Gå til innhold

hvorfor vil han ikke ligge med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er så flaut, har aldri snakket med det om noen pgv jeg skammer meg over det :(

Jeg er en jente på 23 år. Utseende messig er jeg fin, har en slank og fin kropp.

Da jeg var ute på byen for et par månder siden hadde jeg ONS med en fyr jeg traff på utestedet. Vi hadde sex og alt gikk fint, etter det var det han som tok kontakt og ville treffe meg. Jeg traff han igjen og vi hadde sex.

Så en dag var jeg ute på samme utestedet. Jeg sendte han melding og sa at jeg var der, han kom etter noen minuttere, vi snakekt litt så sa spurte han om vi skal dra. Jeg regnet med at vi skulle hjem til han og gjøre det vi alltid gjør. Da vi var på vei så sa han du blir ikke med meg hjem. Og han mente det, da vi var framme gikk han inn og låste døren. Jeg var full hadde drukket en del, men ikke så full!

Så da stod jeg bare der utenfor og han kom ut fra balkongen og ba meg om å dra. Så jeg bare satt der og begynnte og grine, følte meg så billig, og han hadde ikke noe respekt for meg, dro meg bare ut fra utestedet ( var med andre venniner) også ville han ikke ha meg hjem. Vil legge til at jegvar kun på besøk i den byen jeg bor ikke der, så er ikke veldig kjent heller.

Nå var jeg der siste helg, gikk ut på det utestedet og han var der. Så han kom bort og satt seg ved siden av meg, begynnte og ta på lårene mine og kysse meg og slikt. Så da kvelden var over, så sa han sorry vi kan ikke være sammen i natt, jeg skal hjem. Det jeg har merket er at hvergang han er ute så danser han med damer og slikt, men dra hjem alene.

Hvorfor gjør han slikt mot meg? Føler meg sikkelig billig og løs, noe jeg ikke er.

Vil legge til at han er ekstremt tilltrekkende og veldig kjekk. Han er tyrker da, vis det har noe å si….



Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har sikkert fått herpes og vil ikke smitte deg. Eller så har han noe på gang med en annen dame.



Anonymous poster hash: 36e53...793
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke han har en annen dame, han går jo alltid ut alene….På facebook står det singel og det er ingen tegn på at han er noe med en annen dame...



Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrker ja, liten grisunge du..



Anonymous poster hash: 3901c...669
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han drukket mye? Er man full kan man finne på hva som helst.



Anonymous poster hash: 27ac6...cee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han er tyrker så har han nok dame du.. En tyrkisk en som familien har funnet til han. Derfor kan ikke du bli med hjem.



Anonymous poster hash: d2f92...618
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er tyrker så har han nok dame du.. En tyrkisk en som familien har funnet til han. Derfor kan ikke du bli med hjem.

Anonymous poster hash: d2f92...618

Jeg har jo vært hos han før. Han bor alene i en liten hybel...

Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tyrker!! Hva pokker gjør du med en tyrker? Jeg hører ofte fra det jævla hylekoret her om hva de mener om menn med thaidame. Det samme mener jeg om norske jenter med tyrkere! Men for all del, finn deg en muslim du, da lærer du deg snart å sette pris på en norsk mann.

Anonymous poster hash: 2f23b...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal være glad han ikke vil ligge med deg jeg og heller skygge banen og finne deg en annen.

Anonymous poster hash: 6992b...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til, du sier du ikke er løs og billig... men allikevel sprer du beina for en tilfeldig tyrker!!

Jo, du er både billig og løs.

Skam deg.

Anonymous poster hash: 2f23b...6a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til, du sier du ikke er løs og billig... men allikevel sprer du beina for en tilfeldig tyrker!!

Jo, du er både billig og løs.

Skam deg.

Anonymous poster hash: 2f23b...6a6

Herregud, var det nødvendig å skrive? Tøys.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøft å bruke AB funskjonen til å hetse tyrkere og TS....

Endret av Summers
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han opptaget vel at du hadde en støgg eller løs fitte første gangen du lå med han da vet du. Eller kanskje du har noen fæle hengepupper eller små rosiner som han ikke ble tiltrukket av. Også gjennomførte han bare i sympati første gangen, men nå gidder han ikke den kroppen mer.

Jeg forstår han godt jeg. Jeg ville ha kastet en jente med støgg fitte eller pupper rett på dør og sagt til dem hvorfor.



Anonymous poster hash: 24df6...dbf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så da stod jeg bare der utenfor og han kom ut fra balkongen og ba meg om å dra. Så jeg bare satt der og begynnte og grine, følte meg så billig, og han hadde ikke noe respekt for meg, dro meg bare ut fra utestedet ( var med andre venniner) også ville han ikke ha meg hjem. Vil legge til at jegvar kun på besøk i den byen jeg bor ikke der, så er ikke veldig kjent heller.

Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba

Dette bilde beskriver vel det meste om denne fyren

(OBS! Obskønt bilde!)

i.imgur.com/WWzMSnN.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest iGirl

Hei.

Dette er så flaut, har aldri snakket med det om noen pgv jeg skammer meg over det :(

Jeg er en jente på 23 år. Utseende messig er jeg fin, har en slank og fin kropp.

Da jeg var ute på byen for et par månder siden hadde jeg ONS med en fyr jeg traff på utestedet. Vi hadde sex og alt gikk fint, etter det var det han som tok kontakt og ville treffe meg. Jeg traff han igjen og vi hadde sex.

Så en dag var jeg ute på samme utestedet. Jeg sendte han melding og sa at jeg var der, han kom etter noen minuttere, vi snakekt litt så sa spurte han om vi skal dra. Jeg regnet med at vi skulle hjem til han og gjøre det vi alltid gjør. Da vi var på vei så sa han du blir ikke med meg hjem. Og han mente det, da vi var framme gikk han inn og låste døren. Jeg var full hadde drukket en del, men ikke så full!

Så da stod jeg bare der utenfor og han kom ut fra balkongen og ba meg om å dra. Så jeg bare satt der og begynnte og grine, følte meg så billig, og han hadde ikke noe respekt for meg, dro meg bare ut fra utestedet ( var med andre venniner) også ville han ikke ha meg hjem. Vil legge til at jegvar kun på besøk i den byen jeg bor ikke der, så er ikke veldig kjent heller.

Nå var jeg der siste helg, gikk ut på det utestedet og han var der. Så han kom bort og satt seg ved siden av meg, begynnte og ta på lårene mine og kysse meg og slikt. Så da kvelden var over, så sa han sorry vi kan ikke være sammen i natt, jeg skal hjem. Det jeg har merket er at hvergang han er ute så danser han med damer og slikt, men dra hjem alene.

Hvorfor gjør han slikt mot meg? Føler meg sikkelig billig og løs, noe jeg ikke er.

Vil legge til at han er ekstremt tilltrekkende og veldig kjekk. Han er tyrker da, vis det har noe å si….

Anonymous poster hash: 6c6bd...0ba

Der har du svaret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han opptaget vel at du hadde en støgg eller løs fitte første gangen du lå med han da vet du. Eller kanskje du har noen fæle hengepupper eller små rosiner som han ikke ble tiltrukket av. Også gjennomførte han bare i sympati første gangen, men nå gidder han ikke den kroppen mer.

Jeg forstår han godt jeg. Jeg ville ha kastet en jente med støgg fitte eller pupper rett på dør og sagt til dem hvorfor.

Anonymous poster hash: 24df6...dbf

Haha :-)

Anonymous poster hash: 2f23b...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette tilfeldigvis i Bergen, har fyren et navn som begynner på Y?



Anonymous poster hash: 29352...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...