Gå til innhold

Kvinner som stønner har orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De roper. De sier noe sånt som "knull meg hardere" "jaaaa". Det må da bety de er nær orgasme?

Anonymous poster hash: 980e3...15e

Nei.

Det betyr at det er godt, men ikke orgasme.

Orgasme merker du definitivt, de fleste endrer pustemønster/skjelver noe eller mye i deler eller hele kroppen/endrer ansiktsfarge litt osv.

Det er mange tegn, og menn som har sett det er ikke i tvil.

Dog finnes det nok noen som kommer mer "stille" i dørene, men det tilhører ikke flertallet.

Anonymous poster hash: 197cd...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å stønne mye betyr ikke at man har orgasme!

Kjæresten min antok det, og fikk derfor sjokk og knekk på selvtilliten da han etter et år sammen fikk vite at jeg bare hadde kommet to ganger med han :/

Anonymous poster hash: e085d...13d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stønne mye betyr ikke at man har orgasme!

Kjæresten min antok det, og fikk derfor sjokk og knekk på selvtilliten da han etter et år sammen fikk vite at jeg bare hadde kommet to ganger med han :/

Anonymous poster hash: e085d...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, ikke spør "kom du?" etterpå. Det er urutinert.

Hvis du ikke merket at hun kom, gjorde hun nok ikke det.

Og til info: de fleste damer tenner ikke på menn/gutter som "ikke vil prate, bare pule". Damer er auditive, mens menn er visuelle, så damer liker gjerne å prate før sex.



Anonymous poster hash: 7603a...4ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, ikke spør "kom du?" etterpå. Det er urutinert.

Hvis du ikke merket at hun kom, gjorde hun nok ikke det.

Det er faktisk en god del damer man ikke kan merke det på jo, så det er feil. Og det er mange som heller ikke får en "peak" i stønningen eller "sier i fra" på noen måte.

Men som du sier, ikke alle som liker at man spør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har pult jenter så stønner de så veldig. Er dette et godt tegn på at de faktisk har orgasme?

Anonymous poster hash: 980e3...15e

Jeg tenker de uttrykker nytelse.Men det trenger jo ikke å være noe sikkert tegn på orgasme.Det må du nesten spørre dama om- etterpå.

Jeg stønner når det er veldig godt...

Jeg kan også lage mye rare lyder når det går for meg..særlig under vaginal orgasme.

En ting er sikkert.Er mer vanlig at damer får orgasmer i faste forhold,enn i ONS opplegg.

Men kjenner du henne gjennom mange år-trenger du jo ikke å spørre engang.Da vet du hvordan hun " er" under orgasme.Da leser du henne som en åpen bok under sexen.Forhåpentligvis.Hvis dere har et ekte og godt sexliv....så er det umulig å fake det i hvertfall.Kroppen kan ikke lyve nemlig....

Anonymous poster hash: 188ee...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under sex spør kjæresten min meg om jeg kom, og da svarer jeg ærlig ja/nei. Han merker det ikke fordi han er så opptatt med å komme selv. Ellers merker han det enkelt når han fingrer meg o.l.



Anonymous poster hash: ff33e...8ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en god del damer man ikke kan merke det på jo, så det er feil. Og det er mange som heller ikke får en "peak" i stønningen eller "sier i fra" på noen måte.

Men som du sier, ikke alle som liker at man spør.

Jeg svarer naturlig og høflig, men tenker i mitt stille sinn "halloen?!?!?".....

Jeg tror nok dessverre endel av de man ikke merker det på(tilsynelatende) faker. Ikke alle, men endel - rett og slett fordi de ikke tør si det.

Det ligger liksom så mye forventning bak spørsmålet - unntaket er når det er en fast partner som man har kommet med mange ganger og h*n bare lurer fordi det åpenbart var tvil(at man var rett ved å komme og oppførte seg deretter).

Anonymous poster hash: 197cd...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkle svaret er nei - stønning betyr ikke orgasme. Veldig mange stønner uansett, roper "der ja!" eller liknende.

