Gå til innhold

Menn: hvis dere var kvinne for en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Nei, det skal de ikke få lov til.

Damer slipper for lett unna med altfor mye!!

Anonymous poster hash: f5626...640

Hahaha...jeg syntes jentene er littebitt "søte" når de er sinte jeg da :fnise: ....og når man vet årsaken blir det jo ikke noe problem. For de fleste går vel ikke rullegardinen helt ned heller vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo..jeg har vel såvidt nevnt at jeg ville bli rundpult. Da skulle jeg prøvd både en liten og en kjempestor pikk, slik at jeg kunne ta stilling til allt dette maset om at "allt under 15 er lite" :fnise: ....Også selvfølgelig prøvd å få 10-15 orgasmer på rad....DET må være en fin greie ;)...penetreringen i en dame er noe av det som føles aller beste for meg som mann, så å føle det å få en inn hadde vært fryktelig spennende.

Men jeg tror alikevel den greia føles bedre for mannen uansett...aner ikke hvorfor :vetikke:

er jo msnge jenter som ikke får orgasme av penetrering. Klitt stimulering må ofte til for mange. Så akkurat den biten tror jeg føles bedre for en mann. Tror jeg da.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hmmmm...er det bare jeg som ikke blir crazy psycho bitch under PMS? Jeg får bare lyst til å onanere oftere og spise søtsaker...

Hehe så søt da....Tror ikke noen hadde dumpet deg på det grunnlaget iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise sjokolade

Anonymous poster hash: 83984...a24

Jeg kan garantere deg at det ville smakt mye bedre som kvinne, enn som mann! :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

er jo msnge jenter som ikke får orgasme av penetrering. Klitt stimulering må ofte til for mange. Så akkurat den biten tror jeg føles bedre for en mann. Tror jeg da.

Det er slik jeg tenker om det også.....Men alikevel er jeg noe så J**** nysgjerrig på hvordan det føles å få en stake inn i seg (Jeg vet det høres helt absurd latterlig ut altså :fnise: )....men jeg tenker bare sånn "lukk øya og føle det" liksom.....Det må jo være en bra greie, hvis ikke ville vel ikke de fleste damene orket å engasjert seg med selve samleie? Har lest fra flere damer her, at de VILLE gladlig bytte onani eller leketøy med sex med mann, av den grunn at de vil føle en mann inni seg. Da må det være en alright opplevelse? :vetikke:

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg kan garantere deg at det ville smakt mye bedre som kvinne, enn som mann! :laugh:

Det var det som var trikset til Cassanova ;) Han serverte alle damene sjokolade. Så ja...det tror jeg smaker mye bedre for damene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, spurte sambo hva han ville ha gjort om han hadde fått en dag som kvinne og han svarer: "Hmm, jeg ville ha prøvd og føde, så ville jeg ha tatt på boobsa mine...Hmm og brukt den lilla kjolen du har, den med de diamantene på vettu, den hadde jeg sikkert blitt dritdigg i!"

Skeeeeptiisk! :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så søt da....Tror ikke noen hadde dumpet deg på det grunnlaget iallefall :fnise:

Ivar??

Du må være Ivar, det finnes ikke to av dere, det nekter jeg å tro.

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så søt da....Tror ikke noen hadde dumpet deg på det grunnlaget iallefall :fnise:

Ivar??

Du må være Ivar, det finnes ikke to av dere, det nekter jeg å tro.

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er slik jeg tenker om det også.....Men alikevel er jeg noe så J**** nysgjerrig på hvordan det føles å få en stake inn i seg (Jeg vet det høres helt absurd latterlig ut altså :fnise: )....men jeg tenker bare sånn "lukk øya og føle det" liksom.....Det må jo være en bra greie, hvis ikke ville vel ikke de fleste damene orket å engasjert seg med selve samleie? Har lest fra flere damer her, at de VILLE gladlig bytte onani eller leketøy med sex med mann, av den grunn at de vil føle en mann inni seg. Da må det være en alright opplevelse? :vetikke:

det er langt ifra en dårlig opplevelse. Er jo deilig for all del
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ivar??

Du må være Ivar, det finnes ikke to av dere, det nekter jeg å tro.

Anonymous poster hash: f5626...640

okay? ............................Og Ivar er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay? ............................Og Ivar er?

Deg.

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Deg.

