Gå til innhold

Mister damer lysten på mannen etter de får barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes jeg hører om dette problemet så ofte, fra både venninner og her på forumet. At lysten bare forsvinner, jeg skjønner ikke greia?

Anonymous poster hash: 5cafd...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler vel mer om at de bare vier all sin oppmerksomhet mot barnet, og etter hvert slutter han også å ta initativ.

Noen gidder heller ikke pleie forholdet så lenge de er slitne fysisk, hvilket man blir av barn.



Anonymous poster hash: 8590c...c5b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke også fordi hormonene går i ulage i lang tid etter en fødsel? For meg er det hormoner som styrer sexlysten ihvertfall.

Anonymous poster hash: 422a9...119

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv når damene har trøkket ut en unge ut av musa så er de ikke noe særlig hypp på å få trøkket inn noe etterpå..



Anonymous poster hash: 3a502...ca0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner har fått barn er det mange som blir "kjerringer" etterpå, tenker bare på barn, hjem og slikt.

Tar heller ikke vare på utseende lenger. Disse mister også sex-lysten.

Gjelder ikke alle da...



Anonymous poster hash: 014a1...4ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tvillinger på 5mnd, nattamming om mere til. Og en gutt på 3 år. For meg så er sex en overskuddsaktivitet og det har jeg dessverre lite av nå. Men det blir etter hvert ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vanlig rett etter noen har fått barn. Neppe helt ideelt fra naturens side å få barn hver niende måned. Kanskje det har noe med det å gjøre. Skal også legge til at kvinner er mindre monogame enn menn. Det ser vi på hvem som skiller seg.

Anonymous poster hash: afd6b...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en baby på 6 måneder.

Jeg har veldig lyst på sex, og hadde også normal sexlyst hele graviditeten.

Mannen min mistet derimot all lyst på sex da jeg var 4-5 måneder på vei, og fra da og til fødsel prøvde jeg meg mange ganger, men ble avvist. Etter at babyen var født har vi hatt sex noen få ganger, men jeg har rett og slett fått nok av å bli avvist, og orker ikke å ta initiativ. Og siden han er vant til at jeg tar initiativ så gjør ikke han det heller...



Anonymous poster hash: 0fc45...ff3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet sexlysten fullstendig i 8 mnd etter fødsel. Ville gjerne ha sex, men det var ingenting som tente meg :( prøvde alt mulig. Stakkars tålmodige mannen min.

Anonymous poster hash: de9d1...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet lysten etter begge fødslene, men det var bare midlertidig. Nå bruker jeg ikke prevensjon lenger, mannen har snippet og snappet litt, så nå er lysten på topp 😉 og sexlivet er sååå mye bedre nå enn det var tidligere. Med hormonprevensjon hadde jeg nesten ikke lyst i det hele tatt, og i månedene etter fødsel så var det vondt og vi hadde vel egentlig begge to nok med ungene og alt som hører med.

Endret av Stimla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en baby på 6 måneder.

Jeg har veldig lyst på sex, og hadde også normal sexlyst hele graviditeten.

Mannen min mistet derimot all lyst på sex da jeg var 4-5 måneder på vei, og fra da og til fødsel prøvde jeg meg mange ganger, men ble avvist. Etter at babyen var født har vi hatt sex noen få ganger, men jeg har rett og slett fått nok av å bli avvist, og orker ikke å ta initiativ. Og siden han er vant til at jeg tar initiativ så gjør ikke han det heller...

Anonymous poster hash: 0fc45...ff3

Hvorfor i alle dager avviste han deg? Var det kun pga at du var gravid? Det eri så fall det frekkeste!!

Anonymous poster hash: 32f2f...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fordommer det var her da :P

Jeg er "kjerring"(les; over 25 år), kler og steller meg ikke annerledes enn før fødsel(les; sminker meg og eier ikke joggebukser), og har heller ikke mistet lysten.

Vi hadde endel sex i starten, og litt mindre nå(mindre=et par ganger i uka) som vi har mye våkennetter. Men lyst har begge to.

Går ikke på hormonprevensjon da, kan hende det hjelper.

Men ja, når man er utslitt på daglig basis så krever det langt mer å ta initiativ. Kroppen min bruker lengre tid på å reagere- og det er litt mer vanskelig å eksempelvis få orgasme når jeg er supersliten.

Men det har ikke med lyst å gjøre, det er rett og slett bare at man er helt tom for energi over tid.

Men nei, det var ikke som før graviditet hvor vi knapt gjorde annet enn å ha sex på fritiden ;)

Anonymous poster hash: 5a80c...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mye annet som opptar tankene. Unger, praktiske gjøremål... Når man endelig kan slappe av så står tid for seg selv eller kun til å slappe av mye høyere i kurs enn sex. Overskuddet mangler, både fysisk og psykisk, men mest psykisk. Barnefri helg på spa vil nok føre til sex. Vi har sex oftere enn det altså, men sikkert ikke mer enn 2 ganger i mnd. Barnefri helg har vi hatt en gang på 3,5 år... Med store og små barn så er D ikke ofte vi er alene. De minste er oppe i 5-6 tida og de største legger seg i 22/23 tida. Da er vi helt skutt

Anonymous poster hash: 734f0...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...