Det er fullstendig mulig å nyte sex uten orgasme, og det er vanlig å ikke få orgasme hver gang. Litt erfarne menn vet dette. Dersom man har god sex og er komfortable med hverandre er ikke dette noe man må spørre om. En kvinne vet om hun kan komme "helt i mål" en gitt dag eller ikke, og hun vet hvordan hun skal lede ham/ta på seg selv for å komme dit. Det at en mann (eller i de fleste tilfeller, gutt) spor er ofte utifra en viss usikkerhet. Dersom hun også er ganske ung kan hun fole et press på å få orgasme for å skåne hans ego og det blir stressende at han kleint skal spørre etter hver gang.

Det finnes de kvinner som aldri har hatt orgasme og faktisk tror de får orgasme når det er "veldig deilig". Det virker jo rart, men det er eksempler på det på KG. Som regel hvis en kvinne svarer "ja" når man spør og hun ikke kom så lyver hun, men det er også de som er såpass uerfarne at de ikke vet.

En orgasme er direkte, ukontrollerbare muskelspasmer. Selv om mange roper eller stønner når de kommer er det ikke en direkte link mellom lyd og orgasme - nesten alle lager lyd selv når de ikke kommer, og man kan komme uten å lage lyd.



Anonymous poster hash: 74ff8...342
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør "kom du?" Det er så turn off og høres ut som en 16 åring!

Med nye partnere mister jeg lysten på å ha sex igjen når jeg får det spørsmålet.

Anonymous poster hash: da299...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer naturlig og høflig, men tenker i mitt stille sinn "halloen?!?!?"..... Jeg tror nok dessverre endel av de man ikke merker det på(tilsynelatende) faker. Ikke alle, men endel - rett og slett fordi de ikke tør si det.Det ligger liksom så mye forventning bak spørsmålet - unntaket er når det er en fast partner som man har kommet med mange ganger og h*n bare lurer fordi det åpenbart var tvil(at man var rett ved å komme og oppførte seg deretter). Anonymous poster hash: 197cd...05a

Dette er nok feil. Finnes også kvinner som har sprutorgasmer uten at du merker det, annet enn på at det spruter så klart :)

Kvinner er så utrolig forskjellige på dette området, har hatt alle mulig varianter under meg og det er ikke rart at noen gutter lurer.

Det er nok ikke veldig vanlig med jenter man ikke merker det på men de finnes absolutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en god del damer man ikke kan merke det på jo, så det er feil. Og det er mange som heller ikke får en "peak" i stønningen eller "sier i fra" på noen måte.

Men som du sier, ikke alle som liker at man spør.

Helt riktig, jeg har opplevd at menn ikke har merket det når jeg kom!

Anonymous poster hash: 4de83...d80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like vanlig med mer innadvendte og likevel sterke orgasmer, som med dem man hører og ser tydelig.



Anonymous poster hash: 16fec...92e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kjenner det når en kvinne får orgasme.



Anonymous poster hash: bcf89...500
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stønner ikke så veldig mye men får likevel opptil flere orgasmer i løpet av en runde med kjæresten. Det er heller ikke sånn at jeg ligger stille og ikke sier et pip, men jeg puster tungt og lager mer "godlyder" på en måte. Av og til kan ting bli så uutholdelig deilig at jeg ikke klarer å styre meg og lager lyd nesten ukontrollert. Da er det ofte snakk om vaginalorgasme etter lang tids stimulering og veldig ofte hvis jeg blir tatt bakfra. Tror aldri kjæresten har vært i tvil om at det går for meg selv om jeg ikke stønner høyt.

Jeg må stole på mannen og være i et forhold før jeg klarer å slippe meg så løs at jeg får orgasme.



Anonymous poster hash: 3ade4...152
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg tilføye, siden det er nevnt sprutorgasme:
Du kjenner det når en kvinne får orgasme (vaginalt/klitoris) - fordi musklene trekker seg sammen ukontrollert. Du kan også kjenne disse sammentrekningene på kuken om du er så heldig å kunne være litt i ro (eller, er det en skikkelig orgasme så kjenner man det uansett)

