Gå til innhold

hvorfor vil han ikke ligge med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, TS mange er frekke men de har et poeng.

Du sier du "ikke er billig". Hvorvidt det at man er lett på tråden er et negativt trekk er det forskjellige meninger om, men i den tradisjonelle forstand ER du lett på tråden. Du er lett å få til sengs og du blir ikke tatt alvorlig fordi din oppforsel fordi du ikke krever noen respekt av andre.

Du kan ikke forvente at en mann bryr seg stort om deg når du ter deg på denne måten. Om du generelt ser på deg selv som en "snill jente" har ingenting å si - det handler om bildet du gir.

Hvorfor han dropper deg er det mange potensielle forklaringer på, men det har egentlig ingenting å si. Få deg litt selvrespekt og dropp denne fyren.



Anonymous poster hash: b7cda...b87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette tilfeldigvis i Bergen, har fyren et navn som begynner på Y?

Anonymous poster hash: 29352...4b3

Yakup?

Anonymous poster hash: 9d562...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette tilfeldigvis i Bergen, har fyren et navn som begynner på Y?

Anonymous poster hash: 29352...4b3

Ylvis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under ramadan skal man ikke se på en naken kvinnekropp. Så er godt mulig det er det som er greia. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under ramadan skal man ikke se på en naken kvinnekropp. Så er godt mulig det er det som er greia. :)

HA. jeg tror en som knuller vilt, drikker på uteklubb og flørter med forskjellige jenter ikke bryr seg om den regelen når det er ramadan. Kanskje annerledes hvis han tror han blir bustet dagen etter. men det er jo en helt annen historie.

Mange muslimske venner av meg later som de er de perfekte muslimer når de er nær foreldrene, men når foreldrene har ryggen til, røyker de, drikker de, spiser winerpølser og gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HA. jeg tror en som knuller vilt, drikker på uteklubb og flørter med forskjellige jenter ikke bryr seg om den regelen når det er ramadan. Kanskje annerledes hvis han tror han blir bustet dagen etter. men det er jo en helt annen historie.

Mange muslimske venner av meg later som de er de perfekte muslimer når de er nær foreldrene, men når foreldrene har ryggen til, røyker de, drikker de, spiser winerpølser og gris.

Muslimer er forskjellige. I Norge er det mange som ikke er særlig religiøse men likevel velger å følge noen av reglene. Det har blant annet med renselse å gjøre. Det enkleste i verden er jo å holde seg unna ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Det skjedde før ramadan også. Men han har ligget med meg 2 ganger, etter den første gangen var det faktisk han som maste om å treffe meg. Det jeg mener er at hvorfor oppfører han seg som om han vil ha meg når vi er ute, og når vi er på vei hjem så sier han at jeg må bare dra hjem!!! Dessuten han er ikke tilfeldig fyr, snakker ofte med han på facebook.



Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig spørsmål du må spørre han om.

I og med at han virker keen på deg, men ikke vil ligge med deg når han er ved leiligheten hans er veldig rart i mine øyner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft å bruke AB funskjonen til å hetse tyrkere og TS....

Da får du faen meg rose oss som ikke er anonyme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag kebab til han. evt



Anonymous poster hash: 9ca12...033
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Kanskje han har innsett hvor løst det er å ha tilfeldig sex og heller vil lete etter ei ordentlig jente.

Siden du er løs på tråden havner du i den haugen damer han har mistet lysten på. Han vet jo ikke ikke hvor mange du har hatt før og antar nok at det er mange.

Skaff deg litt selvrespekt og sett lista høyere før du sprer bena !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Det skjedde før ramadan også. Men han har ligget med meg 2 ganger, etter den første gangen var det faktisk han som maste om å treffe meg. Det jeg mener er at hvorfor oppfører han seg som om han vil ha meg når vi er ute, og når vi er på vei hjem så sier han at jeg må bare dra hjem!!! Dessuten han er ikke tilfeldig fyr, snakker ofte med han på facebook.

Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba

Han oppfører seg slik fordi han er en drittsekk. Du er bare for forelsket til å se det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Det skjedde før ramadan også. Men han har ligget med meg 2 ganger, etter den første gangen var det faktisk han som maste om å treffe meg. Det jeg mener er at hvorfor oppfører han seg som om han vil ha meg når vi er ute, og når vi er på vei hjem så sier han at jeg må bare dra hjem!!! Dessuten han er ikke tilfeldig fyr, snakker ofte med han på facebook.

Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba

Snakker ofte med ha på facebook ja... jaha, da så!

Carrey on!

Anonymous poster hash: 2f23b...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det ifra? Man kan ikke se en naken kvinnekropp mellom soloppgang og solnedgang, men når det er mørkt ute kan man se og gjøre hva man vil med en naken kvinnekropp.

Det viktigste er at han er en mann, og når en dame er forelsket i menn generelt, så vil de spille kostbare. Har ikke noe å si om han er tyrker, svensk, nordmann eller trønder.

Under ramadan skal man ikke se på en naken kvinnekropp. Så er godt mulig det er det som er greia. :)



Anonymous poster hash: 52dae...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han opptaget vel at du hadde en støgg eller løs fitte første gangen du lå med han da vet du. Eller kanskje du har noen fæle hengepupper eller små rosiner som han ikke ble tiltrukket av. Også gjennomførte han bare i sympati første gangen, men nå gidder han ikke den kroppen mer.

Jeg forstår han godt jeg. Jeg ville ha kastet en jente med støgg fitte eller pupper rett på dør og sagt til dem hvorfor.

Anonymous poster hash: 24df6...dbf

Jeg tenker du aldri har kastet ut en dame i hele ditt liv og aldri kommer til å gjøre det samme hva :):ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Under ramadan skal man ikke se på en naken kvinnekropp. Så er godt mulig det er det som er greia. :)

Men da hadde han ikke dratt ut på byen eller noe lignende heller hvis det er ramadan som er grunnen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Er det så farlig om han ikke vil ligge med deg da, hvorfor kaste bort tida di på han, det finnes jo andre du kan ligge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det ifra? Man kan ikke se en naken kvinnekropp mellom soloppgang og solnedgang, men når det er mørkt ute kan man se og gjøre hva man vil med en naken kvinnekropp.

Det viktigste er at han er en mann, og når en dame er forelsket i menn generelt, så vil de spille kostbare. Har ikke noe å si om han er tyrker, svensk, nordmann eller trønder.

Anonymous poster hash: 52dae...13a

Noen er mer strenge på reglene enn andre. Snakket med en mann i Egypt som var muslim, han sa de ikke kunne se på damer, ha sex, se på tv for der kunne det være damer osv. Men jeg trodde ikke de var like strenge i Norge, jeg bare tenkte det kunne være en mulig forklaring hvorfor han plutselig rulla inn tissen under ramadan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da hadde han ikke dratt ut på byen eller noe lignende heller hvis det er ramadan som er grunnen ?

Nei, men mange velger de reglene de vil følge. Jeg kjenner en som fester og spiser svin i Norge, men i hjemlandet så gjør han ingenting. Kanskje fyren til TS fikk et innfall om at han skulle følge den regelen. Jeg vet ikke, det var bare et forslag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...