Gå til innhold

Dere som er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi deilige menn er deilige, inkludert mannen min?

Mannen min er kjekk, deilig, smart og oppegående.

Det gjør ikke alle andre menn på kloden noen urstygge eklinger som er dumme som brød.

Jeg får en følelse av at de som uttaler sånt ikke egentlig sliter med å finne andre attraktive, men med en grunnleggende og sykelig frykt for at partneren skal synes det samme om andre enn en selv, og dermed legger opp fullstendig psykotiske grenser for hele verden.

Når jeg er i et forhold og er forelsket og fornøyd så tenner jeg kun på min partner.. Jeg har ikke noen sykelig frykt for at han skal tenne på andre, det vet jeg at han gjør. Men jeg hadde likevel fått dårlig samvittighet hvis jeg fantaserte om noen andre..

Anonymous poster hash: fbdc3...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åffårno

Når jeg er i et forhold og er forelsket og fornøyd så tenner jeg kun på min partner.. Jeg har ikke noen sykelig frykt for at han skal tenne på andre, det vet jeg at han gjør. Men jeg hadde likevel fått dårlig samvittighet hvis jeg fantaserte om noen andre..

Anonymous poster hash: fbdc3...a4a

Det plager ikke meg altså, men jeg lurer på hvorfor du får dårlig samvittighet?

Og om du er enig i at dersom premisset er "dårlig samvittighet", så eier faktisk evnen til å tenne på andre- men bruker aktivt energi på å fortrenge den tanken/muligheten?

Om du så skulle en gang la være å bruke energi på det, oh brukte 5 minutt av en dag på å tenke på en seksuell handling med en annen person. Hva hadde skjedd da som genererer denne dårlige samvittigheten?

Endret av åffårno
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fantasier er da en naturlig del av sexdriften :) hører dog med at det stort sett dreier seg om situasjoner med meg og dama + en ekstra, det er aller mest gøy og dessuten realistisk å fantasere om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fantaserer gjerne om andre, men da er det mer fantasipersoner og oppdiktede hendelser/situasjoner som andre her sier. Fantaserer ikke om folk jeg kjenner.

Skjønner ikke at det er noe problem, og jeg vet at mannen har sine fantasier. Men ikke noe jeg kunne tenke meg å sette grenser for, så lenge han ikke deler pikken med noen, så må han selvsagt få lov til å fantasere inni hodet sitt om det han vil. Tror ting hadde fungert dårlig om jeg skulle begynne å sette snerpete grenser for hva han tenkte.

Tror det er sunt å fantasere litt, så lenge det ikke er noe man har faktiske planer om å gjennomføre.

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg fantaserer ikke om noen andre. Kan jeg se andre er attraktive? Ja

Kan jeg bli tent av andre? Ja

Men for meg blir det en stor forskjell på det og å aktivt fantasere om å ha sex med andre.

Kan fint forstå at andre ikke synes det er no galt, forstår også de som ikke synes det er galt å leve i et åpent forhold.

Men for meg blir det feil.

Anonymous poster hash: ca2d7...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker/fantaserer dere noen gang om å ha sex med andre?

Anonymous poster hash: c404d...274

Ja, men da er somregel kjæresten inkludert i fantasien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg.

Om jeg skal delvis skru av min seksualitet som i stor grad er myntet på variasjon så vil det få uheldige konsekvenser for min partner, og jeg er ikke så sikker på at det er det hun egentlig ønsker ;)

Nå detter ikke noen av oss av stolen i et psykotisk anfall bare fordi partneren ser en person som er attraktiv, og muligens får en tanke i hodet av seksuell art, så det er egentlig ingen stor problemstilling i hverdagen.

Det kan også være lurt å legge fra seg den komiske ideen om at det er noe galt med deg, din partner og/eller hele forholdet bare fordi dine tanker vandrer en meter eller to fra den oppstiplede stien.

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå detter ikke noen av oss av stolen i et psykotisk anfall bare fordi partneren ser en person som er attraktiv, og muligens får en tanke i hodet av seksuell art, så det er egentlig ingen stor problemstilling i hverdagen.