Anonymous poster hash: f5626...640

Ehhh nei ;) Det er ikke meg desverre...er det en ex av deg da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror alikevel den greia føles bedre for mannen uansett...aner ikke hvorfor :vetikke:

Det er bare noe du innbiller deg fordi du aldri har følt hvordan det føles for en dame :)

Hadde du gjort det ville du aldri byttet tilbake!

Og btw, ikke alle damer klikker i vinkel og bruker pms som unnskyldning for å oppføre seg som en idiot. Å hundse mannen for deretter å dra pms-kortet er ikke greit, selv ikke om du sier unnskyld uka etterpå. Alle (så og si) greier å styre seg om de vil !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er bare noe du innbiller deg fordi du aldri har følt hvordan det føles for en dame :)

Hadde du gjort det ville du aldri byttet tilbake!

Og btw, ikke alle damer klikker i vinkel og bruker pms som unnskyldning for å oppføre seg som en idiot. Å hundse mannen for deretter å dra pms-kortet er ikke greit, selv ikke om du sier unnskyld uka etterpå. Alle (så og si) greier å styre seg om de vil !

Godt jeg ikke har prøvd å være dame da ;) Kanskje jeg hadde levd og ønsket meg tilbake for all evighet?

Neida...ikke alle damer klikker pga pms...jeg vet da det. Jeg har bare respekt for at damer føler og reagerer forskjellig på nettopp dette. Jeg har damevenner som har skikkelig vondt og føler seg maltrakterte under mensen perioden. Hun første kjæresten min hadde ingen plager overhode, så der merket jeg ingenting. Men har opplevd en som det var masse drama og tårer med også....hun opplevde jeg som reflektert og følsom og god, til tross for at hun var litt "vrang" under perioden sin.

Men jeg mener selvsagt ikke at det er greit å "misshandle" mannen fordi man har perioden sin ;) Det handler om gjensidig respekt. Jeg har bare aldri opplevd en vanskelig og "ond" dame i livet mitt......

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmm...er det bare jeg som ikke blir crazy psycho bitch under PMS? Jeg får bare lyst til å onanere oftere og spise søtsaker...

Nope, jeg merker lite til PMS. Bortsett fra at jeg blir sykt hol!

Jeg kan nok til tider være utfordrende, vanskelig og sær. Har ingen idéer om at jeg er verdens enkleste person og forholde seg til til ethvert tidspunkt. Men det har ingen sammenheng med hvor i hormonsyklusen jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noe du innbiller deg fordi du aldri har følt hvordan det føles for en dame :)

Hadde du gjort det ville du aldri byttet tilbake!

Og btw, ikke alle damer klikker i vinkel og bruker pms som unnskyldning for å oppføre seg som en idiot. Å hundse mannen for deretter å dra pms-kortet er ikke greit, selv ikke om du sier unnskyld uka etterpå. Alle (så og si) greier å styre seg om de vil !

Jeg drar aldri pms-kortet. Det er typen min som merker først at jeg har pms. Jeg synes det jeg gjør er fullstendig fornuftig. Han tenker at siden det har rablet for meg så har jeg pms og trenger litt ekstra kos, støtte og forståelse. Selv om du er heldig og ikke kommer i mental ubalanse før mensen, så trenger du ikke si at vi som gjør det "drar pms-kortet".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg drar aldri pms-kortet. Det er typen min som merker først at jeg har pms. Jeg synes det jeg gjør er fullstendig fornuftig. Han tenker at siden det har rablet for meg så har jeg pms og trenger litt ekstra kos, støtte og forståelse. Selv om du er heldig og ikke kommer i mental ubalanse før mensen, så trenger du ikke si at vi som gjør det "drar pms-kortet".

Det var slik jeg oppfattet posten din også Pompom. Noen blir vel mer "ustabile" enn andre i den perioden antar jeg. Om man bevisst utnytter mannen fordi man har pms, vil jo saken bli en annen, men min erfaring er jo at hun selv ikke legger merke til at hun "forandrer" seg. Om jeg da er smart som mann, vil jeg jo bare gi henne litt ekstra oppmerksomhet, slik at det ikke utvikler seg til en følsesmessig nedtur for begge to ;)

Damer er vel like forskjellige som menn.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt over at det kanskjer er PMS som gjør meg gal i perioder. Men mulig det er det. Nå vet jeg ikke om jeg kan ha PMS når p-pillene stopper mensen da...?



Anonymous poster hash: 00007...545
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...