Gå til innhold

Han vil ha analsex, jeg har litt noia for det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et litt kleint emne.. Men jeg kjører på.

Kjæresten min har lyst til å ha analsex. Jeg har hatt analsex før, og det har ikke vært noe for meg, og har i tillegg hatt en skikkelig ubehagelig erfaring, der det virket som om jeg slappet av for mye, og det kom relativt mye dritt. Skikkelig flaut og ubehagelig, og jeg møtte aldri han det skjedde meg igjen.

Problemet er vel at jeg går ofte på do, dvs 3-4 ganger om dagen, så jeg føler meg aldri tømt. Dermed føler jeg aldri at det er trygt å ha analsex, uten at det skal komme noe avføring på han.. :flau:
Har noen noen tips? Har vel prøvd det 10 ganger før, og det er kun en gang det har gått galt, men de resterende gangene har det vært noe avføring inni bildet. Jeg vil ikke at kjæresten min skal få det bildet med meg, det blir altfor flaut og feil for meg. Han vil gjerne, og tror det kan være en fin greie for meg også, iom at jeg lett kan like en finger i rumpa.

Noen tips? :sjenert:



Anonymous poster hash: 874c3...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta avføringstabletter først kanskje.. Vet ikke helt. Har hørt mange gjør det!



Anonymous poster hash: 2090e...f01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Skal han oppi der driten kjem ut så må han godta at det kjem avføring på kuken!

Slapp av, kos deg og nyt!

Og gå rett i dusjen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre om dere snur på det, menn liker mye bedre analsex en det kvinner gjør. Både å gi og å motta.



Anonymous poster hash: 47b2b...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg får vel bare slappe av da. Litt dritt blir det vel, men får vel kjøpe en strap-on, så han kan tåle steken iom at han skal absolutt være med på leken ;)



Anonymous poster hash: 874c3...99f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg får vel bare slappe av da. Litt dritt blir det vel, men får vel kjøpe en strap-on, så han kan tåle steken iom at han skal absolutt være med på leken ;)

Anonymous poster hash: 874c3...99f

Jepp, er ikke så mye å få gjort noe med. Man kan drive med hele den tarmskyllingsgreia, men jeg synes det blir litt overdrevet egentlig. Litt må han jo tåle om han skal ha inn tissen sin der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Han bør være forberedt på å få litt "dirty cock" når han på død og liv vil opp bak der solen aldri skinner.

Uansett hvor hardt hun vasker og skyller er det ikke helt risikofritt at han får litt smuss på staken. Det bør han tåle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Bruk dusjen , en finger og skyll masse vann der. Kjenn etter med en finger at du er helt fri for avføring før du har analsex. Er vel det beste rådet jeg kan gi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta avføringstabletter først kanskje.. Vet ikke helt. Har hørt mange gjør det!

Anonymous poster hash: 2090e...f01

Makan til dritt vi kvinner må gjøre for å tilfredsstille mannfolka våres :sjokkert:

å ta slike medisiner er noe man gjør fordi man har forstoppelse, skal operere (noen opperasjoenr krever det), eller fordi man er syk i hodet og desperat prøver å slanke seg, De er IKKE til for å brukes for å tilfredsstille det syke behovet til mannfolka!!

Kvinner stå opp da, slutt med kosmetiske opperasjoner, voksinng, tung sminke osv osv, vær dere selv :hug:

Anonymous poster hash: 34b97...92a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min X tilbød meg analsex når hun ville gjøre meg glad. Feks vært sint eller urimelig. Hun hadde da passet på å skylle seg med en sånn gammeldags drikkeflaske med en liten gummislange ytterst. Noen ganger fikk jeg skylle henne. Vi hadde så god trang sex. Forsiktig og meg krem. Noen ganger ville hun jeg skulle ta rompa uten skyll og hardt. Så mye avhenger av hholdninger o form

Anonymous poster hash: ba290...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Makan til dritt vi kvinner må gjøre for å tilfredsstille mannfolka våres :sjokkert:

å ta slike medisiner er noe man gjør fordi man har forstoppelse, skal operere (noen opperasjoenr krever det), eller fordi man er syk i hodet og desperat prøver å slanke seg, De er IKKE til for å brukes for å tilfredsstille det syke behovet til mannfolka!!

Kvinner stå opp da, slutt med kosmetiske opperasjoner, voksinng, tung sminke osv osv, vær dere selv :hug:

Anonymous poster hash: 34b97...92a

Hmmmmm.....

Neeeeeeida :) (Bare ment som kødd altså)

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo vite hva "konsekvensene" kan være uansett.
I de fleste tilfeller går det bra. Slapp av, nyt det, kjenn på kroppen. Mye kan hindres hvis man hører på kroppen også.

Har aldri hatt slike ubehagelige hendelser etter analsex - og har i grunn aldri gjort store forberedelsene før det heller (annet enn at jeg vet jeg nettopp har vært på do/ikke trenger å gå på do).



Anonymous poster hash: 0ceb9...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok menn og kvinner som går med bleie før fylte 40 pga analsex. De fleste av oss kvinner liker det heller ikke. Du har noia med stor grunn.



Anonymous poster hash: c9013...7b1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Makan til dritt vi kvinner må gjøre for å tilfredsstille mannfolka våres :sjokkert:

å ta slike medisiner er noe man gjør fordi man har forstoppelse, skal operere (noen opperasjoenr krever det), eller fordi man er syk i hodet og desperat prøver å slanke seg, De er IKKE til for å brukes for å tilfredsstille det syke behovet til mannfolka!!

Kvinner stå opp da, slutt med kosmetiske opperasjoner, voksinng, tung sminke osv osv, vær dere selv :hug:

Anonymous poster hash: 34b97...92a

Enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok menn og kvinner som går med bleie før fylte 40 pga analsex. De fleste av oss kvinner liker det heller ikke. Du har noia med stor grunn.

Anonymous poster hash: c9013...7b1

De fleste? Det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endetarmsprolaps er virkelig usexy. Du kan google et bilde og vise mannen din - tror han vil foretrekke normal sex etter å ha sett det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste? Det er feil.

Ifølge hva ? Kan du vise til undersøkelser kanskje ?

Anonymous poster hash: 1664f...326

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge hva ? Kan du vise til undersøkelser kanskje ?

Anonymous poster hash: 1664f...326

Kan du vise til undersøkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gjort veldig mye forskning og statestikk direkte på analsex, men seneste Sexual Behavior and Selected Health Measures viste at 35% av kvinnene har prøvd anal sex med en person av det motsatte kjønn (det er vel det vi snakker om her). Og det er bare prøvd. Antagelig er tallet for fortsatt bruk av analsex lavere. (Les rapporten i PDF her http://www.cdc.gov/nchs/data/ad/ad362.pdf



Anonymous poster hash: c9013...7b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt det blir feil å si. De fleste jenter jeg kjenner synes analsex er deilig, men det betyr ikke at det er representativt. Tror heller ikke en slik statistikk blir helt korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...