Gå til innhold

Han vil ha analsex, jeg har litt noia for det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes fortsatt det blir feil å si. De fleste jenter jeg kjenner synes analsex er deilig, men det betyr ikke at det er representativt. Tror heller ikke en slik statistikk blir helt korrekt.

Statistikk er uansett den mest korrekte pekepinnen vi kan gi, og du etterspurte selv en undersøkelse - her er den. 35% med en typisk feilmargin +/- 0,5 - 2,5 prosentpoeng gir et ganske klart og tydlig bilde på det du lurte på.

Anonymous poster hash: c9013...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har såpass stor penis at jeg ikke vil utsette en partner for den lidelsen det vil medføre å bli penetrert i anus.

Detta får dere "smågutter" styre med.

Anonymous poster hash: f219e...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såpass stor penis at jeg ikke vil utsette en partner for den lidelsen det vil medføre å bli penetrert i anus.

Detta får dere "smågutter" styre med.

Anonymous poster hash: f219e...35e

Mannen min har 22 cm. Det gjør ikke vondt sålenge man varmer opp og bruker godt med glid.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok menn og kvinner som går med bleie før fylte 40 pga analsex. De fleste av oss kvinner liker det heller ikke. Du har noia med stor grunn.

Anonymous poster hash: c9013...7b1

Seriøst? HUFF. Og hvis trådstarter allerede har avføring 3-4 ganger om dagen, så hadde ikke jeg risikert å ødelegge endetarmen for fremtiden i hvert fall. Høres ut som det kan bli en førtiårskrise av dette, bokstavlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke analsex. Han liker det, men ikke jeg. Har bare hatt dårlige opplevelser; vondt, sår, blod, dritt. hehe... Nei liker det ikke.

De bør tåle å få litt avføring på seg når de absolutt skal inn i rumpestumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen gode erfaringer med analsex før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste. Nå digger vi det begge to. Har sagt han kan bruke kondom om han vil, men det bryr han seg ikke om. Sålenge jeg er nydusja og har vært på do, så er det null stress for oss ihvertfall! Bare ta det pent og bruk glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes fortsatt det blir feil å si. De fleste jenter jeg kjenner synes analsex er deilig, men det betyr ikke at det er representativt. Tror heller ikke en slik statistikk blir helt korrekt.

Statistikken er nok mer pålitelig enn dine antagelser. Jeg tviler også på, om du ikke har mistet eller feil justert noen sosiale antenner , at du har spurt de fleste jentene du kjenner inngående om dette. Det kan jo være at du er i et sosialt miljø hvor man er mer seksuelt utagerende, og de fleste jentene antar at det forventes å like denne seksuelle aktviteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har 22 cm. Det gjør ikke vondt sålenge man varmer opp og bruker godt med glid. Anonymous poster hash: 9f338...f42

Lang og tynn med andre ord.

Anonymous poster hash: f219e...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikken er nok mer pålitelig enn dine antagelser. Jeg tviler også på, om du ikke har mistet eller feil justert noen sosiale antenner , at du har spurt de fleste jentene du kjenner inngående om dette. Det kan jo være at du er i et sosialt miljø hvor man er mer seksuelt utagerende, og de fleste jentene antar at det forventes å like denne seksuelle aktviteten.

Jeg synes fortsatt det er feil å si "de fleste" uansett hvilken situasjon det omhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang og tynn med andre ord.

Anonymous poster hash: f219e...35e

Nei, jeg sliter med å holde rundt den også, klarer såvidt å få den inn i munnen.. Må ikke være tynn bare fordi den er lang.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sliter med å holde rundt den også, klarer såvidt å få den inn i munnen.. Må ikke være tynn bare fordi den er lang.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

Det sier jo ingenting. For alt vi vet har du små hender med korte fingre og en bitteliten furtemunn.

Anonymous poster hash: eed1b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo ingenting. For alt vi vet har du små hender med korte fingre og en bitteliten furtemunn.

Anonymous poster hash: eed1b...a4a

Har helt normale hender og ganske stor munn. Den er ca like stor som ned til kanten på det ruglete feltet på en 1,5-liters soloflaske.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt normale hender og ganske stor munn. Den er ca like stor som ned til kanten på det ruglete feltet på en 1,5-liters soloflaske.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

29 cm i omkrets? Ser du ca sånn ut?

http://www.humor1.net/wp-content/uploads/2010/11/Verdens-st%C3%B8rste-munn-3.jpg

Anonymous poster hash: eed1b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt normale hender og ganske stor munn. Den er ca like stor som ned til kanten på det ruglete feltet på en 1,5-liters soloflaske.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

Forteller du at du kan få en halvannenliters flaske opp i stumpen??

Anonymous poster hash: f219e...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller du at du kan få en halvannenliters flaske opp i stumpen??

Anonymous poster hash: f219e...35e

Nei, har du aldri sett en soloflaske før? Øverst er det et ruglete felt, under korken. Jeg sammenlignet den omkretsen med hånden min nå, og det er helt ned til bunnen av det ruglete feltet. Det er langt fra hele flasken.

Anonymous poster hash: 9f338...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Tøm tarmen først. Flere måter å gjøre det på. Hvorfor gjør ikke alle det? Er jo rimelig ekkelt om en ikke gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Det er da helt unormalt å vaske tarmen inni ?? Gud vet hva det vil føre til over en lengre periode.

God hygiene utenpå ,- ja selvsagt. Men vil han inn i endetarmen som er kroppens kloakkhull, så får han tåle litt grums på pikken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos XXL kan du få rengjøring til våpen. Du kan kjøpe en kobberbørste for løp til hagle og bruke det sammen med bremseskiverens fra biltema! :)

Anonymous poster hash: 28cb3...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...