Det kan også være lurt å legge fra seg den komiske ideen om at det er noe galt med deg, din partner og/eller hele forholdet bare fordi dine tanker vandrer en meter eller to fra den oppstiplede stien.

Er enig i det, dette er bare menneskelig og umulig å gjøre noe med. Absolutt ikke noen grunn til å få dårlig samvittighet av det.

Men igjen, jeg syns det er et stort sprang fra dette og det å fantasere om sex med andre når man onanerer f.eks.

Men jeg respekterer dere som ikke har den samme innstillinga som meg, håper jeg får den samme respekten tilbake :)

Anonymous poster hash: ca2d7...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 20 år sammen; ja. Men aldri mer enn i tankene

Anonymous poster hash: daa33...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Nei. Jeg fantaserer bare om oss egentlig. Jeg klarer ikke engang se meg selv med en annen person, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg fantaserer bare om oss egentlig. Jeg klarer ikke engang se meg selv med en annen person, hehe.

Sånn det skal være! :)

Anonymous poster hash: fbdc3...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er en jeg tenker litt på av og til, men jeg prøver å fortrenge det!

Anonymous poster hash: 092d5...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som supplement til onani, nei. Men det hender en tanke streifer om hvordan det kunne vært å stryke hendene over en flott brystkasse og mage når jeg ser sådanne.

Men det kunne ikke falle meg inn å kommentere det overfor typen. Han derimot, skjønner ikke hvorfor jeg blir snurt av å høre på hvor fint han syns det er med vår/sommer og mye pent å se på, og se det fornøyde ansiktet mens han lar blikket vandre rundt seg ...

Anonymous poster hash: f6c45...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som supplement til onani, nei. Men det hender en tanke streifer om hvordan det kunne vært å stryke hendene over en flott brystkasse og mage når jeg ser sådanne.

Men det kunne ikke falle meg inn å kommentere det overfor typen. Han derimot, skjønner ikke hvorfor jeg blir snurt av å høre på hvor fint han syns det er med vår/sommer og mye pent å se på, og se det fornøyde ansiktet mens han lar blikket vandre rundt seg ...

Anonymous poster hash: f6c45...5ed

Wow. Hadde aldri taklet å være sammen med en sånn gris!

Anonymous poster hash: fbdc3...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow. Hadde aldri taklet å være sammen med en sånn gris!

Anonymous poster hash: fbdc3...a4a

Det skal sies at det er ikke åpenlys stirring, men jeg ser det jo på ham, han ser så tilfreds ut. Mye av det samme uttrykket som når han kommer inn hjemme og ser meg iført dristige antrekk ...

Heldigvis er han oppmerksom mot meg ellers da. Og jeg var jo ikke akkurat sexy kledd (arbeidsuniform) da vi møttes heller, men han falt for meg likevel. Jeg vet jo at det er normalt å se på andre, jeg trenger bare ikke å høre om det.

Anonymous poster hash: f6c45...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at det er ikke åpenlys stirring, men jeg ser det jo på ham, han ser så tilfreds ut. Mye av det samme uttrykket som når han kommer inn hjemme og ser meg iført dristige antrekk ...

Heldigvis er han oppmerksom mot meg ellers da. Og jeg var jo ikke akkurat sexy kledd (arbeidsuniform) da vi møttes heller, men han falt for meg likevel. Jeg vet jo at det er normalt å se på andre, jeg trenger bare ikke å høre om det.

Anonymous poster hash: f6c45...5ed

Ser at det kan tolkes feil, det med uttrykket hans. Men uansett, jeg ser at han finner oftest noe å la blikket vandre diskret i retning av.

Anonymous poster hash: f6c45...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med mannen min siden vi var 17, er 27 nå, gift i 5 år, 1 barn.
Har vel kanskje tenk hvordan det hadde vært å hatt sex med en kjendis-kjekkas, men hadde aldrialdrialdri fantasert om det i virkeligheten (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...