Gå til innhold

Gjør sex deg sårbar?


Mørksjokolade

Anbefalte innlegg

Hvorfor, dersom du elsker personen eller sterkt forelsket. Er det vanlig å ta til tårene

Bryr du deg om kjæresten din ser bra ut eller vet hva han/ hun skal gjøre? Hva ville du ha gjort dersom du så at kjæresten din følte seg sårbar

Endret av Mørksjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg ikke om hva han skal gjøre, så lenge det ikke er ekstremsport. Nekter ingen å gjøre det de vil, men jeg hadde jo blitt redd om han skulle gjøre noe sånt.

Jeg hadde selvfølgelig trøstet kjæresten min om han var lei seg. Jeg hadde også vært forsiktig med hva jeg hadde sagt, sånn at jeg ikke sårer han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor, dersom du elsker personen eller sterkt forelsket. Er det vanlig å ta til tårene

Bryr du deg om kjæresten din ser bra ut eller vet hva han/ hun skal gjøre? Hva ville du ha gjort dersom du så at kjæresten din følte seg sårbar

ikke helt sikker på hva du mener her...

Jeg bryr meg selvsagt veldig mye om kjæresten min. Føler han seg sårbar eller på noen annen måte trenger støtte/trøst/pleie så vil jeg selvsagt gi ham det.

Bryr meg ikke om hvordan han ser ut (men han ser bra ut ;) ). At han har en tilltalende personlighet er derimot veldig viktig, og det innebærer vel at han stort sett vet hva han skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...