Når det gjelder "sprutorgasme" - det er fullt mulig for en kvinne å ejakulere _uten_ å få orgasme. Enkelt forklart - da tømmer bare kjertlene seg. Og det skje uten at damen merker det selv (det blir bare mer vått). Det er jo ingen orgasme? Så blir feil å kalle dette en sprutorgasme.
Noen "sprutorgasmer" skjer uten muskelsammentrekninger, men er fortsatt veldig deilig (brennende opplevelse) - dette er fortsatt ingen "orgasme", i den forstand at det ikke er muskelsammentrekninger involvert, men kun det faktum at man kjenner man ikke kan "holde det" (på lik linje når man ikke kan holde igjen lenger når man må tisse). Fortsatt en deilig følelse, om noen lurer - og det handler mye om at man må være trygg på seg selv for å bare "la det slippe", så det kan på mange måte telles som en slags orgasme.
Også kan man ha kombo med sprut og muskelsammentrekninger - en ordentlig sputorgasme, fordi spruten gjerne skjer pga. muskelsammentrekninger.

Så det blir feil å si at enkelte kvinner har spurtorgasmer uten at de merker det - for da har de ikke hatt en orgasme. Da er sannsynligheten for at man har "truffet rett" - fått press på rett sted slik at kjertler bare tømmer seg. Og det er også en mulighet for at man faktisk legger press på urinblæra - og det kommer væske ut av urinrøret (Kan forekomme, men lik mannfolk blir urinrøret også presset sammen når man er opphisset for å unngå dette - men om en mann klarer å presse på rett plass, lenge nok, så kan man faktisk ikke kontrollere dette)



Anonymous poster hash: bcf89...500
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er nok feil. Finnes også kvinner som har sprutorgasmer uten at du merker det, annet enn på at det spruter så klart :)

Kvinner er så utrolig forskjellige på dette området, har hatt alle mulig varianter under meg og det er ikke rart at noen gutter lurer.

Det er nok ikke veldig vanlig med jenter man ikke merker det på men de finnes absolutt :)

Sprutorgasme uten at man merker det - det er ikke orgasme. Bare tømming av kjertler. Orgasme merker man pga. muskelsammentrekninger.

Jeg må innrømme at du virker litt ung. Når du beskriver at du har hatt alle mulige varianter under deg og at det er ikke rart gutter lurer. Gutter lurer kanskje - mannfolk vet når kvinner har fått orgasme.

Og siden du nå antar at du er ung (30 eller yngre) er statistikken i mot deg for antall partnere du har opplevd har hatt orgasme. Hvis vi antar at dine partnere er også under 30. Studier viser at litt over halvparten av alle kvinner opplever en form for orgasme i løpet av livet (vaginalt/klitoris). Studier viser også at av de som faktisk får oppleve orgasme - så finner over halvparten av disse kvinnene ut av dette etter fylte 30 (når kvinner er på sin topp når det gjelder det seksuelle).

Også har vi tidsperspektivet som kan jobbe i mot også - studier viser at det krever 30-45 minutter med riktig stimulering (og dette varierer jo fra person til person - kropper er jo ulike) for at en kvinne kan bygge opp det som trengs for å få en orgasme.

Og hvis vi skal dra opp statistikken med hvilke kvinner som opplever orgasme i løpet av livet - så er det mange av disse som kun opplever dette på egenhånd og aldri sammen med partner.

Jeg tror vi kvinnfolk må gjøre en jobb jeg - aldri la en gutt tro du har kommet hvis du ikke har gjort det. Tydeligvis missforstår de lyder ved nytelse med orgasme. Og når jeg leser tråder her inne om hva man skal gjøre når man får med seg en ONS hjem, som kommer til kort (bokstavelig talt) - så er det å etterlate gutten med inntrykket at han har gjort det aller herligste i senga :fnise:

Har selv venninner som gjerne "faker" orgasme ved ONS - mest fordi de vil bare "få det til å gå fortere for gutten". Eller venninner som lar gutten tro at de kom, selv om de ikke sier det rett ut. Jenter, dette ødelegger - for oss. Hvordan skal mannfolk vite hvordan du kan få en orgasme hvis han allerede tror han får det til!

Også virker det som gutter tror at sex ikke er like bra om vi jenter kommer.

Dette stemmer absolutt ikke - men det vet mannfolk. Når du får en kvinne til å smelte i hendene og gi etter for kroppen din - da er vi i himmelen. Det å evt. få en orgasme er bare bonus.

