Gå til innhold

er sex noe å kødde med?


Mørksjokolade

Anbefalte innlegg

Kan du tulle om sex altstå som om det skulle være det beste i verden med den fineste. Eller bare gå rundt i vildensky og ha sex med alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg KAN tulle om sex, men jeg lar være, fordi det alltid blir sett på som negativt hos menn, når kvinner gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg KAN tulle om sex, men jeg lar være, fordi det alltid blir sett på som negativt hos menn, når kvinner gjør det.

Det har jeg vondt for å tro. Blant mine venner er det omtrent like vanlig blant både menn og kvinner, men jenter har gjerne en tendens til å ikke starte, men vente til noen andre har løst opp stemningen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vondt for å tro. Blant mine venner er det omtrent like vanlig blant både menn og kvinner, men jenter har gjerne en tendens til å ikke starte, men vente til noen andre har løst opp stemningen først.

hvorfor tuller dere med sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke så veldig lett å sette hverken hode eller hale på førsteposten du har skrevet i denne tråden, så det er mulig du forsøkte å spørre om noe helt annet.

Men sex, som alt annet, kan man tulle med så mye man vil innenfor rimelighetens grenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg vondt for å tro. Blant mine venner er det omtrent like vanlig blant både menn og kvinner, men jenter har gjerne en tendens til å ikke starte, men vente til noen andre har løst opp stemningen først.

Javel, sånn er det i din vennegjeng, men jeg opplever det ikke sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg KAN tulle om sex, men jeg lar være, fordi det alltid blir sett på som negativt hos menn, når kvinner gjør det.

Uenig. Utelukkende positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, sånn er det i din vennegjeng, men jeg opplever det ikke sånn.

Jeg vet ikke hvem som er mest representativ av din eller min vennegjeng, men at det alltid blir sett på som negativt blant menn er i alle fall feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du tulle om sex altstå som om det skulle være det beste i verden med den fineste. Eller bare gå rundt i vildensky og ha sex med alle

Hva er poenget ditt egentlig? Det å tulle om sex er ikke synonymt med å ha sex med alle. De fleste kan fleipe om sexrelaterte ting selv om de ikke har mange sexpartnere. Det er forskjell på å velge å ha sex med de man virkelig liker og det å ha et anstrengt forhold til sex.

Anonymous poster hash: f3763...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk som tør å tulle om ting er kule.

Hvor gammel er du? Du virker ikke så veldig reflektert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du mener tulle om sex som i vitser o.l. så er god humor, god humor og kan godt ha et seksuelt innhold.

Mener du derimot at man skal ha sex "på tull" med gjennomført seksuelle handlinger så er så absolutt ikke det min type humor

Er det derimot en avslappet og til tider "tullete" sex med kjæresten du etterspør så er ikke det så uvanlig. Trenger jo ikke være dødsseriøs hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...