Gå til innhold

vonde følelser uten at jeg vet hvorfor.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har det vondt inni meg uten at jeg vet helt hvorfor. Kanskje fordi det har skjedd en del i dag.

Dagen var fin helt til jeg kommer på kontoret og blir møtt av en kollega som "setter meg på plass", og selv om jeg har rett, og sjefen mener det samme, ble jeg lei meg. Bruker ikke å bli det til vanlig, for man må tåle litt, men sånn var det ikke i dag.

Ellers fikk jeg en regning i dag som må betales dagen før jeg får lønning. Men pappa betaler den, og så betaler jeg han igjen når jeg får lønning. Likevel ble jeg litt frustrert over at jeg ikke kan betale min egen regning.

Ellers har folk vært veldig snille med meg i dag, og jeg har mye å glede meg til i morgen.

Jeg vet egentlig ikke helt hva det er. Kan og være at 22-juli saken har fått mye oppmerksomhet i dag, og det har revet veldig i såret etter jeg fikk en psykisk knekk under rettssaken. Så og en av mine bekjente som omkom 22. Juli på nyhetene i dag, noe jeg ikke skulle ha sett.

Så nå føler jeg meg rett og slett helt ødelagt. Ikke samme følelsen som jeg hadde under rettssaken, så jeg er litt forvirra. Hva skal jeg gjøre? Skal jobbe hele helga og kan ikke gå rundt å sutre.<br /><br /> Anonym poster: c2936aa9b05875623be87283af0ea38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...