Gå til innhold

Menn: hvis dere var kvinne for en dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 41f16...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maxa ut kredittkortet til mannen min, neket han fitte, syti, klaget og kjeftet helt uten grunn. Og gått å lagt meg. For så å se at alt er like hyggelig når jeg står opp igjen.

Anonymous poster hash: f5626...640

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingret og knadd på puppene mine, hva ellers?

Anonymous poster hash: 4d39c...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxa ut kredittkortet til mannen min, neket han fitte, syti, klaget og kjeftet helt uten grunn. Og gått å lagt meg. For så å se at alt er like hyggelig når jeg står opp igjen.

Anonymous poster hash: f5626...640

Dette var spesielt å lese. HVEM er det som ønsker å være slik?

Anonymous poster hash: b3ccc...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var spesielt å lese. HVEM er det som ønsker å være slik?

Anonymous poster hash: b3ccc...b58

Dessverre mange av oss som er slik :P

Jeg skal iallefall innrømme at jeg kan være slik fra tid til annen.

Maxer ikke ut kreditkort da ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått inn i masse fellesdusjer og tittet rundt. Tror det ville tatt hele dagen. Men om jeg fikk mer tid ville jeg blitt venninne med noen jeg hadde en crush på som mann og prøvet å få sett dem naken. Og jeg ville sett om jeg kunne komme inn under huden på dem og for å finne ut hvordan de tenker.

Så ville jeg prøvet meg på litt lesbe-sex. Sikkert mye som kunne tilføres her.



Anonymous poster hash: e1aa5...903
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd alle former for sexleketøy jeg fikk tak i :)



Anonymous poster hash: 9b6dc...d46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flashet puppa på t-banen. Drukket Cava. Fniset

Anonymous poster hash: d65f4...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk bare en dag, ville jeg nok blitt sittende hele den dagen naken foran speilet og onanert.



Anonymous poster hash: 273c2...8dc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre mange av oss som er slik :P

Jeg skal iallefall innrømme at jeg kan være slik fra tid til annen.

Maxer ikke ut kreditkort da ;)

Befriende å se ærlighet og selvinnsikt. Stort sett ALLE damer er sånn. Det med kredittkortet var litt for moro skyld. ...bare litt da.

Anonymous poster hash: f5626...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Befriende å se ærlighet og selvinnsikt. Stort sett ALLE damer er sånn. Det med kredittkortet var litt for moro skyld. ...bare litt da.

Anonymous poster hash: f5626...640

Det med kredittkortet tror jeg også er sant i mange tilfeller :P

Men det er faktisk liksågreit å innrømme det, at vi er gærne.

Det er ikke noe gøy da. Og mye er på grunn av hormoner aka PMS.

Legger ikke skjul på det altså.... Utrolig fortvilende å være helt kake i hodet. Krangler jeg med mannen min så er det pga småting som ikke gir mening, og jeg veit dette, men jeg er så utrolig sur likevel. Også blir jeg lei meg også vil jeg ikke at han skal trøste meg! Men om han ikke trøster meg så blir jeg bare enda mer lei meg. :roll: Jeg vil ha oppmerksomhet samtidig som jeg vil være alene og jeg vil bare gå å be om unnskyldning, men hodet mitt er kjempesint og raseriet sprer seg ut i kroppen. Uten grunn! Det er helt mongo og jeg hater det. Såååå unødvendig... Ikke lett å være dame og heller ikke lett å være mann når damer er slik som dette.... hah...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det med kredittkortet tror jeg også er sant i mange tilfeller :P

Men det er faktisk liksågreit å innrømme det, at vi er gærne.

Det er ikke noe gøy da. Og mye er på grunn av hormoner aka PMS.

Legger ikke skjul på det altså.... Utrolig fortvilende å være helt kake i hodet. Krangler jeg med mannen min så er det pga småting som ikke gir mening, og jeg veit dette, men jeg er så utrolig sur likevel. Også blir jeg lei meg også vil jeg ikke at han skal trøste meg! Men om han ikke trøster meg så blir jeg bare enda mer lei meg. :roll: Jeg vil ha oppmerksomhet samtidig som jeg vil være alene og jeg vil bare gå å be om unnskyldning, men hodet mitt er kjempesint og raseriet sprer seg ut i kroppen. Uten grunn! Det er helt mongo og jeg hater det. Såååå unødvendig... Ikke lett å være dame og heller ikke lett å være mann når damer er slik som dette.... hah...

Nå er du inne på topp 10 lista mi over bra damer Mjau :fnise: . Vær snill å ikke ta det ille opp.....

Jeg lo høyt når jeg leste denne posten. Du virker da superærlig og selvironien er bare et +

Det du skriver her er så utroooolig frustrerende for oss menn. Spot on!...men veldig fint å lese hva som foregår i hodet deres når du føler det sånn.

Knallpost :tommelopp:

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...