Anonymous poster hash: bcf89...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg stønner når jeg kjeder meg.



Anonymous poster hash: 03c71...b33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprutorgasme uten at man merker det - det er ikke orgasme. Bare tømming av kjertler. Orgasme merker man pga. muskelsammentrekninger.

Jeg må innrømme at du virker litt ung. Når du beskriver at du har hatt alle mulige varianter under deg og at det er ikke rart gutter lurer. Gutter lurer kanskje - mannfolk vet når kvinner har fått orgasme.

Og siden du nå antar at du er ung (30 eller yngre) er statistikken i mot deg for antall partnere du har opplevd har hatt orgasme. Hvis vi antar at dine partnere er også under 30. Studier viser at litt over halvparten av alle kvinner opplever en form for orgasme i løpet av livet (vaginalt/klitoris). Studier viser også at av de som faktisk får oppleve orgasme - så finner over halvparten av disse kvinnene ut av dette etter fylte 30 (når kvinner er på sin topp når det gjelder det seksuelle).

Også har vi tidsperspektivet som kan jobbe i mot også - studier viser at det krever 30-45 minutter med riktig stimulering (og dette varierer jo fra person til person - kropper er jo ulike) for at en kvinne kan bygge opp det som trengs for å få en orgasme.

Og hvis vi skal dra opp statistikken med hvilke kvinner som opplever orgasme i løpet av livet - så er det mange av disse som kun opplever dette på egenhånd og aldri sammen med partner.

Jeg tror vi kvinnfolk må gjøre en jobb jeg - aldri la en gutt tro du har kommet hvis du ikke har gjort det. Tydeligvis missforstår de lyder ved nytelse med orgasme. Og når jeg leser tråder her inne om hva man skal gjøre når man får med seg en ONS hjem, som kommer til kort (bokstavelig talt) - så er det å etterlate gutten med inntrykket at han har gjort det aller herligste i senga :fnise:

Har selv venninner som gjerne "faker" orgasme ved ONS - mest fordi de vil bare "få det til å gå fortere for gutten". Eller venninner som lar gutten tro at de kom, selv om de ikke sier det rett ut. Jenter, dette ødelegger - for oss. Hvordan skal mannfolk vite hvordan du kan få en orgasme hvis han allerede tror han får det til!

Også virker det som gutter tror at sex ikke er like bra om vi jenter kommer.

Dette stemmer absolutt ikke - men det vet mannfolk. Når du får en kvinne til å smelte i hendene og gi etter for kroppen din - da er vi i himmelen. Det å evt. få en orgasme er bare bonus.

Anonymous poster hash: bcf89...500

HVA I ALLE DAGER?

Dette er synsing fra din side og de meste stemmer ikke.

Jeg har hatt mange damer over 30 og 40 for den delen. Og vet da veldig godt hva en orgasme er og vet også at de aller fleste jenter/damer får orgasmer som merkes.

Poenget er at ikke alle jenter/damer får orgasmer som er like lette å legge merke til.

Og hvis du hadde lest i tråden så kunne du lest at det er flere damer som bekrefter dette.

Det er så klart ikke sånn at alle er like og alle "reagerer" likt ved en orgasme.

Men ja jeg er fult klart over at dere jenter/damer selv ødelegger mye for dere selv ved å fake eller ikke kommunisere. Men det er gammelt nytt og ikke relevant for tråden.

Noen damer får spasmer, noen skriker så de mister stemmen, noen roper "jeg kommer", noen får sterke sammentrekkinger men det er også de som holder samme takt og lydnivå i stønninga selv ved orgasme, det er også de som ejakulerer uten at de lager lyder.

I tillegg har du anledninger gutten ikke er veldig stor, jenta veldig vid eller begge deler og i det pga det blir vanskeligere å kjenne sammentrekningene.

Andre ting kan være at gutten har så mye adrenalin at han ikke kjenner sammentrekningene.

Så det er utrolig mange forskjellige "reaksjoner" til en orgasme og det er mange variabler som gjør at man kan overse om en dame får det.

Så hvis innlegget ditt var vinklet mot at jeg ikke har nok erfaring OG at man alltid merker om en dame får orgasme, så har du så til de grader tatt feil på begge punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...