanskje syns er rart, er at du både tenner på de som er yngre, OG de som er eldre :)

Anonymous poster hash: fe980...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei! :fnise: Men et tiår eller to når man er under 30 selv, er vel ikke helt OK. Dessuten vil jeg jo ha barn. Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Det er ingen krise om du f.eks er 26-27 og finner en på 39-40.

Det er ikke noe unormalt med det.

Litt annerledes om du er 25 og finner en på 17 ;)

Anonymous poster hash: fe980...0e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei! :fnise:

Men et tiår eller to når man er under 30 selv, er vel ikke helt OK. Dessuten vil jeg jo ha barn.

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Og det er ikke akseptabelt? For mennene? Jeg trodde menn likte yngre damer jeg. :P

Anonymous poster hash: 11bca...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på enten de som er litt yngre enn meg, eller de som er en del eldre enn meg..

Er dette unormalt?

Sjansen for forhold synker jo betraktelig.

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Litt yngre enn deg? Det må da være flere som er på din alder som ser litt yngre ut enn de virkelig er.

Anonymous poster hash: 6b021...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen krise om du f.eks er 26-27 og finner en på 39-40.

Det er ikke noe unormalt med det.

Litt annerledes om du er 25 og finner en på 17 ;)

Anonymous poster hash: fe980...0e7

Min feil at jeg glemte å påpeke at jeg er mann..

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil at jeg glemte å påpeke at jeg er mann.. Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Det er helt normalt at en mann tenner på jenter som er litt yngre.

Det vanlige er vel at jenta er ett par år yngre i ett forhold.

Anonymous poster hash: fe980...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg sier kjør på! :)

Ingenting galt i å være sammen med en som er 10 år eldre eller en noen år yngre. Kos deg til du finner Mr. Right

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sier kjør på! :)

Ingenting galt i å være sammen med en som er 10 år eldre eller en noen år yngre. Kos deg til du finner Mr. Right

Som sagt, så er jeg mann.

Men det du sier gjelder vel uansett? ;)

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Synes det virker helt normalt, jeg. For meg ville det uansett vært en foretrukket situasjon å være sammen med noen som var eldre, enn samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Som sagt, så er jeg mann.

Men det du sier gjelder vel uansett? ;)

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Som sagt, så er jeg mann.

Men det du sier gjelder vel uansett? ;)

Anonymous poster hash: 60a3f...efb

Selvfølgelig! :)

Da mente jeg heller å si "kos deg til du finner Ms. Right" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingen vane for å tenne på menn på min egen alder eller yngre. De bør helst være noen år eldre.. Så du er nok ikke alene om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på alderen det er snakk om men hvis det er små marginer er det vel ikke noe problem.

Det jeg ville blitt litt obs på er om det er noen seksuelle mekanismer som leder til at du tenker slik. At f.eks. det enten må bli en purung jente eller en typisk milf/cougar. Dvs. at det f.eks. er noe litt forbudt som tenner deg, eller at du må avlede deg selv eller underbevisst unngår scenario som kan lede til forhold.

Jeg har hatt det slik selv (som jente) at jeg lett syntes det ble kjedelig med de på egen alder, og hvis jeg var i en situasjon der jeg faktisk likte noen og det gikk mot et forhold, så spolerte jeg for meg selv for jeg freaket litt ut.

Jeg måtte finne noe med fyren eller situasjonen som var litt "annerledes" og på siden av det åpenbare, enten han var en eldre fyr på jobben eller en professor på universitetet. Alle fantasier jeg hadde omhandlet noe slikt.

Folk er jo veldig raske med å stemple unge jenter med "daddy issues" for deres preferanser. Men selvsagt er det noen mekanismer som leder til at enkelte menn bare vil ha mye yngre eller langt eldre kvinner også.



Anonymous poster hash: 6bd67...dfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Har heller ingen vane for å tenne på menn på min egen alder eller yngre. De bør helst være noen år eldre.. Så du er nok ikke alene om det :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...